| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Bankalender 2010, spikad!
|
28406 besök totalt |
|
Maxpris
Maxpris ekonomibiljett 1pers med personbil är enl 2009års priser 1626kr .. För den som vågar (TOR)
_________________ Magnus Nielsen https://www.youtube.com/channel/UCkhdzs2XZ5BGZ_dXrRIMNLQ/videos?view=0&sort=dd&flow=list&live_view=500 |
||||||
|
Rabatt på resor till Gotland
Man kan tydligen få rabatter på Destination Gotland om det gäller idrotts evenemang. http://www.destinationgotland.se/dg/ http://www.idrottenso.se/index.html Kanske kan vara nått för klubben att kolla upp?
_________________ Peter Henblad addio Elcentraler BMW E46 -99 Coupe GTR BMW E31 -92 850I
|
||||||
|
Re: Rabatt på resor till Gotland
Tack för tipset, vi har koll på detta och för redan diskussioner med GR ang både resa och boende
_________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Re:
webmastern är på g, han skall bara göra ett motorbyte!
Klubben kan nu stoltsera med att ha kontrakt med följande banägare inför 2010
8 Maj, Mantorp 13 Juni, Gelleråsen 3 Juli, Anderstorp 14-15 Aug, Knutan 11 Sept, Gotland 9 okt, Gelleråsen _________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Re:
Burrr inget motorbyte nu alldeles för kallt
Dock ska nyförvärvet en Köping metallsvarv på 1,5 ton pysslas om lite. Kalenden är ändrad både på cup & gatbils sidan sen igår kväll
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
Datum för Gelleråsen inte ändrad på hemsidan
Såg att datumet för Gelleråsen inte är ändrad på hemsidan. Kanske bra att göra det så att dom som inte har läst den här tråden vet att det är den 19/6 och inte den 13/6. Bara ett litet tips så att vi inte missar några anmälningar Tror nog att det skulle lösa sig ändå, men är man som jag och planerar hela året redan i januari så vill man gärna boka kalendern redan nu.
I år blir det fler träffar för mig och Gotland känns riktigt kul
_________________ Michael Antonsson BMW E36 323 Ti -99 (banräser) SÅLD! Audi A4 Avant 2.0 TSQ -07 (bruksbil) |
||||||
|
Re: Datum för Gelleråsen inte ändrad på hemsidan
Detta är det senast som banbokare Skoog skrev
||||||
|
Verkar som att webbmastern inte har vaknat från jul koman isåfall
_________________ Michael Antonsson BMW E36 323 Ti -99 (banräser) SÅLD! Audi A4 Avant 2.0 TSQ -07 (bruksbil) |
||||||
|
Vad jag kan se så står det 13 Juni överallt... _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
Är jag helt ute och cyklar? är inte Gelleråsen den 19/6 och inte den 13/6 som det står på hemsidan? Jag menade bara i så fall att BMWSC hemsida borde upptaderas med rätt datum så fort som möjligt. om jag har fel så ber jag tusen gånger om ursäkt
||||||
|
Första datumet var 19/6 men det ändrades till den 13/6. Datumet finns på hemsidan under bmw cup, bankörning & som medlemsnyhet med datum 2009-09-06
Banbokare Skoog får rätta mig om jag har fel. _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
Då gör jag följande
Missade nog detta i tråden och trodde att tryckfelsnisse hade smugit sig in
Hoppas att webbmastern inte tog illa upp
||||||
|
Inga problem Bra att medlemarna håller koll det blir ju fel ibland
||||||
|
Re:
Är det inte mer eller mindre körförbud på banan pga klagande grannar _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
Re:
Jo, det erbjuds numera enbart begränsad körning i Emmaboda av Bilsport. Bilsport först - ev. överblivna smulor till intresserade klubbar. _________________ BMW MC-klubben |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Bankalender 2010, spikad!
|
28406 besök totalt |