Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Eftersnack 2012-07-15 Ring Knutstorp TPC | << 1, 2, 3, 4 1 besök senaste veckan (14593 totalt) |
Aha Är inte så haj på Audi, men det är den modellen med 2,7l biturbomotor va? Vad väger bilen med full tank och förare? Är nyfiken att jämföra och ser hur bilar med ca 600hk rör sig på banan, då jag själv tänkt köra min bil med "onödigtmassahästkrafterpåbana" sen när jag får ordning på den (har också 2,7l sexa med turbo) Har några bilder på din å några andras bilar. Har inte orkat/hunnit lägga upp dem än... _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA |
||||
Den ligger väl på ca 1520-1550 med full tank och förare. Ja det är en V6 2.7 Biturbo maskin som ligger i den. Jag har ju iofs fördelen med 4-hjulsdrift som gör den lite lättare att hantera än bakhjulsdrift. När du har ork skulle det uppskattas ifall du kan lägga upp dina bilder på min kärra. _________________ Fredrik Almquist |
||||
Om du har några bilder Nils på den gula BMW E30 Cup bilen med startnummer 43 så får du gärna lägga upp dom eller skicka dom till mig, om det skulle gå för sig. Tack på förhand! |
||||
Snygga bilder Nisse! Då råkar inte ha några föer på min röda M3 (med clubsport på sidan)??
_________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||
Eftersnack 2012-07-15 Ring Knutstorp TPC | << 1, 2, 3, 4 1 besök senaste veckan (14593 totalt) |