Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Efterlysning! Film material från banmöten/Challenge.
7770 besök totalt
MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18555


Trådstartare
Jag har äntligen gjort verklighet av mina hot att börja redigera lite film hemma.

Jag vet att flera av oss som tävlar (bland annat jag själv) har kamera monterad i bilen och det finns säkert flera som har material både inifrån och från läktarplats.
Det skulle vara otroligt kul att samla ihop så mycket som möjligt av detta material och sätta ihop en banmötes/Challenge DVD.

om du har eller känner någon som har material och vill dela med dig/sig av det så kan ni väl kontakta mig antingen genom att svara här i tråden eller dra iväg ett mail till mats666 (at) hotmail.com
Även material från tidigare säsonger är intressant!

Tanken var att DVDn skulle säljas för en symbolist summa typ självkostnadspris, jag är inte ute efter att tjäna pengar på det utan vill bara göra en DVD för mitt egna höga nöjes skull.

_________________
/Mats Strandberg
onemanracing.com

BMW 330i -05
Citera
meldert
Eskilstuna
Här sen Aug 2004
Inlägg: 3462



Jag har i storleksordningen 3,5 tim med filmat material från alfaklubbens banmöten på gotland ring den 21 maj och 24 september...

Från vårens träff finns bla Åkes drifting äventyr (filmen ligger i eftersnackstråden i hårt komprimerat format)

Jag hade väl tänkt klippa ihop allt detta till en Gotland Ring DVD men du kan få ta del av materialet oklippt om du vill...

_________________
Mattias Meldert
Citera
MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18555


Trådstartare
Det vore super.

Hur löser vi det rent praktiskt?

_________________
/Mats Strandberg
onemanracing.com

BMW 330i -05
Citera
meldert
Eskilstuna
Här sen Aug 2004
Inlägg: 3462



Jag ska bara göra lite plats i min dator så jag kan tanka in allt sen skickar jag DV-banden till dig (eller gör kopior) så kan du använda dem... Bara jag får tillbaka banden när du är klar (dom kostar ju trotsallt en slant...)

PM:a din adress...

_________________
Mattias Meldert
Citera
MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18555


Trådstartare
Självklart skickar jag tillbaka banden. PM på väg. thumbs up

_________________
/Mats Strandberg
onemanracing.com

BMW 330i -05
Citera
Allmänt banåkaforum
Efterlysning! Film material från banmöten/Challenge.
7770 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande