Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
Ett varv med med Hans Stuck i en M3 GTR
2065 besök totalt
MatroxMGA
Skåne
Här sen Okt 2003
Inlägg: 778


Trådstartare
Titta på denna film med Hans Stuck, grymt imponerande

F1+nordslingan

**** Länk borttagen av moderator-Nisse ****

_________________
mvh

Philip Lundh
Citera
Anders Dauner
Åkersberga
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1946



Suck... Hur många gånger kan man posta en och samma upphovrättsskyddade film på rejsa.nu?

_________________
Anders Dauner
Citera
RS 1800
Göteborg
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3323




_________________
:: Mikael Lindqvist
Citera
MatroxMGA
Skåne
Här sen Okt 2003
Inlägg: 778


Trådstartare
Anders Dauner skrev:
Suck... Hur många gånger kan man posta en och samma upphovrättsskyddade film på rejsa.nu?


inget jag kände till

_________________
mvh

Philip Lundh
Citera
Anders Dauner
Åkersberga
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1946



Citera
G.Berggren
Värnamo
Här sen Feb 2005
Inlägg: 57



Anders Dauner skrev:
Suck... Hur många gånger kan man posta en och samma upphovrättsskyddade film på rejsa.nu?


I och för sig är väll alla ex slutsålda? så han förlorar ju inga pengar.

_________________
Gustav Berggren
Citera
Anders Dauner
Åkersberga
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1946



Softis skrev:
I och för sig är väll alla ex slutsålda? så han förlorar ju inga pengar.

Tycker du verkligen att det spelar någon roll? Filmen är fortfarande skyddad av upphovrättslagen och Magnus tillåter inte att sådant material läggs ut här.

Fö. så är det ju just den här specifika utgåvan i 999 ex som är utgången. Finns mig veterligen inget som hindrar Mike från att använda tex. varvet med Stuck på någon annan DVD, tex. en samling med filmer från VLN -04. Men så länge filmer sprids på det här sättet skulle iaf inte jag bermöda mig sammanställa något liknande.

_________________
Anders Dauner
Citera
Anders Dauner
Åkersberga
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1946



MatroxMGA skrev:
inget jag kände till


Skäms, Philip! Du hade fö möjligheten att köpa filmen i somras när du var nere. Men nu är den som sagt slutsåld.

_________________
Anders Dauner
Citera
G.Berggren
Värnamo
Här sen Feb 2005
Inlägg: 57



Anders Dauner skrev:
Softis skrev:
I och för sig är väll alla ex slutsålda? så han förlorar ju inga pengar.

Tycker du verkligen att det spelar någon roll? Filmen är fortfarande skyddad av upphovrättslagen och Magnus tillåter inte att sådant material läggs ut här.

Fö. så är det ju just den här specifika utgåvan i 999 ex som är utgången. Finns mig veterligen inget som hindrar Mike från att använda tex. varvet med Stuck på någon annan DVD, tex. en samling med filmer från VLN -04. Men så länge filmer sprids på det här sättet skulle iaf inte jag bermöda mig sammanställa något liknande.


1 - 0 Anders

_________________
Gustav Berggren
Citera
MatroxMGA
Skåne
Här sen Okt 2003
Inlägg: 778


Trådstartare
Anders Dauner skrev:
MatroxMGA skrev:
inget jag kände till


Skäms, Philip! Du hade fö möjligheten att köpa filmen i somras när du var nere. Men nu är den som sagt slutsåld.


Lite svårt att köpa en film som man inte känner till existerar Magnus har inte tagit bort länken än så helt fel kan det ju inte ha varit, men han har självklart all rätt att göra det. thumbs up

Njut av filmen så länge den finns kvar

_________________
mvh

Philip Lundh
Citera
Nisse Classon
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 4439



MatroxMGA skrev:
.....Magnus har inte tagit bort länken än så helt fel kan det ju inte ha varit, men han har självklart all rätt att göra det.....


Nä, Magnus har inte tagit bort den, men jag gjorde det en timme innan du skrev detta.

_________________
/Niße

Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
Citera
MatroxMGA
Skåne
Här sen Okt 2003
Inlägg: 778


Trådstartare
Nisse Classon skrev:
MatroxMGA skrev:
.....Magnus har inte tagit bort länken än så helt fel kan det ju inte ha varit, men han har självklart all rätt att göra det.....


Nä, Magnus har inte tagit bort den, men jag gjorde det en timme innan du skrev detta.


Det la jag inte märke till, då får väl alla som är intresserade av att se filmen skicka ett PM till mig

_________________
mvh

Philip Lundh
Citera
Bilder o videos
Ett varv med med Hans Stuck i en M3 GTR
2065 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande