Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2005-05-03 Falkenberg träning
1542 besök totalt
Josen
Göteborg
Här sen Aug 2004
Inlägg: 2043


Trådstartare
Trevlig försommar kväll på Falkenberg, riktig kul bana snabb om man vågar överallt
Lite surt med en grön DTM merca som verkligen vara nära varje gång den skulle om, kändes lite onödigt
Blev nog dåligt med bilder tagna denna kvällen tror jag.
Trevligt att träffa rejsa folk Pär H,Headline och FSN lite Porsche nördigt i depån var det allt
Tråkigt för Per H att Porschen inte ville mer under kvällen - tackar för däcks-analysen
Här kommer temp-siffrorna du fick ner om mina däck - verkar lite skumt med tempen borde vara mer på vänster tycker man ?
Förklara gärna mer.

VF ---- HF
I 54 ---- 60
M 54 ---- ?
Y 68 ---- 65

VB ---- HB
I 59 ---- 68
M 59 ---- 55
Y 65 ---- ?

Mina tider 56.8 - 58,xx under kvällen kändes bra, kan nog gå fortare ändå om man vågar

_________________
Joachim Osbeck
Lotus Elise S2 111
Citera
Svalle
Åstorp, Skåne
Här sen Jan 2005
Inlägg: 99



Visst är det kul med racing.
Tyvärr är det ju så på en träning att det är lite blandat med bilar. Både snabba och långsamma. Och både färska och rutinerade förare.
Men låt dig inte avskräckas av de rutinerade förarnas framfart.
Jag blev också skraj första gången någon gick om mig och gick ut för att bromsa. Men det är bara att hålla sin linje så fixar det sig. Dessa snabba bilar accar ju faktiskt fortfarande när du börjar bromsa så någon risk är det ju inte.
Jo. - om man luras att försöka bromsa lika sent så kan det gå åt h-e rent. Men det är ju ingen annans fel.
Lycka till i framtiden.

_________________
/En tanke från Sverker ottosson. Jag har åsikter om allt.
Citera
Eftersnack
2005-05-03 Falkenberg träning
1542 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande