Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2010-08-14 Knutstorpsträffen 2010 BMWCS/SC / AudiCS
1, 2, 3, 4, 5   >>
22540 besök totalt
fpn
Smålandsstenar
Här sen Apr 2008
Inlägg: 176


Trådstartare
Då var strax första dagen till ända, passar på att slänga upp lite bilder.
Tyvärr så har inte vädret riktigt varit med oss och just nu drar ett åskväder in över oss






Citera
Davve
Åby, Växjö
Här sen Mar 2005
Inlägg: 2070



Shit vilket väder! Det känns faktiskt lite turligt med (väder-) facit i hand att det inte blev någon övernattning i tält lördag till söndag. Hoppas på bättre väder imorgon då jag är på plats och leker.

_________________
David Glantz
Jaguar, Mini och några till.
Banbil (såld): BMW 318ti Compact -95
Citera
Marcus J arlson
Ängelholm
Här sen Nov 2008
Inlägg: 623



Kom precis hem, nu har man åkt bana med helt svart himmel och åska!

Trots vädret och ett grymt tight schema så rullade det på mycket smidigt och det var inte många minuter som fick tas ifrån gatbilskörningen till annat, bra jobbat alla som håller i det thumbs up thumbs up

Nu får vi hoppas morgondagen ger oss mindre regn, temperaturen har varit perfekt och moln är inte fel i sig

Är det någon som vet om förarmötet imorgon är obligatoriskt om man var på det idag?

_________________
timmy1701
BMW Z3 2.8 Coupé 1999
BMW 325D Touring 2008
Citera
Torbjörn A
Malmö
Här sen Jul 2006
Inlägg: 201



oxå hemma nu efter en kanondag. Tack till insläppet thumbs up thumbs up thumbs up som besiktigade min bil 08.59. Råkade köra fel och bidde lite sen trots att jag varit på Knutstorp många gånger. Som vanligt ett mycket proffsigt arrangemang. Tack till styrelsen och arrangörerna.

_________________
MVH
Torbjörn Andersson
BMW CS 3615
BMW 328 Touring-96 (M52-B28 TURBO E85)
BMW M3 E46 -06 Imolarot Competitionpackage
Citera
figge
Helsingborg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 448













































































































_________________
Fredrik Lövgren
Citera
Tobias B
Köpenhamn
Här sen Maj 2005
Inlägg: 663



figge skrev:




Hoho, kul att du fick det på bild Det var ganska tätt första varven i BMW Cup, jag kör den blå bilen på bilden (har du möjligtvis nån mer bild på nr 79?)

_________________
Tobias Biörs
BMW E36 323i -92 BMW Cup #79: SÅLD!!
Citera
micke.h
tumba
Här sen Jul 2004
Inlägg: 65



jävlar Fredrik,vilka fina bilder

_________________
Michael Hedlund

Bmw E28-85
Citera
Thim
Lagan
Här sen Aug 2006
Inlägg: 123



KANON bilder Fredrik thumbs up thumbs up

Ifall någon har bilder på min bil skulle jag uppskatta om man kunde få någon

Kul att man fick se hur det gick till när Kinnby samlade på sig gruset som jag tvättade av

Stort tack till alla som gjorde helgen till en kanonhelg trots att han där uppe inte såg till att solen var med oss på lördagen

_________________
/Thim Tollin #518 BMW SC,
BMW Cup representant

Pit crew Team Kinnby Motorsport
BMW 520-3,5 -87
Hyundai i30 Sport -09
Volvo Amazon -70
Citera
TTBörje
Alvesta
Här sen Jul 2007
Inlägg: 332



Tycker ändå vi hade ganska tur med vädret trots allt. Uppehållet vid lunchtid gav torrt spår på eftermiddagen. Störtskuren kom ju i princip vid målflagg på sista gatbilskörningen.
Vill tacka föraren till en svart BMWkombi (SCmedlem 350?) för en härlig stint under sista passet. Du körde mycket snyggt och det var perfekt att ligga bakom och njuta av dina hjullyft.... thumbs up thumbs up

_________________
Björn Risberg
a.k.a. "TTerrier"
Audi ClubSport

Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil)
Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil)
Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil)
Citera
wirus
Täby
Här sen Maj 2009
Inlägg: 223



figge skrev:











Tack Fredrik för dessa otroligt vackra bilder :-)

Vill härmed oxå tacka BMWCS för ett väldigt lyckat 25års jubileum, hade ju kul 60h i sträck. Bra gjort !

Tack även till alla från BMWSC och Audi SC som ställde upp som Arrangörer och Instruktörer i ur o skur o såg till att det flöt på som bara den, även då vi hade flera avåkningar resulterande i bärgning, läckage på banan resulterande i sanering, osv så höll ni ihop allting, Tack thumbs up

Jag hoppas att få se er alla igen på Gotland Ring.

Har en del bilder och film som bearbetas just nu så det kommer upp i en senare post.

_________________
Stefan Toth
BavariaRacing
BMW M3 GTS
Citera
nicke-69
Huskvarna/SMÅLAND
Här sen Aug 2008
Inlägg: 370



Jag var förbi Knutstorp i dag Söndag som publik.
Riktigt bra race i BMW Cup. thumbs up thumbs up

_________________
Nicklas Ericsson 0760-528886
Citera
BADaniel
Älvsjö
Här sen Jan 2003
Inlägg: 338



wirus skrev:
läckage på banan resulterande i sanering
Har en del bilder och film som bearbetas just nu så det kommer upp i en senare post.


Jag vill se drifting filmen...

_________________
Daniel Rosenblom
Bandhagens Däck
DR Setup
Citera
Ultura
München
Här sen Jul 2006
Inlägg: 2327



Trots allt regn så var det som vanligt en härlig träff, körde sista passet igår och det var ju halt så det räckte till trots att det var torrt, idag blev det 3 pass och det avslutades med en fin tur ut i sandfållan efter start och mål, bromsarna bet fint men sen gick pedalen i botten för att sen komma tillbaka och då låstes det upp totalt, så det var ju inte så mycket att göra åt , hitta några kilo sten i bilen, en del flög av på väg hem, det skrammlade till i Jönköping också, sen även när jag nästan var hemma, det finns säkert mer .

Det hela resulterade i att front läppen hamnade i en container där nere för den var i 3 delar, samt att sido fästena till fronten fått sig en törn, även orginalläppen hängde löst på ena sidan, så den är lite tejpad nu bilstackarn, styrväxeln verkar som den börjar bli riktigt dålig också, så det blir nog att börja bygga på Touringen nu istället

Tack för en bra helg och det är alltid kul att hjälpa till

_________________
Viktor Starkman
Citera
BADaniel
Älvsjö
Här sen Jan 2003
Inlägg: 338



Ultura skrev:
Trots allt regn så var det som vanligt en härlig träff, körde sista passet igår och det var ju halt så det räckte till trots att det var torrt, idag blev det 3 pass och det avslutades med en fin tur ut i sandfållan efter start och mål, bromsarna bet fint men sen gick pedalen i botten för att sen komma tillbaka och då låstes det upp totalt, så det var ju inte så mycket att göra åt , hitta några kilo sten i bilen, en del flög av på väg hem, det skrammlade till i Jönköping också, sen även när jag nästan var hemma, det finns säkert mer .

Det hela resulterade i att front läppen hamnade i en container där nere för den var i 3 delar, samt att sido fästena till fronten fått sig en törn, även orginalläppen hängde löst på ena sidan, så den är lite tejpad nu bilstackarn, styrväxeln verkar som den börjar bli riktigt dålig också, så det blir nog att börja bygga på Touringen nu istället

Tack för en bra helg och det är alltid kul att hjälpa till


Mer Tourings vill vi se!
Räknade till 2 idag, 100% ökning är inte illa. [/u]

_________________
Daniel Rosenblom
Bandhagens Däck
DR Setup
Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 5538



nicke-69 skrev:

Riktigt bra race i BMW Cup. thumbs up thumbs up


Kul att en gammal rostig cupförare som Samson hängde på bra i smygcomebacken
Vilken fart Håkan Johansson hade
Vilket skönt "orrande" motorljud Armskogh har fått till nu när instrumentbrädans discobelysning har släckts.
Helgens historiska julafton : Tre E21-förare i BMW Cup som hittade två oerhört fina E21-utställningsbilar varav en var Alpina.
Helgens hallick: Vår egen "Pimp-my-ride" herr Kinnby

_________________
BMW MC-klubben
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 5664



wirus skrev:
Vill härmed oxå tacka BMWCS för ett väldigt lyckat 25års jubileum, hade ju kul 60h i sträck. Bra gjort !


Tack till dig med flera Stefan som håller ihop gatbilssidan, stor thumbs up

_________________
Patrik Skoog
Citera
Thim
Lagan
Här sen Aug 2006
Inlägg: 123



Måns Ulveståhl skrev:
nicke-69 skrev:

Riktigt bra race i BMW Cup. thumbs up thumbs up



Helgens hallick: Vår egen "Pimp-my-ride" herr Kinnby


Egentligen är det nog jag som är hallicken Kinnby är ju linslusen :woot: som gör som han blir tillsagd

_________________
/Thim Tollin #518 BMW SC,
BMW Cup representant

Pit crew Team Kinnby Motorsport
BMW 520-3,5 -87
Hyundai i30 Sport -09
Volvo Amazon -70
Citera
Thim
Lagan
Här sen Aug 2006
Inlägg: 123



Patrik Skoog skrev:
wirus skrev:
Vill härmed oxå tacka BMWCS för ett väldigt lyckat 25års jubileum, hade ju kul 60h i sträck. Bra gjort !


Tack till dig med flera Stefan som håller ihop gatbilssidan, stor thumbs up


Ja, verkligen thumbs up thumbs up

_________________
/Thim Tollin #518 BMW SC,
BMW Cup representant

Pit crew Team Kinnby Motorsport
BMW 520-3,5 -87
Hyundai i30 Sport -09
Volvo Amazon -70
Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 5538



Thim skrev:
Patrik Skoog skrev:
wirus skrev:
Vill härmed oxå tacka BMWCS för ett väldigt lyckat 25års jubileum, hade ju kul 60h i sträck. Bra gjort !


Tack till dig med flera Stefan som håller ihop gatbilssidan, stor thumbs up


Ja, verkligen thumbs up thumbs up


thumbs up +1

_________________
BMW MC-klubben
Citera
Ellac
Furulund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1183



Skitrolig dag, endast halvdag för mig då jag gjorde en liten avåkning och hade en nästan dagsfärsk nyfödd dotter därhemma som ville ha uppmärksamhet!

Har inte varit på många banmöten men detta var ojämförligen det bäst arrangerade mötet jag varit på, stor eloge till alla som var med och arrangerade! thumbs up

Det vore roligt att se bilder från söndagen så om någon sitter och trycker på sådana så fram med dem!

Calle

_________________
Calle Olsson
Citera
figge
Helsingborg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 448



























































































_________________
Fredrik Lövgren
Citera
Eftersnack
2010-08-14 Knutstorpsträffen 2010 BMWCS/SC / AudiCS
1, 2, 3, 4, 5   >>
22540 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande