Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2 besök senaste veckan (2256 totalt) |
För att försöka få fler tjejer att få upp ögonen för det här med banåka och racing så har jag startat ett eget forum för bara tjejer där de (förutom att läsa och skriva på alla andra forum här på rejsa!) kan få vara ifred och snacka med varandra om erfarenheter och ge tips.
Det vore EXTREMT trevligt om ni kunde sprida information om detta nya forum på tex bilmärkesklubbarnas siter och bland de ni känner. Slå ett slag för att fler tjejer ska trilla dit i banåkaträsket ![]() om du är tjej och har registrerat dig här på forumet så skicka mig ett PM (en knapp för att göra det finns strax nedanför den här texten) så lägger jag till dig i gruppen som har tillgång till att läsa och skriva i tjejforumet! _________________ ![]() |
||
Det finns nog rätt många här som pratar ACHTUNG SCHEIβE!!! språket. _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||
bara för att du är nyfiken vad som skrivs där... inte för att det skulle öka antalet tjejer som började posta ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2 besök senaste veckan (2256 totalt) |