Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2011-04-07 MK 5100 banracing/drifting mantorppark
1298 besök totalt
Peter.sandström
Linköping
Här sen Apr 2007
Inlägg: 234


Trådstartare
Tack till alla som kom och körde, vart rätt bra med bilar trots den tidiga tiden på säsongen.

här finns bilder från kvällen

http://www.5100.se/galleri/5100-events/2011/-drifting-2011-04-07.html

mvh peter sandström

_________________
peter sandström
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41502

Forumägare
Forumägare

Citat:
Ganska vanligt är att du tagit en massa bilder och gärna vill att folk ska komma o kika på dem på din bildsite thumbs up Ladda då upp en mindre bunt hit med bilduppladdninsgfunktionen och lägg sen en länk ochh skriv "här finns massa fler skojiga bilder att kika på". Typ

_________________
Magnus Thomé
Citera
Peter.sandström
Linköping
Här sen Apr 2007
Inlägg: 234


Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
Citat:
Ganska vanligt är att du tagit en massa bilder och gärna vill att folk ska komma o kika på dem på din bildsite thumbs up Ladda då upp en mindre bunt hit med bilduppladdninsgfunktionen och lägg sen en länk ochh skriv "här finns massa fler skojiga bilder att kika på". Typ


Ska kolla hur vi kan lösa det. vi har ju ett antal fotografer som levererar bilder till oss, just nu 7000+ bilder. Allså inget vi laddar upp via våra egna datorer utan som läggs på en av våra servar. Får väl helt enkelt ta mig lite tid att ladda ner bilderna själv och sen ladda upp dom här. vill inte på nått sätt fiska en massa besökare till sidan, utan bara på ett enkelt sätt dela med mig av arrangemanget på mantorp för dom som inte var där.

mvh peter sandström

_________________
peter sandström
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41502

Forumägare
Forumägare

Peter.sandström skrev:
Magnus Thomé skrev:
Citat:
Ganska vanligt är att du tagit en massa bilder och gärna vill att folk ska komma o kika på dem på din bildsite thumbs up Ladda då upp en mindre bunt hit med bilduppladdninsgfunktionen och lägg sen en länk ochh skriv "här finns massa fler skojiga bilder att kika på". Typ


Ska kolla hur vi kan lösa det. vi har ju ett antal fotografer som levererar bilder till oss, just nu 7000+ bilder. Allså inget vi laddar upp via våra egna datorer utan som läggs på en av våra servar. Får väl helt enkelt ta mig lite tid att ladda ner bilderna själv och sen ladda upp dom här. vill inte på nått sätt fiska en massa besökare till sidan, utan bara på ett enkelt sätt dela med mig av arrangemanget på mantorp för dom som inte var där.

mvh peter sandström


Fiska får du så jättegärna göra! thumbs up


Men lite kort underhållning med några få bilder även här är ren win-win

_________________
Magnus Thomé
Citera
Peter.sandström
Linköping
Här sen Apr 2007
Inlägg: 234


Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
Peter.sandström skrev:
Magnus Thomé skrev:
Citat:
Ganska vanligt är att du tagit en massa bilder och gärna vill att folk ska komma o kika på dem på din bildsite thumbs up Ladda då upp en mindre bunt hit med bilduppladdninsgfunktionen och lägg sen en länk ochh skriv "här finns massa fler skojiga bilder att kika på". Typ


Ska kolla hur vi kan lösa det. vi har ju ett antal fotografer som levererar bilder till oss, just nu 7000+ bilder. Allså inget vi laddar upp via våra egna datorer utan som läggs på en av våra servar. Får väl helt enkelt ta mig lite tid att ladda ner bilderna själv och sen ladda upp dom här. vill inte på nått sätt fiska en massa besökare till sidan, utan bara på ett enkelt sätt dela med mig av arrangemanget på mantorp för dom som inte var där.

mvh peter sandström


Fiska får du så jättegärna göra! thumbs up


Men lite kort underhållning med några få bilder även här är ren win-win


jajjemen fixar lite tuffa bilder till nästa gång thumbs up

mvh peter sandström

_________________
peter sandström
Citera
Pontus81
Tranås
Här sen Maj 2008
Inlägg: 447



Här kommer en liten film från körningen Dennis Svensson fixat.

http://www.youtube.com/watch?v=0TsJTUs8-Eo&feature=channel_video_title

_________________
Pontus Sandahl

Mitsubishi Lancer Evo III

Certifierad bilvårdsnörd
www.cdbilvardsprodukter.se

Mantorp 1.33.8 (Evo 3)
Citera
Eftersnack
2011-04-07 MK 5100 banracing/drifting mantorppark
1298 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande