Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
Banträff Anderstorp 23/4.
<<   1, 2, 3
2 besök senaste veckan (17959 totalt)
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2276



Pär Hylander skrev:

Hehe, så den höll sig alltså på asfalten igår...


Han har nyligen köpt GT2:an så det va nog inte han iallafall. Möjligtvis förra ägaren. Men han höll ju sig iallafall på asfalten fast med nöd och näppe

_________________
Samuel Lindkvist | www.millway.se
Citera
A_Svensson
Brämhult
Här sen Apr 2003
Inlägg: 102



Verkar som det var en riktig miss att inte komma dit ajja, det kommer ju fler gånger i sommar... se till att få upp bilderna snart också haglund........ORKA

_________________
Anders Svensson
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8291



ÅÅÅÅÅÅÅÅååååååhåhåhåhåhåååå.....jag vill ha en Pårrssche!

Vem var förresten ute och rattade en 9-3:a? (Coolt att den till en bana!) Hur gick den?

Mvh/ Micke

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
Pär Hylander
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5241



BTG skrev:

Vem var förresten ute och rattade en 9-3:a? (Coolt att den till en bana!) Hur gick den?

Mvh/ Micke


Klubben/företaget där har 9-3:or varav några av dom av Viggen-modell som utbildningsbilar. Fick chansen att åka några varv med Peter Sanell i en sådan. Kan inte påstå att Viggen imponerade, kändes lite som att vara ute i en rundbottnad fiskebåt i storm, snacka om krängning och initial understyrning!

Men det var kul att åka med


EDIT: Det var väldans vad jag är kritisk och gnällig i den här tråden! Lovar att skärpa mig!

_________________
Pär Hylander
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8291



Pär Hylander skrev:
Fick chansen att åka några varv med Peter Sanell i en sådan. Kan inte påstå att Viggen imponerade, kändes lite som att vara ute i en rundbottnad fiskebåt i storm, snacka om krängning och initial understyrning!


Ja, det kunde man kanske ana?
Viggen måste både SAAB och köparna ha slitit sitt hår över?
För SAABs del: Det har sålts 75st. i Sverige (men den sålde bra i USA)
För köparna (som rimligen varit riktiga SAAB-entusiatser) : 400' för en bil som ett år senare skåpas ut av 9-3 Aeron för 100'mindre....

Mvh / Micke

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
F.S
Småland
Här sen Feb 2003
Inlägg: 587



det var en bra kväll på mossen tycker jag..många fina bilar osv..men nu bär det ivägl till Knutstorp imorgon för körning på en underbar bana..ha det bra alla thumbs up

Hittade inte dej Claes i depån..

_________________
Fredric Sjöblom
------------------
BMW 5 -16
Mini Cooper -15
Huqvarna FE 350 -17
Citera
Claes Haglund
Brämhult
Här sen Jan 2003
Inlägg: 4467


Trådstartare
Fredric ///M3E30-90 skrev:
det var en bra kväll på mossen tycker jag..många fina bilar osv..men nu bär det ivägl till Knutstorp imorgon för körning på en underbar bana..ha det bra alla thumbs up

Hittade inte dej Claes i depån..


Det var inte du som körde en helvit M3 E30 med 17" och väldigt läcker väghållning?

_________________
Claes Haglund

Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen
Citera
F.S
Småland
Här sen Feb 2003
Inlägg: 587



jodå...det var jag det.. ...

men nu sitter det originalfälgarna (15") på för jag vill testa dessa på knutstorp..

_________________
Fredric Sjöblom
------------------
BMW 5 -16
Mini Cooper -15
Huqvarna FE 350 -17
Citera
Claes Haglund
Brämhult
Här sen Jan 2003
Inlägg: 4467


Trådstartare
Fredric ///M3E30-90 skrev:
jodå...det var jag det.. ...

men nu sitter det originalfälgarna (15") på för jag vill testa dessa på knutstorp..


OK! Då var det du som bromsade dig förbi mig på start/mål ett varv. Mycket läcker väghållning som sagt. Låg riktigt fint i kurvorna. Vad sitter det för prylar på kärran?

_________________
Claes Haglund

Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen
Citera
F.S
Småland
Här sen Feb 2003
Inlägg: 587



sitter konis ställbara grupp N chassi på den (stötdämpare + fjädrar) sen sitter det BMW:s Grupp N fjäderbenstallrikar som ändrar camber vinklarna fram åxå..

_________________
Fredric Sjöblom
------------------
BMW 5 -16
Mini Cooper -15
Huqvarna FE 350 -17
Citera
Peter Eklöf

Här sen Nov 2002
Inlägg: 1647



den där audin på bilderna såg ju lite hårig ut thumbs up ..vad var det för maskin?? nån som har lite info?


mvh Peter
Citera
Peter Eklöf

Här sen Nov 2002
Inlägg: 1647



Fredric ///M3E30-90 skrev:
sitter konis ställbara grupp N chassi på den (stötdämpare + fjädrar) sen sitter det BMW:s Grupp N fjäderbenstallrikar som ändrar camber vinklarna fram åxå..


Koni grupp-n? är det coilover i bak ? ställbart hur? ..är lite nyfiken på uppgradera chassiet på min m3.. har bmw/bilstein grupp-n (icke ställbart)

mvh Peter
Citera
Karlsson
Vaggeryd
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1848



PSE-R skrev:
den där audin på bilderna såg ju lite hårig ut thumbs up ..vad var det för maskin?? nån som har lite info?

mvh Peter


De är en SLC bil, finns nog något om den där. Har för mig att de sittern en 4:a i den. (quattro competiton)

_________________
/Andreas Karlsson
Camaro V8TC
Citera
Inför träffar
Banträff Anderstorp 23/4.
<<   1, 2, 3
2 besök senaste veckan (17959 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande