Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES Banracingbilar
SÄLJES: Ginetta G20 Mästarbilen 2015-2016. Race ready!
2336 besök totalt
Supersnake
Limmared
Här sen Jul 2013
Inlägg: 132


Trådstartare
Det är inte direkt jag som säljer bilen, men jag sålde den i detta skick och utförande till herrn som äger den.
Han ombad mig att hjälpa honom att sälja den.
Tyvärr har han (Tonny) fått så kraftiga ryggproblem så han måste troligtvis opereras och kan inte köra i Ginetta serien denna säsongen, så han väljer då att sälja den om någon är intresserad.

Innan jag levererade bilen till Tonny så gjorde jag den helt i ordning med ny lack och race ready för 2017. Bilen är i ett galet fint skick, du hittar garanterat inte någon finare G20 i Sverige.
Jag har lagt mycket energi på detaljer just för att jag själv gillar att ha bra ordning på grejorna.

Jag vann Ginetta G20 cup 2014 och 2015 med denna bil. Detta är lätt en vinnarbil med rätt förare.
Annons med mer info finns på länken till Blocket nedan. Telefon nummer i annonsen går till Tonny som äger bilen och mail kommer till mig (Joakim Strid) då jag gjorde annonsen åt honom.
Bilen är perfekt till någon som vill hoppa på Ginetta serien innan säsongstarten på Mantorp den 6-7 maj.
Det finns däck som räcker hela säsongen till den samt att brandsläckare och tank är godkända. Allt är klart för att sätta sig och tävla.

https://www.blocket.se/blekinge/Ginetta_G20_Mastarbilen_2014_och_2015_ . . . .

Mvh Joakim Strid

_________________
Joakim Stridh
Ginetta G20 Challenge mästare 2014, 2015 och 2018
Citera
SÄLJES Banracingbilar
SÄLJES: Ginetta G20 Mästarbilen 2015-2016. Race ready!
2336 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande