Nyheter      Kalender      Banor      Nürburgring      Arrangörer      R-Däck      Forum      Varvtider/Loggar
Svara på inlägget  Forumlista  ->  Inför träffar
2017-08-18+19 Trackday (Fre) & Time Attack (Lör) Karlskoga
tråden läst  
348 ggr 
<< Föreg. ämne | Nästa ämne >>

TAnu.se
Sodertalje

Här sedan: 02 Apr 2014
Tipsa Facebook   Inlägg  09 Aug 2017 16:17     2017-08-18+19 Trackday (Fre) & Time Attack (Lör) Karlsko Citera

Karlskoga Time Attack 18 - 20 augusti weekend är årets absolut mest körglada och prisvärda TimeattackNU.se arrangemang och du är varmt välkommen!

ANMÄLAN & ALL INFORMATION:
https://simplesignup.se/event/99466-anmaelan-trackday-king-of-the-woods-rond-3-karlskoga-timeattacknuse

Fredag 19 augusti testdag och trackday för allmänheten. Tidtagning ingår och du kan även fritt utan extra kostnad boka en klassvärd för coachning mellan passen i depån. Shakedown 2x20min för serieanmälda förare går också boka till.

På lördag kör vi precis som på TA Festival en "King of the Woods" med lika mycket körtid (Warm-up, 3x15min kval samt ev. sponsor-körning em).

I Unlimited ingår dessutom en spektakulär semi-final som även är finalen i Round 3.
Därefter går Top 6 i varje klass till SuperLap-final i varje av de fem klasserna... en oslagbar upplevelse för allt från nybörjare i Club till monster i Unlimited!

Ställ gärna frågor, vi vill jättegärna se nya ansikten från Rejsa.nu på våra event och hoppas framförallt nybörjare använder chansen att boka en klassvärd utan extra kostnad också!

Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
J.Schuman
Stockholm

Här sedan: 25 Okt 2006
Tipsa Facebook   Inlägg  15 Aug 2017 12:04     Citera

Tar ni något inträde om man kommer som publik på lördagen?

Johan Schuman PCS #23

Beer, Bacon and Bournouts

Finishing races is important, but racing is more important
Inför träffar
Meny       Upp       Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Min biltråd här på Rejsa
Svara på inlägget  Forumlista  ->  Inför träffar
2017-08-18+19 Trackday (Fre) & Time Attack (Lör) Karlskoga
tråden läst  
348 ggr 

<< Föreg. ämne | Nästa ämne >>