Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2, 3 >> 65 besök senaste veckan (12622 totalt) |
Dahlbäckracings grymma lilla VW Polo :-)
Den här bilen var ny för mig, den ser väldigt skoj ut!! Mycket jobb nerlagt i den. Precis som Golfen http://www.dahlbackracing.se/projekt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||
Jasså, Polon har nu blivit så stor att det går att klämma in en Audi S1-drivlina i den?
![]() |
||||
old news, jag behöver en dubbel espresso här borta!
![]() Tycker det är lite trist att de valde att köra samma upplägg som i Golfen. Var lite skvaller om en A4 med mittmonterad V6 biturbo och kolfiberkaross tidigare. Var det bara tomt prat eller blir det verklighet? _________________ Björn Viklund Audi S2 Avant (brukshink) *Ny räser på gång* |
||||
Den är bara blank
![]() Jag har haft den på verkstan för cornerweight samt hjulinställningar. Jag och Fuling kliade oss i huvudet en lång stund över geometrier och fjäderkonstanter. Hela historien gör sig bättre live med ett par öl innanför västen ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Re:
Den är ju RWD så den spinner iaf upp till 200kmh..... ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Re:
Dom blanka delarna ![]() Seriöst så är det i verkligheten som det ser ut på bilden att främre bärarmarna pekar uppåt då bilen står på marken? Bärarmarna bak verkar ju heller inte ha riktigt den inbördes längdskillnad/vinkelskillnad som man är van att se. Men med klibbiga däck och minimal fjädring går den säkert jättefort ändå. Väldigt snygg bil faktiskt.... /Kenneth _________________ -Kenneth Hellman- -Jakobstad, Finland- |
||||
Re:
Åldern och bredden på slicksen..... såklart! _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||
Du är på klart rätt spår. Ja men hur FORT skulle det gå om man gjorde rätt(bättre)???? Jag blir bara lessen när jag ser folk som lagt ner en massa jobb och pengar på något som är helt klart obra. Alla justa grejor ser jag bara som att kasta pärlor åt svinen ![]() Men med div inte alltför stora modd skull bilen kunna blir riktigt läcker i MINA ögon. Men vinkelkapen och svetsen måste fram. Som en viss herre brukar säga -Gör om, gör rätt ![]() _________________ Johan Sjölinder |
||||
Re:
oops, sorry... Åldern å bredden på decken! _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||
Re:
Vad ser du som inte jag ser? ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Ganska snygg och proper bil för att vara en bling-bling racer.
Men likväl fortfarande just bara en bling-bling racer. ![]() Vad har man en såndär bil till, race, posera, puts eller vad ![]() Lite väl mycket US-style, peta in så mycket race-bling du kan, addera så extrem drivlina som du mäktar med. Bygg om utav helsicke, helst så att det serios engineering ut. Ingen förstår ändå vad det är. over there har dom ju ingen Fuling. Inte i Borlägne heller har jag förstått ![]() ![]() Tycke och smak så klart , men för mig nej tack ![]() _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2, 3 >> 65 besök senaste veckan (12622 totalt) |