Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
The Ring Charts
<<   1, 2, 3, 4
3 besök senaste veckan (130417 totalt)
Kenne R

Här sen Maj 2005
Inlägg: 287



Skulle man kunna få tillgång till grundmallarna så man kan göra en privat variant?

_________________
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687



Kenne R skrev:
Skulle man kunna få tillgång till grundmallarna så man kan göra en privat variant?


Om det är ok från ägarna har jag .psd filer.
lite mek men det funkar

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
PeOR
Sverige
Här sen Sep 2003
Inlägg: 867



Ja för tusan. Absolut ok!

PeO.

_________________
PeO Rydgren
Corvette C6 Z51 -05 Pfadt, ST40, Kooks 1 7/8, Vararam - såld
BMW M3 -96 Coupé - lättad 172 kg - såld
Yamaha R1 2002 - banhoj
Citera
Kenne R

Här sen Maj 2005
Inlägg: 287



Har svårt längtan efter den gröna grisen. Fördriver tiden med att snickra på en ny version av Ring Charts. Vad tror ni om detta exempel? Målet är att man matar in siffrorna i Excel som sedan automatiskt uppdaterar bilden. XX i tabellen avser jämförelse förare/bilar. Tanken är att kunna göra egna snabba analyser.

PS Skissen har jag "lånat" från "Nürburgringkursen".

_________________
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687



Kenne R skrev:
Har svårt längtan efter den gröna grisen. Fördriver tiden med att snickra på en ny version av Ring Charts. Vad tror ni om detta exempel? Målet är att man matar in siffrorna i Excel som sedan automatiskt uppdaterar bilden. XX i tabellen avser jämförelse förare/bilar. Tanken är att kunna göra egna snabba analyser.

PS Skissen har jag "lånat" från "Nürburgringkursen".


Absolut ett steg i rätt riktning! Jag tycker du skall ha med lite referensbilar, någon jättesnabb, medlesnabb, normalsnabb, långsam (compact tex.) i övrigt

thumbs up thumbs up

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
maxx
Eskilstuna
Här sen Apr 2004
Inlägg: 3261



Johan Sjöström skrev:
Kenne R skrev:
Har svårt längtan efter den gröna grisen. Fördriver tiden med att snickra på en ny version av Ring Charts. Vad tror ni om detta exempel? Målet är att man matar in siffrorna i Excel som sedan automatiskt uppdaterar bilden. XX i tabellen avser jämförelse förare/bilar. Tanken är att kunna göra egna snabba analyser.

PS Skissen har jag "lånat" från "Nürburgringkursen".


Absolut ett steg i rätt riktning! Jag tycker du skall ha med lite referensbilar, någon jättesnabb, medlesnabb, normalsnabb, långsam (compact tex.) i övrigt

thumbs up thumbs up


Mycket bra idé och initiativ! thumbs up

_________________
Michael Sjösgärd
Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt.
Citera
Kenne R

Här sen Maj 2005
Inlägg: 287




_________________
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687



Hur gick det med detta Kenne? helt klart vettigt att ha den filen redo när det skall fyllas i framöver

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687



Jag lägger inte in en ny uppsättning ringcharts men årets resa genererade en något förbättrad tid och skulle någon vara intresserad kan man kika och jämföra här: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43711&start=3288

Tack till Kenne som förenklat processen med att generera dessa Ring Charts!


_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41416

Forumägare
Forumägare

Snubblade in på The Ring Charts eftersom jag pillade med Ringensidan här på Rejsa. Och upptäckte att ni som satte ihop dem gjorde detta ypperliga kit med all data och banskisser redan år 2009, jösses vad åren går Tio år... mamma mia!

_________________
Magnus Thomé
Citera
Nürburgring
The Ring Charts
<<   1, 2, 3, 4
3 besök senaste veckan (130417 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande