Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
RenaultSport
RS Dagen 2016 - Gelleråsen Karlskoga 15/8 2016
1, 2   >>
12522 besök totalt
CZ
Stockholm
Här sen Jul 2012
Inlägg: 210


Trådstartare
En liten heads up - Det blir en RS dag även i år.
Närmare bestämt den 15/8 på Gelleråsen.
Detta är dagen efter STCC som det är gratis inträde på.

På STCC dagen är det även årets Dacia dag som i år är förlagd till STCC racedagen. Där blir det mingel i Dacias racetält.

Vi har också varit i kontakt med Loka Brunn och de har givit oss ett gruppris om vi blir tillräckligt många:

Pris per person i enkelrum ankomst den 14-15 aug. 1.695 kr
Pris per person i dubbelrum ankomst den 14-15 aug. 1.595 kr

I paketet ingår följande: - Övernattning i dubbelrum/enkelrum
- Eftermiddagskaffe med hembakat
- Trerätters middag
- Frukostbuffé
- Entré till vårt gym
- Flotten Lovisa Ulrika med bastutunna och bad i sjön Södra Loken.

Officiella inbjudningar skickas ut så småningom men man kan redan nu "save the date".
Återkommer med mailadress att anmäla sig till. Platserna på bandagen är begränsade så det blir först till kvarn.

Hoppas vi ses där!

/C

_________________
Christopher Zell
Citera
BAT 28
Täby
Här sen Jan 2013
Inlägg: 93

Namndispens
Namndispens

Det där blir kul, är väldigt intresserad

_________________
Ola L
Citera
Fredrik Hård
Vibble (Gotland)
Här sen Jun 2010
Inlägg: 904



Vore kul att komma iväg på detta. Kalendern är blockerad för detta

_________________
Fredrik Hård
Clio Sport 172-02
Citera
Laguna se
U-a
Här sen Aug 2015
Inlägg: 13



Det skulle vara kul! :-)

_________________
Georgios Papadopoulos
Citera
Dignell
Västerås
Här sen Mar 2006
Inlägg: 3839

Moderator i ett av underforumen

Känns givet thumbs up

_________________
Mårten Dignell - Clio Sport 182
Rejsas Renault Sport sektion
Citera
CZ
Stockholm
Här sen Jul 2012
Inlägg: 210


Trådstartare
Igår var 53 av 60 bilar anmälda.
Snart fullt!

_________________
Christopher Zell
Citera
micjon

Här sen Nov 2015
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet


länk ?

_________________
Michael Jönsson
Citera
Laguna se
U-a
Här sen Aug 2015
Inlägg: 13



Som alternativ
13 Aug Björkviksträffen #2
https://www.facebook.com/events/1168606879857517/?ti=cl

_________________
Georgios Papadopoulos
Citera
mats757
Hedemora
Här sen Okt 2009
Inlägg: 72



Ska man anta att man får vara med om man inte har hört någonting?
Vet fortfarande inte om jag ska ansöka om ledighet eller inte, samt boka Hotellnatt.
Någon som vet någonting?

Mats
Hedemora

_________________
Mats Lind
Citera
Zeko
Knivsta
Här sen Mar 2014
Inlägg: 10



Är det någon som vet om detta blir av och isf hur man kontrollera om man fått en plats?
Jag anmälde mig så fort jag fick inbjudan i brevlådan, enligt anmälningssidan ska man få en bekräftelse via mail, men har fortfarande inte fått något.

Trist och åka från Uppsala och sedan inte ha någon plats när man väl är framme.

_________________
Dan Andersson
Citera
Fredrik Hård
Vibble (Gotland)
Här sen Jun 2010
Inlägg: 904



Kontakta CZ här på forumet, han nås även på https://www.facebook.com/joakim.johncke?fref=ts

Jag har fått ett bekräftelsemail efter kontakt med Joakim. Det verkar som om det varit struligt med utskicken av mailen.

_________________
Fredrik Hård
Clio Sport 172-02
Citera
CZ
Stockholm
Här sen Jul 2012
Inlägg: 210


Trådstartare
Hej,

det har tyvärr varit lite strul med bokningssystemet med bekräftelsemailen som inte kommit för vissa.

Jag kan se att du är anmäld Dan så ingen fara regnr AMU100 eller hur?

Dags att gå igenom bilen ordentligt, kolla att batteriet sitter fast, däcken mår bra, beläggen är fräscha, oljan toppad och token bakom ratten tagit sig en ordentlig shot sunt förnuft! Blir kanon detta!
Sverigepremiär för Nya Clio också med en RS och en Trophy på plats att känna och klämma på!

För dem som kommer på söndagen redan och bor på Loka Brunn så tänkte vi försöka äta en gemensam middag för dem som vill runt 19:00.
Meddela gärna detta till Loka Brunn så kan vi se hur många vi blir och försöka få till bord för ett större sällskap




[/img]

_________________
Christopher Zell
Citera
Zeko
Knivsta
Här sen Mar 2014
Inlägg: 10



Japp, jag har fått bekräftelse från Renault nu. Tack för all hjälp, ska bli ruskigt roligt!

_________________
Dan Andersson
Citera
overclocked
Gävle
Här sen Jun 2015
Inlägg: 94



Tjena,

Jag blev precis igår klar med bilen. Nya A048 R-däck på plats och oljekylare på Clion.
Vilka här på forumet kommer?

Blir att kliva upp tidigt (före 0500) och ge sig iväg från Gävle i ottan!
Ska bli kul att prova Gelleråsen för första gången. Men får väl lägga sig efter någon kunnig och lära spår.

MVH
Magnus

_________________
Magnus Wedmark
Citera
Lars Aldebo
Märsta
Här sen Jul 2003
Inlägg: 293



overclocked skrev:
Tjena,

Vilka här på forumet kommer?

Magnus


Åker med brorsan som ska köra sin Clio V6. Standardbil med gatdäck så det blir lugnt och fint

_________________
/Lars Aldebo

Subaru BRZ
Citera
BAT 28
Täby
Här sen Jan 2013
Inlägg: 93

Namndispens
Namndispens

Tack för en bra och rolig dag

_________________
Ola L
Citera
Zeko
Knivsta
Här sen Mar 2014
Inlägg: 10



Kan inte annat än att hålla med! Tack för en riktigt rolig och välplanerad dag med mycket köra.
Ångrar just nu att jag inte tog de där sista varven på banan, men det får jag ta igen vid nästa tillfälle

_________________
Dan Andersson
Citera
overclocked
Gävle
Här sen Jun 2015
Inlägg: 94



Instämmer! En mycket bra dag med mycket köra, mycket trevligt folk och trevliga andra aktiviteter som Renault stod för. Kommer drönar filmerna läggas ut eller användas till nåt annat?

_________________
Magnus Wedmark
Citera
CZ
Stockholm
Här sen Jul 2012
Inlägg: 210


Trådstartare
Hej alla,

tack för alla deltagande och engagemang! Superkul att så många kom och vilken dag vi fick sen då.
Inga incidenter, alla bilar som kom åkte hem i ett stycke och de flesta av oss var nog något rödare i ansiktet när de åkte än när de kom tack vare sensommarsolen.

Det är alltid lite körigt när det är så många bilar och så varierande erfarenhetsnivå vilket skapade en del förvirring i de olika grupperna. Vi kommer se över vad vi kan göra för att det ska funka ännu bättre nästa gång.

Lyckligtvis hittade vi en lösning med lånehjälmar också till slut med kort varsel. Tidigare år har det funkat bra med endast ett fåtal lånehjälmar men i år var efterfrågan långt större än väntat så även det tar vi med oss. Kan ju vara så att man lägger till i inbjudan om lånehjälm önskas.

Drönarfilm kommer givetvis när vår kära filmare hinner klippa till den så håll utkik framöver men det kan ta ett litet tag.

Vi hoppas att i framtiden kunna få till fler än en träff per år, även om det kanske kommer innebära en kostnad för deltagarna tror vi definitivt underlaget finns och det är ju ett riktigt bra sätt för nybörjarna att hitta ut på banan och förhoppningsvis bli bitna banåkare.

Stort tack som sagt från alla oss på Renault som jobbat med detta - fortsättning följer

PS: Lägg gärna ut era bilder här på rejsa i tråden så kan vi leva på minnet från RS dagen under de mörka månaderna som kommer.

_________________
Christopher Zell
Citera
Fredrik Hård
Vibble (Gotland)
Här sen Jun 2010
Inlägg: 904



Tack för arrangemanget, roligt som f*n. Jag tycker att det flöt på bra på banan med tanke på de förutsättningar som var. Har upplevt stökigare tillställningar med färre bilar. Sen kan man alltid förbättra Film från mina 3 pass kommer så snart jag får tid att pilla ihop det.
Stort tack!

ps. Hur många bilar var det som körde?

_________________
Fredrik Hård
Clio Sport 172-02
Citera
Fredrik Hård
Vibble (Gotland)
Här sen Jun 2010
Inlägg: 904



Summering av min dag och lite film.
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=1454107#1454107

_________________
Fredrik Hård
Clio Sport 172-02
Citera
RenaultSport
RS Dagen 2016 - Gelleråsen Karlskoga 15/8 2016
1, 2   >>
12522 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande