Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2011-10-18 Nurburgring resan med Göteborgarna
2570 besök totalt
GoTA
GÖTA
Här sen Sep 2009
Inlägg: 345


Trådstartare
Hemma till slut!! Den bästa ringen resan avslutad till sist!! Tack alla trevliga som var med, blev verkligen lyckat trots alla krascher (inte bland oss som tur var), höga DB, utstickande hjul, avsaknade regplåtar etc etc. Förstår inte varför tyskarna förlorade 2 världskrig med det enorma kontrollbehovet. Pinocchios mat var av absolut högsta klass, Blaue Eckes rum "goa" som vanligt. Skön och avslappnad stämning som vanligt därnere när man lallar runt banan, race känslan infinner sig ju som vanligt aldrig därnere men det är roligt att kunna "strosa" runt banan i maklig takt.

Hoppas vi syns nästa år därnere!

Per Trönnberg

_________________
Per Trönnberg
Citera
Cyberoid
Göteborg
Här sen Okt 2003
Inlägg: 1885



Tack själv Per, det var verkligen en helt perfekt resa. Extra tack för yogaklassen i baksätet på Porschen. Jag ska se om det blev någon film värd namnet.

_________________
H e n r i k P i h l
#52 Modsport II
Citera
GoTA
GÖTA
Här sen Sep 2009
Inlägg: 345


Trådstartare
Det är inte många som gillar att åka i baksätet på en Porsche 996! Speciellt inte runt ringen!! En stor eloge till dig Henrik att du tjötade till dig ett varv i baksätet.

_________________
Per Trönnberg
Citera
Daniel T
Lilla Edet
Här sen Jul 2010
Inlägg: 23



Ja tack per för alla roliga varv i bilen å det var en riktig kanon helg med ett skönt gäng. Å hennrik tyckte du verkligen om varvet i baksätet? tycktes mig höra små suckande stön Räkna med mig nästa år! Trots alla små nazityskar som griniga kärringar i kassan å oftast i vänster filen på autoban

_________________
Daniel Tobiasson
Citera
Tolla
Göta
Här sen Okt 2011
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Hela resan var i ett glädjens tecken,
enda smolket i bägaren var att vi var tvugna
att avbryta våra matorgier för bilkörnings skull :-P
[/b]

_________________
Kent Tollesson
Citera
Cyberoid
Göteborg
Här sen Okt 2003
Inlägg: 1885



Daniel T skrev:
Å hennrik tyckte du verkligen om varvet i baksätet? tycktes mig höra små suckande stön Räkna med mig nästa år!


Det var onekligen väldigt obekvämt men faktiskt inte så illa som man skulle kunna tro. Lite svårt att andas i vissa partier och sen fick jag ju en hjälm i huvudet vid något tillfälle också. Men jag kan verkligen rekommendera det och det glädjer mig att se att du tar den platsen nästa år.

_________________
H e n r i k P i h l
#52 Modsport II
Citera
Björn Friberg
Varberg
Här sen Jan 2008
Inlägg: 76



Pär! Det var bara 107,5DB inte 108. Tack för en grym helg allihop. Kan vi inte åka 2ggr 2012? PS Jag och "Benny" har gått upp 2,5 kg i helgen DS

_________________
Björn Friberg
Corvette C5 Banbil
Corvette C6 Z06 Gatbil
SL 55 AMG Gubbil
Citera
Cyberoid
Göteborg
Här sen Okt 2003
Inlägg: 1885



Det slår jag med 0,5kg Björn!

Skicka över mailadresser om ni vill ha bilder. Jag har sammanställt det jag hittat på nätet.

_________________
H e n r i k P i h l
#52 Modsport II
Citera
Eftersnack
2011-10-18 Nurburgring resan med Göteborgarna
2570 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande