Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4752 besök totalt |
Hej !
Club Alfa Romeo bjuder in gäster till Gotland ring som vi hyrt Söndag 10:e oktober. Vi tror inte att vi kommer att kunna fylla banan endast med Alfor och bjuder in gäster till den här kalasbanan, har kört den själv ett antal gånger och den är en av de bästa vi har i landet just nu. Vi kommer bara att köra med gatreggade bilar, inga rena race-bilar. Färja tur och retur kostar 580 kronor ( unf som soppan från Stockholm eller Göteborg till Mantorp ) Vi kör indelat i 3 olika snabbhets klasser på banan för att minska antalet omköringar på banan. Banavgiften blir 500 kronor per ekipage. Du kan läsa mer på www.alfaromeo.org under aktivieter eller maila mig så kan jag svara på fler frågor. Välkomna Åke Nyberg klubbmastare@ost.alfaromeo.org Klubbmästare Öst Club Alfa Romeo Svezia _________________ Åke Nyberg |
||
_________________ ![]() |
||
ake.nyberg@molekyl.se så sorterar jag in alla anmälda i en mailmapp och kan maila ut mer information till alla om båtar och boende osv.
Då får jag också en hygglig uppfattning om hur många vi blir. Vi räknar med 40 - 50 bilar och jag är kass på administration så därför ber jag dig om ett litet mail bara enligt ovan så flyter det lite bättre. // Åke _________________ Åke Nyberg |
||
Höjde bilen från 40 till 70mm markfrigång förra helgen..
![]() Gotlandsfärja here i come ![]() Ska bli kul att testa G-ring.. jag hade lovat mig att jag skulle köra där i år ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
Hade också lovat mig själv att köra på "mini-ringen" ![]() Ses nästa vecka!! otrolgit nyfiken på denna nya bana! Inga mer från rejsa.nu?? _________________ Rachid Rachid |
||
Jaha, då är man inbokad då.
Några fler som åker söderifrån som är sugna på ett besök hos Kutens bensin (nostalgistället som syntes i motorjournalen) under lördagseftermiddagen? _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Fårö någonstans, alltså rätt nära banan. Skall snacka med en polare som var där i somras om mer detaljer (om ingen anna här har dem förståss).
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Kuten ligger längs med stora vägen på Fårö så det går inte att missa. ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Kolla vad jag hittade: http://www.kuten.se Har mailat för att se om de har öppet. Rash och Erik, är ni intresserade? Rylander, intresserad av att vänta och därmed få sällskap? Någon annan som vill hänga på under lördagseftermiddagen?
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Jag är klart intresserad!! Skickar PM till dig! _________________ Rachid Rachid |
||
Ni får nog en trevlig helg!
![]() _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||
Låter kanon! Vilken tid? Å har dom öppet? _________________ /Patrik Rylander |
||
Har fått svar ifrån Kuten. Det är tydligen stängt, och ägaren är rätt svår att få tag på.
MEN, är man ett gäng som knackar på och han är hemma är han tydligen inte svårövertalad att öppna. Vi som åker med lördagsfärjan får väl snacka ihop oss på vägen dit, ni övriga kan ju ta kontakt med mig på 070-33 22 272 framåt lördag e.m. så får vi se vad vi kommit fram till. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Ni får ha det så trevligt, själv ska jag ner i november nästa gång, men då blir det med hyrbil och det lär väl vara is på GR... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4752 besök totalt |