Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
4643 besök totalt |
Jag hittade denna i mina gömmor kanske ngt som ngn är intresserad av? Helt ny i kartong inte en repa passar Golf 2. vet inte vad den är värld så ge mig ett bud.
0709-158239 kristofer.ekl@telia.com ![]() _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
Håll på den i 10 år till, sedan kan du kränga den för ett astronomiskt belopp.
![]() (Den passar ju på min bil, men jag känner inte att den ger mig dom rätta vibbarna) Det ser ut att ligga en intressant låda längst ner på bilden, en vindavvisare? _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
_________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
Sugen och sugen... Nja, men jag blir glad när jag ser en 70-talskartong med en 4-dörrars Golf 1 på.
![]() Kanske skulle köpa dom för nostalgifaktorns skull... Eller, kanske inte ändå, man kan inte ha allt heller. _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
"man kan inte ha allt heller!"
Fel, fel, fel bara att handla och lägga undan till din kommande 80-talsracer ![]() _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
Året 2013, då reflexrampen blev såld! Haha
Tack för en trevlig affär.. https://photos-5.dropbox.com/t/0/AAD ![]() _________________ Alexander Lindqvist |
||
Du anade nog rätt nisse. Nästan tio år sedan inlägget ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||
Ja tänk att även gamla annonser kan glädja ngn :-)
Kul att den kom till nytta till slut. _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
_________________ BMW 135I CSL http://www.speedhunters.com/2013/07/predictability-is-dead-the-turbo-mercedes-190/ / Alexander Lindquist |
||
Vindavvisarna finns oxå kvar
![]() Jag skall till garaget i morgon så då tar jag och kollar lite närmare på dem vad de var till och om det stod ngt på kartongen. det är en golf 1 på kartongen iaf. _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
Igår kollade jag vindavvisaren, det är 2st gjorda för montage i överkant på framdörr dock står kartongen märkt "Bus 80-" jag misstämker att dessa vindavisare mao är avsedda för en Vw bus och ingen golf om det nu inte skulle vara samma?
_________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
Jag skall till garaget i morgon bitti, så då tar jag med dem och fotar och mäter. Jag skall till bussgods och skicka lite saker under dagen så håll utkik här så kan jag skicka dessa om de är så att du vill ha dem redan i morgon.
||
Här kommer lite bilder!
Enl instruktionerna som följer med verkar dessa vara ganska universal dock är kartongen märkt "vw buss" ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
![]() |
SÄLJES
![]() |
4643 besök totalt |