Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Fuktionärer sökes!!!
4798 besök totalt
CaZQoX
Linköping
Här sen Apr 2004
Inlägg: 29


Trådstartare
Vi i LMS Banracing söker funktionärer till MSLS tävlingar på Sviestad Motorstadion.
Är du intresserad ring: Micke 070-399 90 19

_________________
Micke Larsson
Seat Leon 1,8 VTR

ordförande LMS Banracingsektion
Citera
hasse flagg
morgongåva
Här sen Jul 2004
Inlägg: 18



hejsan du är inte ensan jag söker funktionärer till slc hör av er som är intreserade hasse bergström 0708231220

_________________
hans bergström
Citera
motvalls_kärring
det underbara österlen
Här sen Jun 2005
Inlägg: 121



FUNKTIONÄRER ÄR EN STOR BRISVARA I DAG

HUR SKALL MAN LOCKA NYA UTAN ATT DET KOSTAR SKJORTAN???

_________________
stoffe kristoffersson
____________________
klubblös men inte mållös
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004
Inlägg: 19497



motvalls_kärring skrev:
FUNKTIONÄRER ÄR EN STOR BRISVARA I DAG

HUR SKALL MAN LOCKA NYA UTAN ATT DET KOSTAR SKJORTAN???
"Muta" några befintliga att högljutt beskriva det som väldans roligt/skoj/billigt sätt att vara nära racing.

Kontakta klubbar och hör om de kan dra ihop några funktionärer (billigare/roligare att dela transporter).

Skapa lite fuktionärsevent (behöver inte kosta "mer" än tid).

Det går att göra mycket, med olika framgång, och allt har genom historien provats förr. Problemet är bara att ingen minns varför det fungerande när det fungerade (oftast nån som slet som ett djur för att få ihop det mot fritt kaffebröd).

_________________
Niklas Falk
www.MX5RacingClub.se www.SPVM.se www.SVKG.se
Citera
Eric Josefsson
Skänninge
Här sen Maj 2003
Inlägg: 4208



Niklas Falk skrev:
motvalls_kärring skrev:
FUNKTIONÄRER ÄR EN STOR BRISVARA I DAG

HUR SKALL MAN LOCKA NYA UTAN ATT DET KOSTAR SKJORTAN???
"Muta" några befintliga att högljutt beskriva det som väldans roligt/skoj/billigt sätt att vara nära racing.

Kontakta klubbar och hör om de kan dra ihop några funktionärer (billigare/roligare att dela transporter).

Skapa lite fuktionärsevent (behöver inte kosta "mer" än tid).

Det går att göra mycket, med olika framgång, och allt har genom historien provats förr. Problemet är bara att ingen minns varför det fungerande när det fungerade (oftast nån som slet som ett djur för att få ihop det mot fritt kaffebröd).


och man måste underhålla dom som redan finns, slarvas det med utfodring, kaffetillgång osv så är det alltid någon som kanske inte blir lika motiverad till nästa gång det tillfrågas.
Funktionärslotteri är förekommande med relevanta priser (som man tigger från sponsorer), ibland med nästan lika många priser som funktionärer Men visst det är ekonomi det också..
Ett "tack för hjälpen" efter avslutad tävling? Jag har varit med om mer än ett tillfälle när det har missats..
Utbildning, några kanske vill utvecklas som funktionär och tycker att det blir lite segt med samma flaggviftande varje gång? Fjäsk fjäsk...

Själv tycker jag fortfarande det är kul med flaggviftandet när jag har tid över. Även om jag nog kommer att vilja uppgradera mig.

_________________
Brukshäcksarsenalen:
Citroën Xsara Picasso 1,8 -05
Opel Vectra 1,8 -09
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13523



om det är någon som har lite tid över i helgen så har vi tävling på Mantorp som absolut behöver lite hjälp.... kontakta mig eller Hasse Flagg (nr finns några inlägg tidigare i den här tråden)

Vi kommer ha bra väder, som är ju nästan viktigaste parametern för flaggning thumbs up

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
hasse flagg
morgongåva
Här sen Jul 2004
Inlägg: 18



hej micke vi kan väl försöka hjälpas åt med funktionärer

_________________
hans bergström
Citera
Allmänt banåkaforum
Fuktionärer sökes!!!
4798 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande