Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Nya grepp?
7344 besök totalt
Squadra pocoloco
08
Här sen Okt 2004
Inlägg: 1

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare
Hej!

För er som inte läser så ofta på .org så vill jag gärna efterlysa synpunkter på min "brandfackla" om ett "Lite längre CAR lopp -05".

Kanske är jag helt fel ute/det är omöjligt att ordna/finns inget intresse...vad vet jag?

http://db.alfaromeo.org/disc2/list.php?id=55820

Mvh i höstmörkret/

TJ

_________________
Tony Jonsson
Citera
J Moberg
Göteborg
Här sen Jan 2004
Inlägg: 84



Hej
Jag tycker i och för sig att vi på sikt kan fundera över något liknande, som komplement till det nuvarande upplägget. Jag anser dock att vi nu och närmsta tiden framöver bör fokusera på att få fart på serien som den är. Att testa "nya grepp" tycker jag är på tok för tidigt. Jag tror att nyckeln till framgång är långsiktighet med stabila regler och förutsättningar. Men som sagt, när vi fått bra snurr på nuvarande upplägg kanske det kan vara något att titta på.

_________________
Johan Moberg
Citera
Kunta
Karlstad
Här sen Apr 2003
Inlägg: 1411



Vill inte låta pessimist men jag tror inte det skulle bli särskilt många ekipage initialt. Vi har ju knappt så det fyller Corsa ännu och det är en klart större budget att driva en långloppa även om man kan dela det på fler personen. Men det låter som en kul idé på sikt.

Själv hoppas jag på att vi kan snitta 25 ekipage i Corsa nästa år med välfyllda klasser o bra racing att bjuda på nästa år.

_________________
//Kenth Wiklund

Alfa 75 3.0 Potenziata #75
A4 Avant T
Citera
Allmänt banåkaforum
Nya grepp?
7344 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande