Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Audi 80gt -74
<<   1, 2, 3
13911 besök totalt
Otto.D
Skåne
Här sen Jan 2004
Inlägg: 105



Nilz skrev:
lite smälldbilder

jag har lite att göra tror jag


Jag har huv o skärm liggandes.

_________________
Otto Dürholt
Citera
Babbe
Lund
Här sen Jun 2004
Inlägg: 1747



otto.D skrev:
Nilz skrev:
lite smälldbilder

jag har lite att göra tror jag


Jag har huv o skärm liggandes.


Va jag trodde vi hade alla.

_________________
Sebastian Steiner
Vw golf Mk5 cup
Vombsmotorsport
Citera
Daniel Steiner
Sjöbo
Här sen Apr 2003
Inlägg: 4221

Hjälpmoderator

Babbe skrev:

Va jag trodde vi hade alla.



Haha

Ja ibland undrar man,
true story: Kille var inne på Bilmo (V.A.G i Lund) och sökte en del till en Audi Coupe men Bilmo kunde inte fixa men de gav killen vårt nummer och vi hade

_________________
Daniel Steiner
Citera
Otto.D
Skåne
Här sen Jan 2004
Inlägg: 105



Lite som blivit över

_________________
Otto Dürholt
Citera
Babbe
Lund
Här sen Jun 2004
Inlägg: 1747



Har hittat en kofångare nu

Ska du till Eslöv och kolla/köra så kan du få den där.

_________________
Sebastian Steiner
Vw golf Mk5 cup
Vombsmotorsport
Citera
Brewmaster
Strängnäs
Här sen Maj 2004
Inlägg: 336



Brorsan köpte en Audi 80L från -75.
Det är en 1.3 liters motor org och jag undrar om det är svårt att klämma i en 1.6 el 1.8?

_________________
Pär Holmstrand -87
Alfa 75 2.0 -87 Rosso
Volvo V70 D4 -14
Citera
Babbe
Lund
Här sen Jun 2004
Inlägg: 1747



Har en polare som har en 80LS -74 tror jag och han ska ha en GTI motor i den.
En besiktningsman har pratat med sa att det inte var några problem(själv har man en GTE från 77).

_________________
Sebastian Steiner
Vw golf Mk5 cup
Vombsmotorsport
Citera
Nilz
Växjö
Här sen Jun 2003
Inlägg: 290


Trådstartare
Hmm dagen före nyårsafton ramlade jag från en stege och landade på en planka och fick en fraktur på en kota i ryggen... tur i oturen så blev jag inte förlamad och kommer förmodligen att bli helt återställd inom 12 månader.. men läkaren tyckte inte att rally är någon lämplig sysselsättning för mig någonsin mer och jag kan väl hålla med.. så audin och ev rallyjettan kommer att säljas.. får väl falla tillbaka på att mecka med rattlåsräserbilar istället..

_________________
M.v.h Nils Olofsson
Citera
Mattias_H

Här sen Apr 2004
Inlägg: 778



Nilz skrev:
Hmm dagen före nyårsafton ramlade jag från en stege och landade på en planka och fick en fraktur på en kota i ryggen... tur i oturen så blev jag inte förlamad och kommer förmodligen att bli helt återställd inom 12 månader.. men läkaren tyckte inte att rally är någon lämplig sysselsättning för mig någonsin mer och jag kan väl hålla med.. så audin och ev rallyjettan kommer att säljas.. får väl falla tillbaka på att mecka med rattlåsräserbilar istället..


Varför ansåg läkaren att Du inte borde hålla på med rally mer? När skadan läkt ut borde Du väl knappast vara skörare än Du var innan? Hustrun fick en fraktur på ryggen med permanenta skador vid en ridolycka, fick liknande första råd av läkaren att upphöra med ridsport.... senare läkare har aldrig förstått anledningen till att sluta rida.

Lycka till med rehabliteringen.
Citera
Nilz
Växjö
Här sen Jun 2003
Inlägg: 290


Trådstartare
Mattias_H skrev:
Nilz skrev:
Hmm dagen före nyårsafton ramlade jag från en stege och landade på en planka och fick en fraktur på en kota i ryggen... tur i oturen så blev jag inte förlamad och kommer förmodligen att bli helt återställd inom 12 månader.. men läkaren tyckte inte att rally är någon lämplig sysselsättning för mig någonsin mer och jag kan väl hålla med.. så audin och ev rallyjettan kommer att säljas.. får väl falla tillbaka på att mecka med rattlåsräserbilar istället..


Varför ansåg läkaren att Du inte borde hålla på med rally mer? När skadan läkt ut borde Du väl knappast vara skörare än Du var innan? Hustrun fick en fraktur på ryggen med permanenta skador vid en ridolycka, fick liknande första råd av läkaren att upphöra med ridsport.... senare läkare har aldrig förstått anledningen till att sluta rida.

Lycka till med rehabliteringen.


Tackar!! jo jag fick en del järnskrot inmeckat i ryggen o de va väl därför ! ingen aning egentligen....
ska höra med kirugen som stod för meckandet på återbesöket . han kanske e av annan åsikt..
nu tändes verkligen en strimma hopp i mörkret
men man ska väl inte ropa hej förrens man skutit smöret

_________________
M.v.h Nils Olofsson
Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8814

Hjälpmoderator

Borde inte runtrunt-åka vara snällare för kroppen än en massa studsande i skogen?

_________________
mvh Patrik Petersson

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
Daniel Steiner
Sjöbo
Här sen Apr 2003
Inlägg: 4221

Hjälpmoderator

Nilz skrev:


Tackar!! jo jag fick en del järnskrot inmeckat i ryggen o de va väl därför ! ingen aning egentligen....
ska höra med kirugen som stod för meckandet på återbesöket . han kanske e av annan åsikt..
nu tändes verkligen en strimma hopp i mörkret
men man ska väl inte ropa hej förrens man skutit smöret


Vi håller tummarna för en comeback. Om inte annat kanske det blir lättare nu den närmsta tiden om man har nåt att sikta på.

_________________
Daniel Steiner
Citera
Nilz
Växjö
Här sen Jun 2003
Inlägg: 290


Trådstartare
tack grabbar.. jo få se om de blir en "comeback" dårå.. få höra på fabbo dokton först,,

_________________
M.v.h Nils Olofsson
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Audi 80gt -74
<<   1, 2, 3
13911 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande