Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2017-04-02 Bandag med Teknikens Värld
1631 besök totalt
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13160

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
http://teknikensvarld.se/bandag/

08.00 - 17.00. "Bankörning! Du får fyra körpass på Mantorp Park!"

Nå'n som ska dit...?
Verkar vara lite aktiviteter av varje, men erbjuds det verkligen "bara" 4 körpass...?
Vore intressant med en recension efteråt.


_________________

Rice and shine
Citera
borz
Hässleholm
Här sen Sep 2006
Inlägg: 489



Slutsålt?

_________________
Tim Anle
Citera
Eldh
Göteborg
Här sen Sep 2004
Inlägg: 2135



Var där på Mantorp 2013 o körde, klart godkänt.
Med alla nybörjare den vanliga frustrationen, mest över förnumstiga pekpinnar osv men det är ju så det blir. Trots allt rätt mkt bantid i slutändan och klart prisvärt (2013iaf).



_________________
Per Eldh
Bilarna
Citera
mackinley
Hällevadsholm
Här sen Jun 2015
Inlägg: 148



Hej, såg den här tråden först nu. Jag var dock där. Tredje gången faktiskt. Det är som sagt olika aktiviteter av varierande kvalitet. I år hade Teknikens Värld fått med Richard Göransson på en liten Q&A session. Ganska intressant.
Medåkningen hoppade jag dock över. Har varit samma Polestar volvos varje gång. Såå kul är det inte att åka ljusblå volvo... Själva körningen är indelad i 3 grupper, grön, gul och röd, baserat på vad man kommer med för bil.
Jag körde dock i gul grupp trots att jag har en ganska slö bil och ändå så fick jag ligga bakom "snabbare" bilar på halvfart, bara tillåtet att köra om på rakorna.
Funkade dock betydligt bättre i år än förra året då arrangören nu tryckte på hur viktigt det var att de med motorstarka bilar som egentligen lätt håller undan på rakorna, saktar ner och släpper förbi dom som är snabbare.
Med tanke på priset, 1000:- för prenumeranter och att frukost och lunch ingår så tycker jag det är klart prisvärt trots bara 4 körpass.

_________________
Daniel Alfredsson
Citera
Inför träffar
2017-04-02 Bandag med Teknikens Värld
1631 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande