Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
BMW M4 F82 - Schmiedmann Motorsport - #652 TIME ATTACK
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9   >>
3 besök senaste veckan (109931 totalt)
Schmiedmann
Kungsbacka
Här sen Mar 2010
Inlägg: 332


Trådstartare
crille_hallden skrev:
Schmiedmann skrev:
johmei skrev:
Kul! Hur mycket mer kan du ladda på med methen? Kör du metanol/vatten blandat? Inte funderat på att köra bara vatten med mindre munstycken (a la GTS) för att även kunna använda i TA?
Delar du loggfilen(csv)?


Ja det är sjukt kul
Just nu så laddar den ca 27-28PSI och bör ligga på ca 610-620whp.
Jag vet inte riktigt hur mycket mer vi vågar ladda då det börjar närma sig gränsen.
BurgerTuning har kört 700+whp med liknande setup men som de säger själva att det inte är säkert.

Vi har kört ren metanol hittills.
Vi ska även testa hur det lirar med 75% metanol.

Vi behöver inte metanolen i TA.
Det känns rätt så lagom med effekten som är utan på bana.

Jag kan skicka loggfilen till dig på mail.
Vad har du för mailadress?


Hej Victor.

Ang meth. sprutet, kör du BMS egna styrning ihop med JB4an? Kör du på original mappar för JB4an och tillägsstyrningen för sprutet eller är det justerade värden? När ni kört med 100% så har ni fått köra med andra värden?

Funkar det felfritt så här långt?
Finns mycket + men också lite - på de amerikanska forumena.


Hej!

Ja vi kör med styrningen som ingår i kittet.
Metanolen aktiveras bara på Map 7 så på övriga mappar går bilen som vanligt.

Det har fungerat bra tycker jag men tanken är att byta ut metanol mot en E85-konvertering så att man inte behöver hålla på och montera i och ur tanken hela tiden.

_________________
Viktor Örtegren
Schmiedmann Sverige
Viktor@schmiedmann.se

Projekttråd BMW M4: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=101137
Citera
Schmiedmann
Kungsbacka
Här sen Mar 2010
Inlägg: 332


Trådstartare
Meca skrev:
Schmiedmann skrev:
"Jag hoppas läppen har klarat sig"



Det der ligner en typisk Flossmann splitter..

Vi har selv kort med dem engang.. Og de klarer sig aldrig..

Med venlig hilsen

Mads


Jag håller inte med faktiskt, deras produkter är mycket hållbara.
Vid avåkningen så blev läppen som en plog ner i gruset och drog sönder fronten.

Vid ett tidigare tillfälle (som finns med i denna tråden) så blev bilen påkörd på en parkering.
Det var en skåpbil som hörde upp på läppen och skrapade sönder fronten och ena strålkastaren.
Även denna gången var det fronten som gick sönder, inte läppen.
Det blev inte ens en spricka i läppen vid detta tillfälle.

_________________
Viktor Örtegren
Schmiedmann Sverige
Viktor@schmiedmann.se

Projekttråd BMW M4: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=101137
Citera
Cammo
Västervik
Här sen Mar 2006
Inlägg: 4688



Jag vill nog instämma. Jag kör Flossmann på min bil också och den har fått smaka det mesta och håller ändå.

_________________
Henrik Ryberg

BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu
www.maxxecu.se
021 Motor @Oggeracing
Citera
Supramannen

Här sen Feb 2003
Inlägg: 11515



Går ju inte sätta betyg på hur hållbart nått är efter man lekt grävskopa

_________________
Mvh/Rickard Cornacchini
Porsche 997 RSR GT2
Citera
sx-pojken
Hallstahammar
Här sen Mar 2014
Inlägg: 227



Supramannen skrev:
Går ju inte sätta betyg på hur hållbart nått är efter man lekt grävskopa


VAD-Wheels grejerna verkar ju inte hålla speciellt bra heller...

mvh

_________________
Tobias Hedlund
Citera
crille_hallden
Huskvarna
Här sen Feb 2014
Inlägg: 587



Schmiedmann skrev:
crille_hallden skrev:
Schmiedmann skrev:
johmei skrev:
Kul! Hur mycket mer kan du ladda på med methen? Kör du metanol/vatten blandat? Inte funderat på att köra bara vatten med mindre munstycken (a la GTS) för att även kunna använda i TA?
Delar du loggfilen(csv)?


