Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4 besök senaste veckan (3947 totalt) |
lördagen den 31/7-04 anordnas det en sk: DD - DRIFT DAY -
på F10 utanför Ängelholm i nordvästra skåne. ![]() ![]() Anmäler er här. ca 300 kr / bil.... medtag hjälm , handskar & minst en extra uppsättning däck på fälg. ALLA BILAR VÄLKOMMNA - reggade som racebilar & folkracebilar. banan blir en enkel konbana - helt enkelt för att kunna testa & träna DRIFTING Följ skyltarna från E6/brännborns stormarknad/Valhall Park om det regnar så finns det stort regnskydd som ALLA få plats under (fd flyghangar) som vi även grillar under. som sagt... Oavsett väder så kör vi för fullt såklart ! Vänligen/ ..............Kristian Hesselmark 0736 67 70 18 ![]() Founder, organizer & driver - - - www.drifting.se - - - _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Jag måste bara fråga dig herr Hesselmark.
Varför du i hela friden får för dig att anordna det exakt samma dag som det är körning i Ljungbyhed ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Är inte det ett hån mot resten av oss medlemarna i KSMK och dom du faktiskt känner där ![]() ![]() ![]() Du är ju själv där så gott som varje gång och hjälper till med bla flaggvifftning. Självklart så uppskattar jag ditt initiativ till körning på F10 iom att jag själv bor i Ängelholm. Men det behöver inte konkuerar med andrakörningar som vi är evigt tacksamma för att dom anordnas ![]() ![]() ![]() |
||||
Förstår vad du menar - men jag anser inte detta är ett hån - varför egentligen? ![]() Jag gillar bankörningar precis lika mkt som stripp eller drifting. Men när det kommer till datumval & vad de flesta "drifters" ville ha för datum så var det inget snack om det. >Dels behöver vi träningen inför vår uppvisning på Action Meet helgen efter & dels kommer detta att bli fler ggr i år på samma ställe (F10). Ja det stämmer att jag har vatt med på varje KMSK's körning & flaggat - men ibland måste man låta andra saker komma imellan ju ! Som i detta fallet en sedan länge planerad Drift Day. Datumet sattes sent - det håller jag med dig om. Men eftersom det inte finns NÅGON annat i detta avlånga land som vågar ta tag i detta med att arrangera en DD (drift Day) så gjorde jag förfrågningar på olika klubbar/forum & då var detta datumet det bästa som kom upp för alla som anmälde intresset ! Har inte heller uppfattat det som att banracing folket gillar at sladda direkt - då hade ju denna tråden vatt mera aktiv ![]() ![]() k _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
i nuläget är det ca 25 bilar anmälda.
bla. Nissan Skyline r32 med 400 + BMW m3 E46 SMG 343 hk folkracebil EVo6 grupp A rallybil utan restriktor 5 st AE86:or BMW E12 535 BMW E28 B7 ALPINA 400+ Massa Volvo turbosar Lancia Delta Integrale 4WD MR2 CRX 170 hk Mustang -85 Corvette Stingray RX-7 7-12 bilar från Danmark - varav några är AE86:or M.fl ......................................................... Följ skyltarna från E6/brännborns stormarknad/Valhall Park om det regnar så finns det stort regnskydd som ALLA få plats under (fd flyghangar) som vi även grillar under. Publikparkeringen är precis innanför grindarna. SNÄLLA - K Ö R ... L U G N T ... T I L L ... O C H ... F R Å N ... D D 2 som sagt... Oavsett väder så kör vi för fullt såklart ! Väl mött / ................Kristian _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
hehehe MIcke heter han.. det är en 520 från början. ![]() men blidde jag lite fundersam om jag skrivit rätt modell. den 5-serien INNAN E28 - heter väl just E12 ? _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Det stämmer, E12:an fanns dessutom som just 535. Riktigt, riktigt ovanlig därav min reaktion. Gamla BMW med större motor än original finnd det dock gott om. _________________ /Kristian Elisson |
||||
okej Herr DD.
Hoppas allt flyter på som det ska. Lär ju själv dyka upp vid nästa DD |
||||
du e välkommen - bara kul med BMW's - de låter alltid mysigt på höga varv ![]() glömmer aldrig min gamla E21 323i jag hade 1999 S*tan vad den varvade & lät mysigt ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
har du handbroms Lars ? detta är den egentliga anldningen till denna dagen men du e välkommen okså e det e ren rejsbil eller ? _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Hej Håkan ! samling fö de som vill gasa kl: 0930 körning till kl 17 grillning kl 17 tag med mat & dricka. vill du bara titta så kan du kommanär du vill. följa skyltarna från infarten till gamla F10 eller ring mig: 0736 67 70 18 MVH/ :......Kristian EDIT: såg att du bor i Hjänarp - då lär du ju hitta ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Vi lär vara ett gäng som tittar in.
![]() Hade tänkt att besiktiga den nu på fredag inför Ljungbyhedskörningen. Men nu blev den ju instäld så den får stå kvar för fortsatt mekning. ![]() Men vi lär väl komma ett gäng med bla en skyline, Astra Coupé, och kanske en liten Porsche 944 Turbo. Vi ses där helt enkelt. ![]() |
||||
|
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4 besök senaste veckan (3947 totalt) |