Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Vln-layout
3273 besök totalt
mackinley
Hällevadsholm
Här sen Jun 2015
Inlägg: 148


Trådstartare
Körde för första gången gp-banan igår.. inte mycket att välja på då det var vln-layout som gällde. Blev ganska besviken. Förbannat trist bana. Man bara längtade efter att komma ut på nordslingan igen. Vad tycker ni?

_________________
Daniel Alfredsson
Citera
4CLE299
Malmö
Här sen Mar 2015
Inlägg: 49



Har provat GP-slingan en gång, har aldrig haft någon känsla för att göra om det.

_________________
Johnny Lindén
Citera
David E
Adenau, AW
Här sen Apr 2004
Inlägg: 1137



mackinley skrev:
Körde för första gången gp-banan igår.. inte mycket att välja på då det var vln-layout som gällde. Blev ganska besviken. Förbannat trist bana. Man bara längtade efter att komma ut på nordslingan igen. Vad tycker ni?


Det är kul att ha gjort det, men inget man känner direkt sug efter att göra igen.
I regn är däremot GP suverän att lära känna sin bil på. Gott om plats för drifting
och stoooora avåkningszoner. Oftast asfalterade.

_________________
Mvh David Ek lu nd

BTG 7,16.9 TD

Citera
Peo.K
Lidköping
Här sen Jan 2011
Inlägg: 715



mackinley skrev:
Körde för första gången gp-banan igår.. inte mycket att välja på då det var vln-layout som gällde. Blev ganska besviken. Förbannat trist bana. Man bara längtade efter att komma ut på nordslingan igen. Vad tycker ni?



Samma här, körde 10 varv där med min E46:a 2015, gav ingen aha-upplevelse men kul att ha gjort det typ..

_________________
Per-Otto Kent
BMW M4 G82 "Clubsport"
Megane Trophy 300 Raeder Motorsport
Citera
Eldh
Göteborg
Här sen Sep 2004
Inlägg: 2135



Tycker den är ok precis som Anderstorp eller Mantorp är ok. Man behöver mkt pulver för att ha kul där.

_________________
Per Eldh
Bilarna
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8289



+1 på ovan.

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
Vesper
Linköping
Här sen Apr 2017
Inlägg: 16



Körde i Lördags också och får nog hålla med om att GP slingan inte var sådär jättespännande, mer en transport sträcka till nordslingan.

_________________
Rickard Mijatov
Citera
mackinley
Hällevadsholm
Här sen Jun 2015
Inlägg: 148


Trådstartare
David E skrev:
Det är kul att ha gjort det, men inget man känner direkt sug efter att göra igen.
I regn är däremot GP suverän att lära känna sin bil på. Gott om plats för drifting
och stoooora avåkningszoner. Oftast asfalterade.


Så kan man ju se det förstås.. tänkte inte på det

_________________
Daniel Alfredsson
Citera
mackinley
Hällevadsholm
Här sen Jun 2015
Inlägg: 148


Trådstartare
Eldh skrev:
Tycker den är ok precis som Anderstorp eller Mantorp är ok. Man behöver mkt pulver för att ha kul där.


Aha... det är väl det som är problemet för mig då.. det där med mycket pulver

_________________
Daniel Alfredsson
Citera
mittmotor
Smålandsstenar
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1889



Körde också 7-8 varv i lördags och om jag ska vara helt ärlig så tyckte jag bättre om det än jag mindes sen innan.
Det är rätt så några år sedan sist jag körde den sträckningen och tyckte då det var skittråkigt och var därför inte något sugen. Men, riktigt så illa tyckte jag inte det var denna gången faktiskt
Sen går det ju inte på nått sätt jämföra med nordslingan men det gör ju å andra sidan inget annat heller...

_________________
Thomas Runebrant
Boxster S -04 Race edi
Boxster S -01 GT edi
Cupra R Ringen Toy II ex
M3 E36 BTG 7:51 TF ex
996GT3 CS ex
993TT RS/CS ex
911 -78 3.8l ex
Citera
Nürburgring
Vln-layout
3273 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande