Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 10 besök senaste veckan (13449 totalt) |
Inga tider tack! om det kommer i b i l spor förbun det vetskap kommer inte dessa dagar kunna fortsätta!
Ja det var jag som åkte 75an på lite olika sätt. Åkte GTV6 förra gången. ![]() _________________ Björn Ågren 75räser "stödlänk": https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=52875&start=0 156an https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74988&highlight= |
||||||||
Hej!!
Jag vill tacka LMS och alla som var på Sviestad och körde för en helt fantastisk dag! Det var första, men absolut inte sista gången jag provade på att köra bana! Min kusin och jag turades om att köra hans svarta Pontiac Trans Am. Jag har ett bygge på gång sedan tidigare, en Reliant Scmitar som jag bygger för Street Sport. Men efter denna fantastiskt roliga dag på Sviestad så kan jag inte vänta tills detta bygge blir klart så jag skall köpa hem delar för att piffa upp väghållningen på min Mazda RX7'a till våren! Väntar ivrigt på bilderna!! Postas de i detta forum när de är klara? _________________ Lucas Stavervik Mazda RX7 FB -83 Reliant Scimitar GTE -73 |
||||||||
Björn: Jag trodde det var "The older i get, the faster i was" som gällde
![]() Lucke: Jag har saknat sjuan när jag varit uppe på hamnträffarna i år, hoppas få se mer av den framöver. Och polaren i Växjö som köpte Wankelsports gamla bil SKALL med nästa år. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||||
Hehe tackar! Kul att vara "saknad"!
Bra med lite sällskap, så min sjua inte behöver känna sig wankelmodig! ![]() _________________ Lucas Stavervik Mazda RX7 FB -83 Reliant Scimitar GTE -73 |
||||||||
Var vi ute samtidigt? ![]() _________________ bmw bmwsson |
||||||||
Tycker det är kul att det kommer så pass mycket olika bilar, alltid roligt att se vem som överraskar mest ute på banan.
Tog några bilder när jag satt i postering 6 efter torpa, med andra ord lite amatörbilder i väntan på proffsen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vi ses nästa år! Mvh _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||||||
Tror att vi lyckades vara halv varvet efter varandra hela tiden ![]() Vi körde nästan 30 mil på banan,så det va tur att det här var sista träffen för i år för både däck och bromsar är helt slut ![]() _________________ Michael Hedlund Bmw E28-85 |
||||||||
Måste haft en ![]() ![]() _________________ bmw bmwsson |
||||||||
Jaha, 171 bilder blev det visst. Nåja, jag har ju hela vintern på mig... Eller i alla fall till 9/1 då det antagligen bär iväg till Autosportmässan.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ja, det redde ut sig. Ett par snurrningar såg jag, men inget liknande förra årets längdhopp med liten Miata ![]() ![]() Inte riktigt lika många grader, vare sig i lutning eller drift, men efter förra årets uppvisning i GTV 6:an gick misstankarna starkt åt Björn. ![]() ![]() ![]() ![]() Jon, ditt minne är till bredden fyllt med bilder nu, bara att hämta upp. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||||
![]() ![]() Mmmm, lite driftvinkel här också. ![]() och här har det just varit lite för mycket sådan... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() JA, det ryker en del efter dig... ![]() ![]() Hjulvinklarna på en Bertone när den svänger... Ja jisses... ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||||
Det var många läcka bilder!
Bidrar med några som cuZinen tog först. Vill bara säga det att det var oootroligt kul å rejsa av sig lite. Man blir dessutom nästan alltid lika förvånad över hur trevliga alla är. Men så är det likasinnade åxå. ![]() Det var ganska kallt utan tak... ![]() Mmm. Den är otroligt läcker tycker jag! ![]() Det kändes skönt att ligga före Porschen... Så länge det varade... ![]() Här gick det brett! Kul å se denna med den svarta BMWn sladda runt i par. Gick bra gjorde de åxå. Brutalt! ![]() Här sliter jag ner det sista på mina nya rejs-belägg ![]() ![]() Denna var frän. Hade dock lite svårt med fästet ![]() Så tog jag en på när Lucke körde. Han hängde av allihop. Inget slår en Pontiac ![]() ... eller är det cubic inches ![]() ![]() Slutligen en favorit i repris. Sååå läcker. Mmm, ![]() Till denna gång hade jag de bästa bromsarna jag haft på Pommacen; nya slitsade skivor, rejsbelägg å RTF bromsvätska. Men oj vad mycket mer bromsar jag skulle vilja ha! Å lättning på 500 kilo vore inte dumt. Ska börja med 20kilo på mig i vinter ![]() Å så om man byter... fixar... å lite... Hmmm. Finns att göra till nästa rejs-säsong. Vill ju inte bli frånåkt av cuZinens rx7a. -Vi möts till våren! Mvh Ronny _________________ R0nny St@vervik Firebird -88. ![]() |
||||||||
Ronny, det finns en kille i Kalmar som bygger lite väghållning i sin transa, har namnet ziggyw på ksr:s forum, han kan kanske ha lite tips om vad som funkar.
![]() ![]() ![]() ![]() Ingmar passerar igenom dimman... ![]() Alfanisterna försökte de också, men det blev liksom inte lika häftigt... ![]() Men fort gick det, och det var nog mer det som var meningen ![]() ![]() Man är NÄRA banan vid den här posteringen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jag såg att det högt placerade bromsljuset fladdrade lite, framför allt nere vid infarten till rondellen. Är det när abs:en jobbar? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Så här i efterhand märkte jag att jag inte hade många bilder alls på den här, var den inte ute någonting? och vad gjorde alla abndra Subarus på parkeringen? Jag trodde det var körbara bilar ![]() ![]() ![]() ![]() Kolla framskivorna... ![]() Antydan finns här också. När han körde (rejält fort) reagerade jag först på att den sjöng riktigt skönt och sen på att det lät automat om den. Men vem fanken sätter automat i en TT V6 när man kan få DSG? Men det kan förklaras med att killen är rullstolsburen. Det hade med andra ord blivit många handkontroller att hålla reda på... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 10 besök senaste veckan (13449 totalt) |