Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2010-05-02 Lille Mats Rallysprint P2 Hässleholms MK
3543 besök totalt
Dan P
Skåne
Här sen Feb 2004
Inlägg: 472


Trådstartare
Det är kul när det svänger !

bilder från tävlingen finns på http://www.zoomphoto.se/motorsport

Teasers:







_________________
Dan Persson
www.zoomphoto.se/motorsport
Citera
Oscarsson
Osby
Här sen Feb 2009
Inlägg: 34



Riktigt fina bilder från en skojig tävling, det var länge sen man var ute och tittade på rally och visst ger väl grus lite trevligare ställ men detta var helt ok!

Däremot vet jag inte vad man ska tycka om pausunderhållningen....första gången man ska se drifting live och så ser det ut som SM i okontrollerad sladd?? Är själv ingen expert på att framföra ett fordon på bana men trodde dem skulle följa nån utsatt bana runt konerna men hepp här sladdas det som på p-däcket. Var det detta man ville visa upp så kan jag spara soppapengarna till deras driftingtävling o kolla när dem sladdar med Epan i byn istället.

_________________
Mick oscarsson
Citera
Dan P
Skåne
Här sen Feb 2004
Inlägg: 472


Trådstartare
oscarsson skrev:
Riktigt fina bilder från en skojig tävling, det var länge sen man var ute och tittade på rally och visst ger väl grus lite trevligare ställ men detta var helt ok!

Däremot vet jag inte vad man ska tycka om pausunderhållningen....första gången man ska se drifting live och så ser det ut som SM i okontrollerad sladd?? Är själv ingen expert på att framföra ett fordon på bana men trodde dem skulle följa nån utsatt bana runt konerna men hepp här sladdas det som på p-däcket. Var det detta man ville visa upp så kan jag spara soppapengarna till deras driftingtävling o kolla när dem sladdar med Epan i byn istället.


Kan bara hålla med trodde drifting handlade om kontrollerad sladd enligt given sträckning, det var ju inte riktigt det man fick se, det verkar vara betydligt svårare än man tror..... men de klarade ju sig från att köra in i byggnader..

_________________
Dan Persson
www.zoomphoto.se/motorsport
Citera
Daniel Steiner
Sjöbo
Här sen Apr 2003
Inlägg: 4221

Hjälpmoderator

Fina foto

Hängde som vanligt inte med Danskarna men hade roligt idag

_________________
Daniel Steiner
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687



Kanontrevligt arrangemang, Steiner såg ut att ta sig fram riktigt bra med den BLÅE thumbs up

och tack för som vanligt klockrena bilder Dan P

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
lewan
Hässleholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 731



Några bilder från SS-2.


















































Alla bilder: http://www.fjollrosa.se/gallery/photos/2010/racing/lmr/

_________________
//Tobias "LeWaN" Lewandovski
VW Passat Allrack GTS -16, VW Golf GLI Cab -85, Porsche 997 turbo cab -08 | PCS 7486
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687



Heregud vilka läckra bilder, ni två asså thumbs up

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Babbe
Lund
Här sen Jun 2004
Inlägg: 1747



thumbs up

_________________
Sebastian Steiner
Vw golf Mk5 cup
Vombsmotorsport
Citera
Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003
Inlägg: 6929



oscarsson skrev:
----------

Däremot vet jag inte vad man ska tycka om pausunderhållningen....första gången man ska se drifting live och så ser det ut som SM i okontrollerad sladd?? Är själv ingen expert på att framföra ett fordon på bana men trodde dem skulle följa nån utsatt bana runt konerna men hepp här sladdas det som på p-däcket. Var det detta man ville visa upp så kan jag spara soppapengarna till deras driftingtävling o kolla när dem sladdar med Epan i byn istället.


Tråkigt att du tycker som du gör, men detta var INTE det bästa vi kan prestera alls.

jo, men tanke på förutsättningarna så var det rätt bra trots allt, där var rullgrus över precis hela plattan bla, o ingen sopmaskin direkt. Samt en jäklans massa folk som gick rakt förbi avspärrningarna trots tillsägelser från vakterna.

De enda förarna som hörsammade våran efterfrågan på förare till detta var dessa treå, Jocke i den röda 530'n har kommit tvåa 2 ggr i rad på våra tävlingar bla.

Kom du på träningen på DHL på söndag (16/5) så skall jag bjuda dig på flera turer som antingen gör dig rädd/åksjuk/eller kommer få dig skrika efter mera. (medtag hjälm)


Film från DHL-banan vi tränar på på söndag den 16/5-2010
http://www.youtube.com/watch?v=vKI-2OE0LbM

Så här såg det ut när jag & flera andra förare från HLMK's tävlingsserie kördeuppvisning & gav åkturer till betalande passagerare och allt gick till Barncacerfonden på Malmömässan 2009.
http://www.youtube.com/watch?v=jtI21JrXYVM

har du ingen SBF-licens så bjuder jag på PR-licensen.

mvh /
.......Kristian.. förarkontakt för Drifting, HLMK

_________________
Kristian Hesselmark
EVO'n S Å L D !
Citera
S6_johan
Hässleholm
Här sen Mar 2010
Inlägg: 493



Någon som vet vilka det är som kör Audi V8ān? Sjukt läckert att den går i rally thumbs up

_________________
Johan Rydh
Audi V8-direktörsvagn på villovägar med massa dekaler.
AudiClubSport
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687



Var du inte där kan jag berätta att den gick riktigt bra och lät VÄLDIGT trevligt under fullgasacceleration Ståpäls är bara förnamnet..

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Daniel Steiner
Sjöbo
Här sen Apr 2003
Inlägg: 4221

Hjälpmoderator

S6_johan skrev:
Någon som vet vilka det är som kör Audi V8ān? Sjukt läckert att den går i rally thumbs up

RAB motorsport heter dem. Typ
rickard kör s2 egentligen. Men mördade den förra året

_________________
Daniel Steiner
Citera
Eftersnack
2010-05-02 Lille Mats Rallysprint P2 Hässleholms MK
3543 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande