Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2005-08-14 PCS Kinnekulle Ring
<<   1, 2
6247 besök totalt
RS Patrik
Skåne
Här sen Mar 2004
Inlägg: 793



Anders Jonsson skrev:
carreracup skrev:
Någon som vet något om denna bilen ? Är det en reggad cup eller ett hembygge?


Det är en "vanlig" GT3 Clubsport som modifierats något. Om jag är rätt informerad är den svensk såld - en av de sista och jag tror inte det är Manthey som utfört modifieringaran, men jag har ju haft fel förut...


om det är GG's bil så är den byggd så på fabrik, den skall även ha plast rutor, men det är bland de sista och definitivt den sista i Sverige. Om det är GG's bil i alla fall. Du vet vem jag menar Anders.

_________________
Patrik Ljunggren
Citera
Anders Jonsson
Bromma
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1529



RS Patrik skrev:
om det är GG's bil så är den byggd så på fabrik, den skall även ha plast rutor, men det är bland de sista och definitivt den sista i Sverige. Om det är GG's bil i alla fall. Du vet vem jag menar Anders.


Jo, vi talar om samma bil. Jag trodde bilen modifierats av någon återförsäljare här i Sverige, visste inte att fabriken var så flexibel! Snygg är den i alla fall!

_________________
Med vänliga hälsningar
Anders Jonsson
Citera
RS Patrik
Skåne
Här sen Mar 2004
Inlägg: 793



Anders Jonsson skrev:
RS Patrik skrev:
om det är GG's bil så är den byggd så på fabrik, den skall även ha plast rutor, men det är bland de sista och definitivt den sista i Sverige. Om det är GG's bil i alla fall. Du vet vem jag menar Anders.


Jo, vi talar om samma bil. Jag trodde bilen modifierats av någon återförsäljare här i Sverige, visste inte att fabriken var så flexibel! Snygg är den i alla fall!

Har inte pratat med honom själv om detta, men bröderna L som känner honom väl berättade det, ser mkt imponerande ut! Vi får ju se den snart!

_________________
Patrik Ljunggren
Citera
Morty
NYC
Här sen Jan 2003
Inlägg: 370



Det är inte Manthey som gjort modifieringarna utan Porsche AG (till största delen). GG får väl berätta själv om bilen, men jag kan säga att han lyckades få fabriken att montera en del "GT3 RS godis" på den...

Som sagt - vi ses snart!!!

_________________
Mårten Olsson
PCS 7003
Citera
RS Patrik
Skåne
Här sen Mar 2004
Inlägg: 793



Morty skrev:
Det är inte Manthey som gjort modifieringarna utan Porsche AG (till största delen). GG får väl berätta själv om bilen, men jag kan säga att han lyckades få fabriken att montera en del "GT3 RS godis" på den...

Som sagt - vi ses snart!!!


Det finns alltid ett sätt som funkar...

_________________
Patrik Ljunggren
Citera
carreracup
Ystad
Här sen Maj 2004
Inlägg: 284



Cash..? Är det "bara" rs prylar eller Cup prylar oxå?

_________________
Niclas Thorvaldsson
Citera
RS Patrik
Skåne
Här sen Mar 2004
Inlägg: 793



carreracup skrev:
Cash..? Är det "bara" rs prylar eller Cup prylar oxå?


som du ser är det en cup front med "drag-öglan" permanent ute.

Plast rutor, om det går under Cup är väl en difinitionsfråga, men coolt ja det är det!

_________________
Patrik Ljunggren
Citera
Eftersnack
2005-08-14 PCS Kinnekulle Ring
<<   1, 2
6247 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande