Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
28-31/10-2005 GRC Spa + Nürburgring Weekend
1345 besök totalt
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 732


Trådstartare
För er som vill avsluta säsongen med flaggan i topp, erbjuder Gentlemen Racing Club en "End of Season Racing Weekend" på Spa och Nürburgring i slutet av oktober. Vi erbjuder mycket körtid till väldigt rimliga pengar, på dessa båda suveräna racingbanor. Vi har tagit fram ett komplett paket som innehåller både hotell och bankörning för endast 3900 kr. Reservera datumen 28-31 oktober i din kalender. Vi måste ha din anmälan senast den 31 augusti, för att kunna garantera en plats.

Mer info finns på nätet:
http://www.jirhall.com/eosrw.pdf



EDIT: Ändrade rubriken för att alla ska förstå vad det handlar om...
Mer info om GRC finns även på:
http://www.grc.as

_________________
Erik Jirhall
Gentlemen Racing Club
AutoLife
ES Kassasystem
Citera
Göte RS6 Sjögren
stockholm
Här sen Maj 2004
Inlägg: 2740



Tål att tänkas på, låter kul thumbs up

_________________
Mvh/Göte Sjögren
Citera
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 732


Trådstartare
RS6 skrev:
Tål att tänkas på, låter kul thumbs up


Du har ju lite att försvara, efter Polen-resan. Låt oss se om du blir snabbast på Spa också. Jag sätter 100 kr på att jag får bättre tid med min Boxster S, än vad du får med din CSL. Har vi en deal?

_________________
Erik Jirhall
Gentlemen Racing Club
AutoLife
ES Kassasystem
Citera
Göte RS6 Sjögren
stockholm
Här sen Maj 2004
Inlägg: 2740



Byt Bil skrev:
RS6 skrev:
Tål att tänkas på, låter kul thumbs up


Du har ju lite att försvara, efter Polen-resan. Låt oss se om du blir snabbast på Spa också. Jag sätter 100 kr på att jag får bättre tid med min Boxster S, än vad du får med din CSL. Har vi en deal?


Ehh, ja när du säger det på det viset så får jag ju svårt att låta bli Eftersom 100kr inte är mycket pengar antar jag att du inte känner dig särskilt bekväm(läs snabb) i Boxtern

Spa är en bana jag längtat till länge! Dock så börjar allvaret för mig i september så tiden måste läggas på annat. Men kanske kan jag hänga med, jag får återkomma före slutet aug.

Gud vad jag skulle vilja köra spa thumbs up

_________________
Mvh/Göte Sjögren
Citera
Magnus Lohm
Motala
Här sen Jan 2003
Inlägg: 498



Hej GRC,
Det skulle verkligen vara en höjdare men är det inte risk för snöbyar i slutet av okt?Årstiderna är ju inte längre som det var förr, att sommar är sommar o.s.v...
Men med dessa klassiska banor så kan Ni nog räkna in mig, återkommer med anmälan.
Citera
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 732


Trådstartare
RS6 skrev:

Ehh, ja när du säger det på det viset så får jag ju svårt att låta bli Eftersom 100kr inte är mycket pengar antar jag att du inte känner dig särskilt bekväm(läs snabb) i Boxtern

Spa är en bana jag längtat till länge! Dock så börjar allvaret för mig i september så tiden måste läggas på annat. Men kanske kan jag hänga med, jag får återkomma före slutet aug.

Gud vad jag skulle vilja köra spa thumbs up


Det är mer att jag inte vill vara ofin och strippa dig på hela din plånbok...

Jag kan bara intyga: Spa är en underbar bana att köra på!

_________________
Erik Jirhall
Gentlemen Racing Club
AutoLife
ES Kassasystem
Citera
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 732


Trådstartare
Magnus Lohm skrev:
Hej GRC,
Det skulle verkligen vara en höjdare men är det inte risk för snöbyar i slutet av okt?Årstiderna är ju inte längre som det var förr, att sommar är sommar o.s.v...
Men med dessa klassiska banor så kan Ni nog räkna in mig, återkommer med anmälan.


Både Du och alla andra är varmt välkomna att lämna in era anmälningar!
Det vore ju extra roligt om vi blir ett ganska så stort gäng Nordbor...

_________________
Erik Jirhall
Gentlemen Racing Club
AutoLife
ES Kassasystem
Citera
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 732


Trådstartare
Det börjar att dra ihop sig...
Jag har redan fått in ett par anmälningar, samt antydningar från ett flertal som sagt sig vara intresserade. Jag vore tacksam för definitiva anmälningar under denna veckan, för att jag ska kunna vara säker på att boka platser på både bana och hotell... thumbs up

_________________
Erik Jirhall
Gentlemen Racing Club
AutoLife
ES Kassasystem
Citera
Inför träffar
28-31/10-2005 GRC Spa + Nürburgring Weekend
1345 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande