Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
BMW 318ti 1996 - Nybörjarbanbil
<<   1, 2, 3, 4, 5
1 besök senaste veckan (15373 totalt)
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687



LinusFrantzich skrev:
Johan Sjöström skrev:
Sanna ord där mopack! Vi är många inklusive mig som lagt mer pengar på bilen än på att nöta och få rutin, en klassiker är ju när Martin Skoog vann en cuptävling med sin mer eller mindre standard 323ti, det visar lite att tweaking inte är allt, sen kanske det inte hade gått att repetera det idag men roligt var det iallafall.

Coaching är underbart och något jag kommer att försöka få till i någon budgetform under 2012.

Ett betydligt billigare alternativ är att ge med i BMW Club Schweden och vara med på våra gatbilskörningar.
Där har vi alltid med instruktörer som du kan åka med och lära dig spårval. Sedan har man ju alltid möjligheten att leka följa john bakom en polare med lite rutin. Jag har inte ett optimalt spårval på något vis alls men ställer gärna upp dom gånger vi träffas på det svarta :-) Kör du på träffar där beifahrer är tillåtet agerar jag gärna ballast ett par varv (sen blir jag åksjuk)



Har inte fått helt koll på detta med klubbar än. Jag funderade ju på att gå med i Svedala motorklubb eftersom jag trodde jag skulle köra deras kvällsträningar oftare, men det är det bättre att gå med i BMWSC då? Kan jag ta ut min licens hos dem också? Isf betalar jag medlemsavgift + licensavgift för 2012? Hur gör jag då med mitt papper som jag fått från licenskörningen? Tar jag med det till något BMWSC kontor, för där finns några rutor som "Ifylles av klubben" innan jag skickar in till SBF?

Mvh,
Linus



Hur blir jag medlem?
Här hittar du vägledning om hur du blir medlem samt vad det innebär för dig.

Ett medlemskap är nödvändigt om du önskar att deltaga på våra banträffar oavsett om det gäller gatbilskörning eller BMW Cup.

Exkluderade från detta medlemskap är enbart inbjudna medlemmar från andra klubbar.

Medlem i BMW Sport Club blir du enklast genom att betala in medlemsavgiften på BMW Club Schwedens plusgironummer 4883047-5.
Uppge även ditt namn när du gör inbetalningen. Skicka därefter dina kontaktuppgifter till kansliet@bmwcs.com
Medlemsavgift för 2012 är 700 KR. Är du redan medlem i BMW Club Schweden är priset 300 KR

Har du nyligen tagit din förarlicens och/eller funktionärlicens, vill binda din licens till BMW Sport Club, eller ändra din klubbtillhörighet så skicka originalen till följande adress:

BMW Sport Club
c/o Rickard Ahlin
Bronsvägen 6
246 36 LÖDDEKÖPINGE



Medlemskap i vår moderklubb BMW Club Schweden gör att du får ännu fler förmåner, tex rabatt på delar, service, däck och försäkring. Dessutom får du över 2500 nya BMW-vänner i Sverige och en medlemstidning som slår det mesta du läst tidigare. Mer information om hur du blir medlem i moderklubben och vilka förmåner och rabatter som ingår kan du läsa om här www.bmwcs.com

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
LinusFrantzich
Lund
Här sen Jul 2010
Inlägg: 69


Trådstartare
Oj, det var verkligen rakt på sak på hemsidan, jag måste bli bättre på att leta. Då ska jag skicka min licensansökan till BMWSC och betala medlemsavgiften.

Linus

_________________
Linus Frantzich
Brukar: 520i E60
Rejsar: 318ti E36
Citera
LinusFrantzich
Lund
Här sen Jul 2010
Inlägg: 69


Trådstartare
Förresten! på GTI-klubbens träff så fastnade jag på bild:

Kränger ganska bra

_________________
Linus Frantzich
Brukar: 520i E60
Rejsar: 318ti E36
Citera
Våra race- och banåkarbilar
BMW 318ti 1996 - Nybörjarbanbil
<<   1, 2, 3, 4, 5
1 besök senaste veckan (15373 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande