Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Hjälp mig! Spårval & Körteknik?
DEN LÅNGA TRÅDEN OM - Knutstorp
<<   1, 2, 3, 4
94489 besök totalt
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41417

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
PeoR skrev:
Här kommer en lättversion av analyserna. För skojs skull.



Peo.


Var första gången med CSL'en på Kutan i helgen. Som bäst 1:07.6, visste inte riktigt hur det stod sig på en skala men hittade den här bilden och det var ju riktigt bra tid. Kul! Ska se om jag kan ta ut vmax och vmin ur mina loggar

_________________
Magnus Thomé
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687



Bra att du påbörjat detta, se nu till att snabba dig!!

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
jika
Vaggeryd
Här sen Mar 2005
Inlägg: 264



Hej

Är det någon som skulle vilja dela med sig av en fil till mig. Jag har analyserat min körning mot Magnus körning från 07 som han lagt upp och fått fram en del för bättringspunkter. Jag vill helst ha en fil typ som dom snabba m3:orna presterat kring 1:07 - 1:09 (om man får vara så fräck att ha krav när man önskar men även andra är av stort intresse)

_________________
Jimmy Karlsson

BMW M3 -87 i delar ett litet tag till...
Porsche 996 turbo
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41417

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
jika skrev:
Hej

Är det någon som skulle vilja dela med sig av en fil till mig. Jag har analyserat min körning mot Magnus körning från 07 som han lagt upp och fått fram en del för bättringspunkter. Jag vill helst ha en fil typ som dom snabba m3:orna presterat kring 1:07 - 1:09 (om man får vara så fräck att ha krav när man önskar men även andra är av stort intresse)


https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=1156959#1156959

Varv med CSL'en. Flesta varven ligger jag bakom en annan bil som inte släpper förbi mig men sen i slutet är det nåt snabbare fritt varv thumbs up



EDIT: Här finns en egen tråd med analyshjälp av Peo!!
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=81244

_________________
Magnus Thomé
Citera
jika
Vaggeryd
Här sen Mar 2005
Inlägg: 264



Magnus Thomé skrev:
jika skrev:
Hej

Är det någon som skulle vilja dela med sig av en fil till mig. Jag har analyserat min körning mot Magnus körning från 07 som han lagt upp och fått fram en del för bättringspunkter. Jag vill helst ha en fil typ som dom snabba m3:orna presterat kring 1:07 - 1:09 (om man får vara så fräck att ha krav när man önskar men även andra är av stort intresse)


https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=1156959#1156959

Varv med CSL'en. Flesta varven ligger jag bakom en annan bil som inte släpper förbi mig men sen i slutet är det nåt snabbare fritt varv thumbs up



EDIT: Här finns en egen tråd med analyshjälp av Peo!!
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=81244


Hej tack för det blir kvällens övning att kolla hus herr Thome tar sig över fram till idioten.

_________________
Jimmy Karlsson

BMW M3 -87 i delar ett litet tag till...
Porsche 996 turbo
Citera
FredrikÅ
Skåne
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2632



Har 1000+ varv på Knutan, och börjar väl hitta runt rätt hyggligt, men idag gjorde jag en av mina största missar någonsin.

Jag använde Restaurangen..

Fanns en rätt på menyn, kostade 90 spänn:



Jag hamnar hellre i sandfållan nästa gång.

_________________
--
Citera
Anders F@lk
Smygehamn
Här sen Dec 2003
Inlägg: 3676



FredrikÅ skrev:
Har 1000+ varv på Knutan, och börjar väl hitta runt rätt hyggligt, men idag gjorde jag en av mina största missar någonsin.

Jag använde Restaurangen..

Fanns en rätt på menyn, kostade 90 spänn:

Jag hamnar hellre i sandfållan nästa gång.


Ja den restaurangen går från klarhet till klarhet, man vet att man skall hålla sig därifrån alltså.

_________________
Anders F@lk

993 C2
944 KULRÄSERN
997.2 GT3 3.8
GT4 2016 Ex.
964RS HÄRLIGT RÖD Ex.
BMW M3 e46 Ex.
Be yourself, everyone else is allready taken
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687



FredrikÅ skrev:
Har 1000+ varv på Knutan, och börjar väl hitta runt rätt hyggligt, men idag gjorde jag en av mina största missar någonsin.

Jag använde Restaurangen..

Fanns en rätt på menyn, kostade 90 spänn:



Jag hamnar hellre i sandfållan nästa gång.


Jag har provat båda 2 och föredrar nog sandfållan får jag säga. Samtidigt så skulle jag vila påstå att det är ingen större grej att göra maten bättre för samma pengar men det saknas engagemang och kärlek känns det som.

Sandfållan däremot den funkade riktigt bra får jag säga, den levererade precis vad den skulle!

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
JohnC
Jönköping
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1789



Johan Sjöström skrev:
FredrikÅ skrev:
Har 1000+ varv på Knutan, och börjar väl hitta runt rätt hyggligt, men idag gjorde jag en av mina största missar någonsin.

Jag använde Restaurangen..

Fanns en rätt på menyn, kostade 90 spänn:



Jag hamnar hellre i sandfållan nästa gång.


Jag har provat båda 2 och föredrar nog sandfållan får jag säga. Samtidigt så skulle jag vila påstå att det är ingen större grej att göra maten bättre för samma pengar men det saknas engagemang och kärlek känns det som.

Sandfållan däremot den funkade riktigt bra får jag säga, den levererade precis vad den skulle!


Sandfållan ger dessutom bra med fyllmassa som vi kunde använda för att jämna ut marken vid garageinfarten. Restaurangen lämnade bara en känsla av ångest.....

_________________
John Carlsson

________________________


Porsche 944 S2 YTCC 1991
Porsche 996 GT3 Cup 2004
Citera
Hjälp mig! Spårval & Körteknik?
DEN LÅNGA TRÅDEN OM - Knutstorp
<<   1, 2, 3, 4
94489 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande