Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2009-09-13 PCS Mantorp
1683 besök totalt
Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3044


Trådstartare
Som vanligt dåligt drag efter ett pcs arrangemang

Det var en riktigt kul dag, kul att efter dessa år av meck äntligen få ut bilen på mantorp. Gick ju tom ritkigt bra. Både för mig, bilen och min kära flickvän som ville med för att köra lite !

Det råkar inte vara någon annan som tog foton, missade dessutom hela PCSR rejset pga lunch . Nån som har nåt kanske ? Annars lägger jag ut lite bilder senare, som vanligt svårt att fota och köra samtidigt så det är ju inte på alla pass..

_________________
Cédric Nyberg
Porsche 924 Turbo
Toyota GT86
Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
Joakim.S
Nacka
Här sen Nov 2003
Inlägg: 241



Cédric skrev:
Som vanligt dåligt drag efter ett pcs arrangemang

Det var en riktigt kul dag, kul att efter dessa år av meck äntligen få ut bilen på mantorp. Gick ju tom ritkigt bra. Både för mig, bilen och min kära flickvän som ville med för att köra lite !

Det råkar inte vara någon annan som tog foton, missade dessutom hela PCSR rejset pga lunch . Nån som har nåt kanske ? Annars lägger jag ut lite bilder senare, som vanligt svårt att fota och köra samtidigt så det är ju inte på alla pass..


Jag får väl fylla på här också, trevigt var det med alla Porschar men jag har inga kort eller filmer att delge andra, ja jag är en dålig människa så finns det någon som är av den bättre kvaliten med film och bilder så skulle det vara trevligt.

_________________
Joakim Svenhard
Kör Porsche 924 TURBO
Citera
Marteric
Borås
Här sen Jun 2008
Inlägg: 52



Finns lite bilder på www.porsche.nu (antagligen ingen sensationell nyhet)... thumbs up

Bifogar två av mina verk från dagen.


Citera
Eftersnack
2009-09-13 PCS Mantorp
1683 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande