Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Cross, Honda CRF 450 -02
1007 besök totalt
David Berglund
Lidköping
Här sen Jan 2003
Inlägg: 731


Trådstartare
Behöver sälja min CRF, som jag ägt i drygt ett år.

När den köptes hade den rullat cirkus 30 timmar enligt förra ägaren, och slitagenivån på ramdelar etc. pekar på att det kan stämma. Sedan dess har den gått ytterligare runt 10 timmar varav ungefär hälften efter kolvbyte, som gjordes på verkstad. Lämnade samtidigt hela motorn på översyn. kvitto finns.
Just nu är den i behov av ett packboxbyte i framgaffeln, och skulle det anses vara ett problem får jag väl se till att fixa det innan leverans.

Har vart en problemfri och toppenrolig hoj så länge jag ägt den och det är med brustet hjärta jag måste... Och så vidare

Här är bilder från precis när jag köpt den, och den ser i princip lika fräsch ut nu.
http://berglund.eileen.nu/bilder/crf450/

Jag beaktar alla bud över 30'000
Tel: 0735 015003

Hojjen finns på Hissingen i Göteborg

_________________
David Berglund
Ingen Scirocco RSi
Citera
Dan Johansson
Falun
Här sen Jun 2004
Inlägg: 585



olje/filterbyten?
ventiljusteringar?
Citera
David Berglund
Lidköping
Här sen Jan 2003
Inlägg: 731


Trådstartare
Dan Johansson skrev:
olje/filterbyten?
ventiljusteringar?


Luftfilter bytt varje körning under sommaren.. Tidigt i våras när de fortfarande var snö, blev de nog 3 körningar på samma, men då e de juh inget damm i luften.

Bytte olja och filter precis när jag köpte den, samt vid kolvbytet. så det är väl runt 5 timmar/st
Har ny olja och filter liggande som följer med.

EDIT: Ventilerna låg inom toleranserna med goda marginaler på kontrollen, och har därför inte justerats sen jag köpte den.

_________________
David Berglund
Ingen Scirocco RSi
Citera
David Berglund
Lidköping
Här sen Jan 2003
Inlägg: 731


Trådstartare
Nu gör vi ett nytt försök.

Rullat runt 3 timmar ytterligare sen senast och säljes med nyrenoverad framgaffel, ny olja/filter och är fortfarande lika fin. Kastar upp lite bilder i helgen.

Hojjen är i jättefint orginalskick med ganska slitna däck och Akropovic titan-system.

Pris: 30k eller billigare vid snabb affär.
Även skambud beaktas denna gång.

Kom igen, sponsra mitt garagebygge nu!

_________________
David Berglund
Ingen Scirocco RSi
Citera
SÄLJES
S: Cross, Honda CRF 450 -02
1007 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande