| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Elitracing (åskådarracing)
Följ Marcus Ericsson
|
57906 besök totalt |
|
|
||||
|
Fortsätter som förr, ganska snabb men lyckas alltid ställa till det på ett eller annat sätt....
GP2 är iaf sjukt underhållande racing! |
||||
|
http://f1blogg.teknikensvarld.se/201
Marcus berättar lite om helgen. _________________ Martin Öberg
|
||||
|
Verkligen frustrerande...! Fattar inte hur han kan ha sån "otur"...
Verkar i alla fall ha hyfsad fart så det är väl bara att hoppas att resten av säsongen går bättre... eller ja mycket sämre kan det ju inte gå
_________________ Peter Vighagen |
||||
|
Re:
|
||||
|
Re:
Tycker det är oerhört svårt att bedömma hans faktiskt kvalité, hoppas verkligen det vänder för honom men för F1 känns det som att han måste dominera a'la Grosjean eller Filippi hädanefter. _________________ Pet ter Uhlin |
||||
|
Re:
Bra kval, tråkigt "misstag" i starten i race 1 och dålig placering vilket gör att man hamnar i ett getingbo av förare som vill upp i fältet i race 2 och det brukar nästan alltid smälla någonstan. Vi får hoppas att Damns Teamet har tålamod med lite sämre resultat och ser Marcus potential. Hoppas att det vänder snart och kan hålla en hel helg! _________________ Matz [IceDog] Sköld, Göteborg (Partille) Porsche 997.2 Speed Yellow. |
||||
|
Re:
Jag tycker/tänker som dig Jag vet helt fel av mig sorry
_________________ Janne Ström |
||||
|
Ingen länk tyvärr, men han verkar oskyldig
Bird spun into retirement as a result of his clash with Palmer, but also gets a penalty of his own for an earlier collision with polesitter Marcus Ericsson. _________________ Christoffer Silfverberg |
||||
|
Hade gärna sett incidenten en gång till men att det var Birds fel vet jag inte om jag håller med om. Tycker Marcus verkade köra så långsamt att alla bara snubblade över honom och då får man ta det som händer. Jag trodde först det var tekniska problem som orsakade det men det har varit tyst om det även på fanclubbens Facebooksida. Om det inte var det är det ju en rätt så risig förarinsats och fem stjärnor på att slarva bort ett bra resultat.
Marcus kommer att vinna snart, han sitter i ett alldeles för bra team för att inte göra det. Problemet är att han inte ens nu i år fyra gör det minsta avtryck i F1-sammanhang. Det var ingen som sprang benen av sig för Valsecchi och inte ens den nivån har han ju nått upp till. Själv orkar jag inte direkt engagera mig i honom när det finns mycket mer intressanta gubbar i startfältet som Nasr, Bird och Dillmann... _________________ Jimmy Magnusson |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
Följ Marcus Ericsson
|
57906 besök totalt |