Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
RenaultSport Renault R.S. Club Sweden | 4 besök senaste veckan (3399 totalt) |
Tjena,
Vill bara tipsa om Facebook gruppen som nu finns för alla Renault RS åkare! In och gilla sidan, bjud in era Renault kompisar och posta/diskutera bilarna. Blir vi några fler så kommer träffar och kanske till och med en ban dag försökas arrangeras. Så in och gilla sidan som ni hittar här så hörs vi! https://m.facebook.com/groups/160536 _________________ Alexander Sanell |
Måste man åka ny RS Renault för att vara med ? eller går det bra med en 80 talare?
_________________ Hälsningar Magnus Janard Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT Brummar det så är det kul ! |
Skoj! Ser att du bor i Köping, borde styra upp lite körning på roliga vägar vid tillfälle.
|
Jag hänger gärna på en tur i västmanländska omgivningar med likasinnade. Bor själv åt Rytterne till. Ska bara se till att komma hem från min afrikanska långtur först (ingen RS involverad dock).
_________________ Frederik Ekehed |
Härligt!
Jag ska bara klara av en flytt samt en resa till Frankrike sen tycker jag att vi styr upp något |
RenaultSport Renault R.S. Club Sweden | 4 besök senaste veckan (3399 totalt) |