Ja det är sjukt kul
Just nu så laddar den ca 27-28PSI och bör ligga på ca 610-620whp.
Jag vet inte riktigt hur mycket mer vi vågar ladda då det börjar närma sig gränsen.
BurgerTuning har kört 700+whp med liknande setup men som de säger själva att det inte är säkert.

Vi har kört ren metanol hittills.
Vi ska även testa hur det lirar med 75% metanol.

Vi behöver inte metanolen i TA.
Det känns rätt så lagom med effekten som är utan på bana.

Jag kan skicka loggfilen till dig på mail.
Vad har du för mailadress?


Hej Victor.

Ang meth. sprutet, kör du BMS egna styrning ihop med JB4an? Kör du på original mappar för JB4an och tillägsstyrningen för sprutet eller är det justerade värden? När ni kört med 100% så har ni fått köra med andra värden?

Funkar det felfritt så här långt?
Finns mycket + men också lite - på de amerikanska forumena.


Hej!

Ja vi kör med styrningen som ingår i kittet.
Metanolen aktiveras bara på Map 7 så på övriga mappar går bilen som vanligt.

Det har fungerat bra tycker jag men tanken är att byta ut metanol mot en E85-konvertering så att man inte behöver hålla på och montera i och ur tanken hela tiden.


Montera i och ur tanken?
Tillåter TA inte en tom tank i bagaget?

I de flesta fall körs ju 50/50 metanol och vatten.
Har du kunnat köra 100% metanol på original map 7 utan justerade värden?

50/50 så är ju brandrisken minimal men 100% haft några betänkligheter kring säkerheten? 😁

_________________
Christian Halldén
Enthusiast Group AB
BMW 1M -12
BMW Z3 Coupe -00
Citera
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3438



crille_hallden skrev:
Schmiedmann skrev:
crille_hallden skrev:
Schmiedmann skrev:
johmei skrev:
Kul! Hur mycket mer kan du ladda på med methen? Kör du metanol/vatten blandat? Inte funderat på att köra bara vatten med mindre munstycken (a la GTS) för att även kunna använda i TA?
Delar du loggfilen(csv)?


Ja det är sjukt kul
Just nu så laddar den ca 27-28PSI och bör ligga på ca 610-620whp.
Jag vet inte riktigt hur mycket mer vi vågar ladda då det börjar närma sig gränsen.
BurgerTuning har kört 700+whp med liknande setup men som de säger själva att det inte är säkert.

Vi har kört ren metanol hittills.
Vi ska även testa hur det lirar med 75% metanol.

Vi behöver inte metanolen i TA.
Det känns rätt så lagom med effekten som är utan på bana.

Jag kan skicka loggfilen till dig på mail.
Vad har du för mailadress?


Hej Victor.

Ang meth. sprutet, kör du BMS egna styrning ihop med JB4an? Kör du på original mappar för JB4an och tillägsstyrningen för sprutet eller är det justerade värden? När ni kört med 100% så har ni fått köra med andra värden?

Funkar det felfritt så här långt?
Finns mycket + men också lite - på de amerikanska forumena.


Hej!

Ja vi kör med styrningen som ingår i kittet.
Metanolen aktiveras bara på Map 7 så på övriga mappar går bilen som vanligt.

Det har fungerat bra tycker jag men tanken är att byta ut metanol mot en E85-konvertering så att man inte behöver hålla på och montera i och ur tanken hela tiden.


Montera i och ur tanken?
Tillåter TA inte en tom tank i bagaget?

I de flesta fall körs ju 50/50 metanol och vatten.
Har du kunnat köra 100% metanol på original map 7 utan justerade värden?

50/50 så är ju brandrisken minimal men 100% haft några betänkligheter kring säkerheten? 😁


Vill minnas att metanolen togs bort i samband med TA-körningarna pga att man annars hamnar utanför effektgränsen i klassen bilen körs.

_________________
/Peter Wärhner

Nu: 968CS -93 PCSR 8B
Tidigare: 997.2 T -10, 997GT3CS -07 996GT3CS -01 E46M3 -01, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69
Citera
Schmiedmann
Kungsbacka
Här sen Mar 2010
Inlägg: 332


Trådstartare
crille_hallden skrev:
Schmiedmann skrev:
crille_hallden skrev:
Schmiedmann skrev:
johmei skrev:
Kul! Hur mycket mer kan du ladda på med methen? Kör du metanol/vatten blandat? Inte funderat på att köra bara vatten med mindre munstycken (a la GTS) för att även kunna använda i TA?
Delar du loggfilen(csv)?


Ja det är sjukt kul
Just nu så laddar den ca 27-28PSI och bör ligga på ca 610-620whp.
Jag vet inte riktigt hur mycket mer vi vågar ladda då det börjar närma sig gränsen.
BurgerTuning har kört 700+whp med liknande setup men som de säger själva att det inte är säkert.

Vi har kört ren metanol hittills.
Vi ska även testa hur det lirar med 75% metanol.

Vi behöver inte metanolen i TA.
Det känns rätt så lagom med effekten som är utan på bana.

Jag kan skicka loggfilen till dig på mail.
Vad har du för mailadress?


Hej Victor.

Ang meth. sprutet, kör du BMS egna styrning ihop med JB4an? Kör du på original mappar för JB4an och tillägsstyrningen för sprutet eller är det justerade värden? När ni kört med 100% så har ni fått köra med andra värden?

Funkar det felfritt så här långt?
Finns mycket + men också lite - på de amerikanska forumena.


Hej!

Ja vi kör med styrningen som ingår i kittet.
Metanolen aktiveras bara på Map 7 så på övriga mappar går bilen som vanligt.

Det har fungerat bra tycker jag men tanken är att byta ut metanol mot en E85-konvertering så att man inte behöver hålla på och montera i och ur tanken hela tiden.


Montera i och ur tanken?
Tillåter TA inte en tom tank i bagaget?

I de flesta fall körs ju 50/50 metanol och vatten.
Har du kunnat köra 100% metanol på original map 7 utan justerade värden?

50/50 så är ju brandrisken minimal men 100% haft några betänkligheter kring säkerheten? 😁


Dispensen vi fick för att ha metanolkittet installerat var att vi skulle plocka bort pump och tank vid varje tävling, så det var det vi var tvungna att göra.
Men det är inget komplicerat, det tar några minuter och sen är det bara att lufta systemet och köra =)

Jag tror inte att du kan köra 50% men däremot 75/25 är rätt så vanligt.
BurgerTuning själva rekommenderade att köra 100% metanol och det fungerade perfekt på grundinställningarna.
Map 7 adapterar sig så det finns inte speciellt mycket du kan justera manuellt egentligen.
Det du kan styra är "tillsats" som i sin tur styr resten.
Så ju mer du ökar på tillsatsen i metanolinställningarna desto mer laddtryck.

_________________
Viktor Örtegren
Schmiedmann Sverige
Viktor@schmiedmann.se

Projekttråd BMW M4: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=101137
Citera
Supramannen

Här sen Feb 2003
Inlägg: 11515



sx-pojken skrev:
Supramannen skrev:
Går ju inte sätta betyg på hur hållbart nått är efter man lekt grävskopa


VAD-Wheels grejerna verkar ju inte hålla speciellt bra heller...

mvh


Vem har vad Wheels grejer..?

_________________
Mvh/Rickard Cornacchini
Porsche 997 RSR GT2
Citera
crille_hallden
Huskvarna
Här sen Feb 2014
Inlägg: 587



Schmiedmann skrev:
crille_hallden skrev:
Schmiedmann skrev:
crille_hallden skrev:
Schmiedmann skrev:
johmei skrev:
Kul! Hur mycket mer kan du ladda på med methen? Kör du metanol/vatten blandat? Inte funderat på att köra bara vatten med mindre munstycken (a la GTS) för att även kunna använda i TA?
Delar du loggfilen(csv)?


Ja det är sjukt kul
Just nu så laddar den ca 27-28PSI och bör ligga på ca 610-620whp.
Jag vet inte riktigt hur mycket mer vi vågar ladda då det börjar närma sig gränsen.
BurgerTuning har kört 700+whp med liknande setup men som de säger själva att det inte är säkert.

Vi har kört ren metanol hittills.
Vi ska även testa hur det lirar med 75% metanol.

Vi behöver inte metanolen i TA.
Det känns rätt så lagom med effekten som är utan på bana.

Jag kan skicka loggfilen till dig på mail.
Vad har du för mailadress?


Hej Victor.

Ang meth. sprutet, kör du BMS egna styrning ihop med JB4an? Kör du på original mappar för JB4an och tillägsstyrningen för sprutet eller är det justerade värden? När ni kört med 100% så har ni fått köra med andra värden?

Funkar det felfritt så här långt?
Finns mycket + men också lite - på de amerikanska forumena.


Hej!

Ja vi kör med styrningen som ingår i kittet.
Metanolen aktiveras bara på Map 7 så på övriga mappar går bilen som vanligt.

Det har fungerat bra tycker jag men tanken är att byta ut metanol mot en E85-konvertering så att man inte behöver hålla på och montera i och ur tanken hela tiden.


Montera i och ur tanken?
Tillåter TA inte en tom tank i bagaget?

I de flesta fall körs ju 50/50 metanol och vatten.
Har du kunnat köra 100% metanol på original map 7 utan justerade värden?

50/50 så är ju brandrisken minimal men 100% haft några betänkligheter kring säkerheten? 😁


Dispensen vi fick för att ha metanolkittet installerat var att vi skulle plocka bort pump och tank vid varje tävling, så det var det vi var tvungna att göra.
Men det är inget komplicerat, det tar några minuter och sen är det bara att lufta systemet och köra =)

Jag tror inte att du kan köra 50% men däremot 75/25 är rätt så vanligt.
BurgerTuning själva rekommenderade att köra 100% metanol och det fungerade perfekt på grundinställningarna.
Map 7 adapterar sig så det finns inte speciellt mycket du kan justera manuellt egentligen.
Det du kan styra är "tillsats" som i sin tur styr resten.
Så ju mer du ökar på tillsatsen i metanolinställningarna desto mer laddtryck.


Att köra 50/50 på just N54 maskinerna är väldigt vanligt.
Även på många dragrace-byggen.

Vad angav du för värden i JB4an när du gick över till Map7?
N54an så startar man ofta på scale 60 och meth add 40.
Kanske angav du där ett högre värde när du kör 100%?

_________________
Christian Halldén
Enthusiast Group AB
BMW 1M -12
BMW Z3 Coupe -00
Citera
Schmiedmann
Kungsbacka
Här sen Mar 2010
Inlägg: 332


Trådstartare
crille_hallden skrev:
Schmiedmann skrev:
crille_hallden skrev:
Schmiedmann skrev:
crille_hallden skrev:
Schmiedmann skrev:
johmei skrev:
Kul! Hur mycket mer kan du ladda på med methen? Kör du metanol/vatten blandat? Inte funderat på att köra bara vatten med mindre munstycken (a la GTS) för att även kunna använda i TA?
Delar du loggfilen(csv)?


Ja det är sjukt kul
Just nu så laddar den ca 27-28PSI och bör ligga på ca 610-620whp.
Jag vet inte riktigt hur mycket mer vi vågar ladda då det börjar närma sig gränsen.
BurgerTuning har kört 700+whp med liknande setup men som de säger själva att det inte är säkert.

Vi har kört ren metanol hittills.
Vi ska även testa hur det lirar med 75% metanol.

Vi behöver inte metanolen i TA.
Det känns rätt så lagom med effekten som är utan på bana.

Jag kan skicka loggfilen till dig på mail.
Vad har du för mailadress?


Hej Victor.

Ang meth. sprutet, kör du BMS egna styrning ihop med JB4an? Kör du på original mappar för JB4an och tillägsstyrningen för sprutet eller är det justerade värden? När ni kört med 100% så har ni fått köra med andra värden?

Funkar det felfritt så här långt?
Finns mycket + men också lite - på de amerikanska forumena.


Hej!

Ja vi kör med styrningen som ingår i kittet.
Metanolen aktiveras bara på Map 7 så på övriga mappar går bilen som vanligt.

Det har fungerat bra tycker jag men tanken är att byta ut metanol mot en E85-konvertering så att man inte behöver hålla på och montera i och ur tanken hela tiden.


Montera i och ur tanken?
Tillåter TA inte en tom tank i bagaget?

I de flesta fall körs ju 50/50 metanol och vatten.
Har du kunnat köra 100% metanol på original map 7 utan justerade värden?

50/50 så är ju brandrisken minimal men 100% haft några betänkligheter kring säkerheten? 😁


Dispensen vi fick för att ha metanolkittet installerat var att vi skulle plocka bort pump och tank vid varje tävling, så det var det vi var tvungna att göra.
Men det är inget komplicerat, det tar några minuter och sen är det bara att lufta systemet och köra =)

Jag tror inte att du kan köra 50% men däremot 75/25 är rätt så vanligt.
BurgerTuning själva rekommenderade att köra 100% metanol och det fungerade perfekt på grundinställningarna.
Map 7 adapterar sig så det finns inte speciellt mycket du kan justera manuellt egentligen.
Det du kan styra är "tillsats" som i sin tur styr resten.
Så ju mer du ökar på tillsatsen i metanolinställningarna desto mer laddtryck.


Att köra 50/50 på just N54 maskinerna är väldigt vanligt.
Även på många dragrace-byggen.

Vad angav du för värden i JB4an när du gick över till Map7?
N54an så startar man ofta på scale 60 och meth add 40.
Kanske angav du där ett högre värde när du kör 100%?


Jag har för mig att vi började på scale 60 och add 40 ja.
Vi var uppe som högst på add 75 och testade.

_________________
Viktor Örtegren
Schmiedmann Sverige
Viktor@schmiedmann.se

Projekttråd BMW M4: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=101137
Citera
crille_hallden
Huskvarna
Här sen Feb 2014
Inlägg: 587



Ok.
Inser onekligen att jag får grotta mer i ämnet innan jag gör slag i saken!

_________________
Christian Halldén
Enthusiast Group AB
BMW 1M -12
BMW Z3 Coupe -00
Citera
Schmiedmann
Kungsbacka
Här sen Mar 2010
Inlägg: 332


Trådstartare
crille_hallden skrev:
Ok.
Inser onekligen att jag får grotta mer i ämnet innan jag gör slag i saken!


Det är bättre och smidigare att köra på E85-konvertering direkt.
Enda anledningen till att vi körde på metanol var för att det inte fanns någon port-injektion till S55 för ett år sedan.
Nu finns det så därför kommer vi att köra på detta istället.

_________________
Viktor Örtegren
Schmiedmann Sverige
Viktor@schmiedmann.se

Projekttråd BMW M4: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=101137
Citera
Schmiedmann
Kungsbacka
Här sen Mar 2010
Inlägg: 332


Trådstartare
Då var det dags för en uppdatering inför 2017!

Efter en del övervägande så har vi bestämt oss för att inte tävla under 2017.
Det beror dels på att de uppgraderingar vi har planerade kommer att göra att bilen inte längre klassar in i Pro Street.
Sedan så har vi ett nytt samarbete med Bavaria Racing (https://bavariaracing.se/) och kommer att vara med och arrangera track-days så detta får prio 1 under säsongen.
Vi planerar att vara med på Timeattacknu.se's "King of" event dock.

De uppgraderingar som är planerade just nu är bränslesystemet där vi har beställt delar som vi väntar på.
Vi kommer att konvertera helt till E85 och inte längre köra med metanol-insprutning.
Sedan så är bromsskivorna just nu på omläggning så det blir inte något nytt bromskitt utan vi kör vidare på original keramiska.

Det kommer snart lite bilder på bränslesystemet när vi börjat med detta.
Tills dess kommer här lite "high lights" från förra säsongen =)



Enjoy!

_________________
Viktor Örtegren
Schmiedmann Sverige
Viktor@schmiedmann.se

Projekttråd BMW M4: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=101137
Citera
BMW-DJ
Gbg
Här sen Nov 2012
Inlägg: 1125



Inte tävla var väl en överdrift, jag slår vad om att den fortfarande kommer klassa in i bavariaracings TA och på dom träffarna skall du ju ändå vara thumbs up

Jag hoppas ju att kunna locka med alla med gatreggade bilar som vill utmana den här besten under kommande året

_________________
David Johansson
BMW 335i E92 (Alpinweiss)
BMW CS Motorsport
Citera
Supramannen

Här sen Feb 2003
Inlägg: 11515



Tråkigt att ni inte ska va med

_________________
Mvh/Rickard Cornacchini
Porsche 997 RSR GT2
Citera
johmei
Stockholm
Här sen Maj 2012
Inlägg: 654



Synd att det inte finns utrymme för Timeattacknu men hoppas ni kommer få ut bilen mycket på bana i vilket fall. Häftig bil i depå men ännu ballare när den lirar bra på bana! Bra med E85 för oktan så länge vi har det i pumparna. Men lite vatten för insugstempen kan väl inte vara fel?!

Snygg film!

Keep the mods coming!

_________________
J o h a n M e i j e r
BMW E90 M3 2010
Opel Speedster SC 2003
Citera
Schmiedmann
Kungsbacka
Här sen Mar 2010
Inlägg: 332


Trådstartare
BMW-DJ skrev:
Inte tävla var väl en överdrift, jag slår vad om att den fortfarande kommer klassa in i bavariaracings TA och på dom träffarna skall du ju ändå vara thumbs up

Jag hoppas ju att kunna locka med alla med gatreggade bilar som vill utmana den här besten under kommande året


Helt rätt! Tävling i Bavaria Racing TA blir det =)

Supramannen skrev:
Tråkigt att ni inte ska va med


Jag kommer att vara med på en del event och köra king of men i Pro Street blir det tyvärr svårt med tanke på effekten.
Förra året kunde vi ju plocka bort metanoltanken och fick dispens för detta men även om vi ställer ner effekten i år eller kör på annat bränsle så blir det nog svårt att få dispens eftersom det är svårt att kontrollera.
Tråkigt om det börjar spekuleras i att man fuskar om man är med också....

johmei skrev:
Synd att det inte finns utrymme för Timeattacknu men hoppas ni kommer få ut bilen mycket på bana i vilket fall. Häftig bil i depå men ännu ballare när den lirar bra på bana! Bra med E85 för oktan så länge vi har det i pumparna. Men lite vatten för insugstempen kan väl inte vara fel?!

Snygg film!

Keep the mods coming!


Thanks man!
Det blir ju mycket bankörning och vissa enstaka tävlingar ändå.
Så den kommer gå mycket på bana det garanterar jag =)

_________________
Viktor Örtegren
Schmiedmann Sverige
Viktor@schmiedmann.se

Projekttråd BMW M4: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=101137
Citera
Supramannen

Här sen Feb 2003
Inlägg: 11515



Är det på grund av att turbo storleken eller...? och att det är PDK låda..?

_________________
Mvh/Rickard Cornacchini
Porsche 997 RSR GT2
Citera
Schmiedmann
Kungsbacka
Här sen Mar 2010
Inlägg: 332


Trådstartare
Supramannen skrev:
Är det på grund av att turbo storleken eller...? och att det är PDK låda..?


Vi vet ju inte exakt på var effekten kommer landa men bilar med liknande mods får ca 700whp på E85.
Och det är ju 600hk i motorn som är max med DKG-låda.
Förra året hade vi ungefär 540hk när vi körde på E30.

Vi skulle kunna mappa den för t.ex. E50 istället och lite mindre effekt men frågan är hur trovärdigt det blir när det lätt går att ställa om den till E85 och plocka ut mycket mer effekt.

Alternativ 2 vore att koppla ur den extra spridarbryggan helt, lägga i original mjukvara i ECU och köra på standardmapparna i JB4 så vi har samma effekt som förra året.

Men problemet blir återigen trovärdigheten och hur tävlingsledningen ska kunna kontrollera att vi inte fuskar.
Jag är inte sugen på att bli anklagad för fusk om det går bra.
Jag vet att det redan spekulerades hos vissa om vi körde på metanol på Gelleråsen.
För de som var uppmärksamma så stod dock alltid metanoltanken i tältet synligt så att det inte skulle bli något sådant snack

_________________
Viktor Örtegren
Schmiedmann Sverige
Viktor@schmiedmann.se

Projekttråd BMW M4: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=101137
Citera
Supramannen

Här sen Feb 2003
Inlägg: 11515



Ja visst kan det bli snack, men inte 50hk hit eller dit som gör det hela..

Ja hade försökt hitta en lösning på det hela..Ni hör hemma i serien

_________________
Mvh/Rickard Cornacchini
Porsche 997 RSR GT2
Citera
Våra race- och banåkarbilar
BMW M4 F82 - Schmiedmann Motorsport - #652 TIME ATTACK
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9   >>
3 besök senaste veckan (109931 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande