Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
3361 besök totalt |
Hi guys. Same procedure as last time, a friend has hired Gelleråsen on the 22nd of July, max 30 participants, SEK 1200 per head (a bit more than last time since the event ended up costing him a bit) answers needed ASAP. If you are interested PM me and I will send you the payment details and phone number to contact the man in charge ! You can rely on 2 to 3 hours potential track time with good organisation (safety, flags) and if all goes well Tony Ring will be there as instructor with a Carrera Cup car.
All cars are welcomed, last time he was open to have a separate group for race cars. Too bad for my part I can't participate since I will be away on holidays but I am convinced this will be a lot of fun ![]() _________________ Vincent Mannent Porsche 964 3,3T |
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
åååh Gelleråsen som jag gillade så mycket..
![]() Måste tänka till en extra gång först bara, är mycket annat just nu också ![]() Allt ska alltid störa rejsingevengemangen kan inte bekymmrerna hålla sig till vinterhalvåret ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
Blir nog ett rätt intressant gäng som möts upp. Ett gäng Porkers mellan 70-tal till 04:or. Sedan kommer vad jag känner till en Westfield Seven, ett par TVR Chimaera, en TVR Griffith 500 (minst) och en TVR Cerbera.
Hoppas vi får sol! ![]() _________________ Fredrik Bolander --VVR-- ![]() ![]() |
Åhh, det är inte min dag idag! Precis när jag skrivit klart ett inlägg slutar internet funka
![]() Försöker igen: Tänkte tjuvträna på Gelleråsen idag med FMCS och rejsa folk med tji fick jag då kopplingen började krångla och slira ![]() Med 90% säkerhet hinner inte kopplingen lagas i tid till denna tillställning, Fast Peugeot kanske har tid att byta koppling på Må eller Tis under dessa semestertider ![]() Man får ju hoppas iallafall! ![]() Hoppas ni får det så trevligt iallafall! Gelleråsen är kul ![]() _________________ Rachid Rachid |
Ska åka och köpa koppling imorgon och få hjälp att byta det på kvällen/natten (beroende på hur långt tid det tar). Om allt funkar kan ni lita på att jag dyker upp torsdag morgon
![]() ![]() Hoppas allt går som det ska bara...inte krångla nu ![]() _________________ Rachid Rachid |
![]() |
Inför träffar
![]() |
3361 besök totalt |