Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
Del i garage uthyres (Stockholm)
1 besök senaste veckan (1021 totalt)
mlh
Stockholm
Här sen Jul 2013
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare
Hej!
Har "hittat" ett garage på Ekerö, Stockholm som är för uthyres men jag skulle behöva någon att dela det med för att kunna tacka ja till det.

Det ligger alltså på Ekerö och är ca 80 m2 stort, stor port som en lastbil kommer in i så vet ni ungefär hur stor den är. 3-fas uttag och vattenuttag finns det i lokalen, tillåtet att göra vad man vill i det, svetsa, banka plåt osv. En nackdel med det är att det är ganska avlångt så att bilarna måste stå på längden, min bil kan dock stå längst in då den inte kommer rulla på ett tag. Tillgång till toalett.

Hyresvärden har en del verktyg man kan få låna om man är snäll typ som stor svets, bläster osv.
Även jag har lite verktyg jag inte har några problem att dela med mig av om man kan lägga tillbaka sakerna tex liten mig gassvets, liten kompressor, nycklar, hylsor osv.

Hyran är 4500 ink moms + el och värme/ månad, sitter idag en luftvärmepump där, men tänkte ev skaffa en värmekanon till vintern då jag kan få billig/gratis diesel från jobbet.

Helst någon som har intresse av att hyra längre tid och självklart kan betala hyra i tid.

Jag mekar med en Land Cruiser som ska kittas för "expeditions" resor, men gillar alla sorters bilar och har ingen åsikt om vad du kör/mekar för typ av bil.

Om intresse finns kontakta mig antingen på martinn.hug@gmail.com
Eller ring/sms 070 52 84 777

_________________
Martin Hug
Citera
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
Del i garage uthyres (Stockholm)
1 besök senaste veckan (1021 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande