Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 Smg -02
<<   1, 2
9553 besök totalt
Evers
Västerås
Här sen Feb 2006
Inlägg: 479


Trådstartare
några bilder från malmby flygfält, slalom träff med Porscheklubben..









Fotograf: Mats Sundström thumbs up

_________________
Christoffer Evers

Squadra Corse
Citera
Martin Palm
Örebro
Här sen Okt 2005
Inlägg: 1168



Blev riktigt nice med CSL fronten och bakluckan samt kolfiberhuven. Såg den på BMW CS träffen som var den första juli och det verkar ha hänt en del sen dess . Har du planer på att byta fälgar eller ska du fortsätta med som svarta originalarna? (Som förövrigt ser riktigt bra ut )

/MVH Martin

_________________
///Mart1n Pa1m
Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue
Citera
Evers
Västerås
Här sen Feb 2006
Inlägg: 479


Trådstartare
Jo tack, det vart bra, dock så måste jag nog byta ut framblinkersen mot kebabdito med klarglas, då orginalen inte riktigt smälter in så bra längre.. och, ja, det har väl hänt en del sen 1 jul..

Ang fälgar så kommer det nog åka på en uppsättning svartlackade BBS Challenge 19" med R-däck inom kort, 18" hade kanske vart att föredra då utbudet på R-däck är betydligt större och vi har bra avtal genom BMWSC på Direzzorna som tyvärr inte finns i 19" men så fyller 19" ut så mkt bättre och det kan bli tight med tanke på bromsarna..

Vad körde du för bil på åsen då? och kommer du till kinnekulle?

Just nu så håller jag på att med tankar på att köpa gt3 Clubsport, men samtidigt vill man ju inte sälja m3an ...

Mvh Evers

_________________
Christoffer Evers

Squadra Corse
Citera
Martin Palm
Örebro
Här sen Okt 2005
Inlägg: 1168



Hmm ibland ser det ju bättre ut med mindre fälgar och mer gummi, se bara på Loaded .

Jag körde inte alls på Gelleråsen faktiskt utan var bara åskådare. Visst vore det skoj o köra på bana men med en helt original 940 så är det inget jag rekommenderar . Nej jag är med för o lyssna och lära ett tag.

GT3 Clubsport? Äh, köp en kompressor till M3an istället

/MVH Martin

_________________
///Mart1n Pa1m
Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue
Citera
Evers
Västerås
Här sen Feb 2006
Inlägg: 479


Trådstartare
numera har bilen fått en uppsättning BBS RK (svarta) i dim 8.5*18" sam 10*18" som är skodda med nya Dunlop Direzza 235/40 och 265/35, gummiblandning medium, håller i rätt bra..

mvh evers

_________________
Christoffer Evers

Squadra Corse
Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 5538



Evers skrev:
numera har bilen fått en uppsättning BBS RK (svarta) i dim 8.5*18" sam 10*18" som är skodda med nya Dunlop Direzza 235/40 och 265/35, gummiblandning medium, håller i rätt bra..

mvh evers


18" är ju så mycket snyggare än 19"

_________________
BMW MC-klubben
Citera
Evers
Västerås
Här sen Feb 2006
Inlägg: 479


Trådstartare
jo det blev nice faktiskt, men sjukt tight med bromsarna.. fick köra några km så att det fick skava in sej mot fälgen men nu går det fritt.. thumbs up

mvh evers

_________________
Christoffer Evers

Squadra Corse
Citera
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 Smg -02
<<   1, 2
9553 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande