Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4011 besök totalt |
Bilder från Kinnekulle 24/7
Här kommer det lite bilder från tävlingarna som var under söndagen. Vi börjar med lite superkart. ![]() Så här har dom det på kontoret ![]() ![]() ![]() Vad gör dom där...!? ![]() ![]() Ett riktigt monster ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Start i Fyndbörsen. ![]() ![]() Här har Egeland Blyberg tätt inpå sig. Tyvärr...för Blyberg så tabbade han sig på TV krönet samma varv o snurrade. ![]() Pär i hård fight. ![]() ![]() Här är det trångt in under bron ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Graff o Egeland i hård fight in under bron. ![]() Sekunden senare gjorde Egeland ett skutt av banan men kom upp igen o behölt sin placering in i mål. ![]() Eric Persson i sin Mercedes. ![]() ![]() Fina blommor, ellerhur ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Här har dom radat upp sig. ![]() Nytt möter gammalt. ![]() osså lite Volvo orginal till sist. ![]() ![]() ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
|
||
Ber om ursäkt
![]() Annars så bjuder ni ju på frän rejsing så det är helt klart värt att fota. Ska tänka på er nästa gång ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
Pär i kamp med "Gammla Bettan".
![]() Tänk om det ändå varit undertecknad som rattat... ![]() Vem gick segrande ur striden? Inga bilder på den vita V8-BMW:n? |
||
Några bilder jag tog under den långa helgen. Kanske lite ensidiga teman, menmen.....
Fri träning torsdag: ![]() Mer fri träning torsdag: ![]() ![]() ![]() Weglinarnas första race med nya bilen, kanske det gick lite försiktigt? : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() NSU med Reinhold kikande på Weber-pack: ![]() Reines brorsa Robin med rallykärran uppvaktad av oplar: ![]() Att kunna slappna av i stressande situationer är en bra egenskap: ![]() Traditionell tipspromenad. Egeland pratar oavbrutet i telefon utom bild: ![]() ![]() 205-menageriet (minus Robins) i SSK-serien: ![]() Där ska skåpet stå!: ![]() ![]() _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||
![]() ![]() ![]() Tyvärr tog inte jag nga bilder på esternas, eller vilkas det var, BMW även om jag tänkte göra det. En imponerande uppenbarelse var det iaf....... _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||
![]() ![]() _________________ Kinnekulle Foto Jonas Stensson rejsa.nu/kinnekullefoto - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Bilder är snyggast på väggen! jonas@kinnekullefoto.com |
||
![]() _________________ Kinnekulle Foto Jonas Stensson rejsa.nu/kinnekullefoto - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Bilder är snyggast på väggen! jonas@kinnekullefoto.com |
||
Det kommer! Har en hel hög på er.. *s* ![]() orkar inte ladda upp fler i kväll men alla finns här: http://www.swedishrotary.com/2005_07 OBS, nytt program så jag kan inte garantera kvaliten på denna bildsida, säg gärna till om det är nåt som inte fukar! Förresten var det trevliga race i söndags och jag som wankelfån hade ju ett extra stort smile i fejan! // magnus[/img] _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||
Re: Bilder från Kinnekulle 24/7
![]() ![]() _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||
|
||
I det fallet bara knäppte jag.. tyvärr låg inte fokus där det skulle och den är rätt kraftigt klippt..
Det var en ganska lång fajt som ledd upp till detta ögonblick om jag inte minns fel...*s* // magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||
Fick ju så mycket skit när jag inte fotade förra gången så jag tänkte det var bäst att göra det nu. Nån som fotoade nåt från depån? Jag var inte där nere så mycket... // magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||
Jo det var lite kuggningar innan...
Så här såg det som sagt var ut sekunden innan på andra sidan krönet ![]() ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4011 besök totalt |