Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Varning ! levrantör av depåtält.
2482 besök totalt
RCM
Forshaga
Här sen Okt 2003
Inlägg: 1926


Trådstartare
Vill varna er för Trading Sweden AB i LJUSDAL
Jag köpte ett depåtält där och vid första andvändningen på Gelleråsen så tyckte jag att duken såg väldigt tunn ut men det var fint väder ... Sen nästa race på Mantorp regnade det läckte som ett såll.
Kontaktade X trading som menade på att ett depå tält inte är lämpligt att ha i regn ?

_________________
Per Fogelberg
Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H

Cortina GT 1966 Gr 2
Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil
Citera
Rolle Scirocco
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5112



RCM skrev:
Vill varna er för Trading Sweden AB i LJUSDAL
Jag köpte ett depåtält där och vid första andvändningen på Gelleråsen så tyckte jag att duken såg väldigt tunn ut men det var fint väder ... Sen nästa race på Mantorp regnade det läckte som ett såll.
Kontaktade X trading som menade på att ett depå tält inte är lämpligt att ha i regn ?


Kan ju då tipsa de som vill ha riktigt bra och hållbara tält

https://www.galatent.co.uk/

välj önskad storlek och pvc, lägg till 'ground bar' vilket är en nedre tältställning som håller ihop tältet. Det håller ihop och klarar rejäla stormar, uthyrningskvalite

Och så regntätt ett tält blir, lite kondens kan ju bildas på rören om man har värme i tältet. Men det läcker ju inte igenom. Ska vara ganska brandhämmande också vilket kanske är bra för motorsport.

Är nu inne på 6 eller 7 året sedan vi köpte vårt, blivit lite smutsigare...

_________________
Roland Johansson
Citera
Pfister
Alingsås
Här sen Jun 2005
Inlägg: 374



Eller också handlar man i Sverige av Hemsjö Tältservice AB och får marknadens kraftigaste depåtält till rätt pris och bra service 😁

_________________
Alexander Pfister
Citera
Mumba
KISA
Här sen Aug 2009
Inlägg: 751



Pfister skrev:
Eller också handlar man i Sverige av Hemsjö Tältservice AB och får marknadens kraftigaste depåtält till rätt pris och bra service 😁


Kan inget annat än hålla med!
Supernöjd med mitt tält!

_________________
Mumba Svensson
Instagram: Life of Time Attack
Citera
Allmänt banåkaforum
Varning ! levrantör av depåtält.
2482 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande