Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2006-06-07 Anderstorp
1, 2, 3, 4, 5, 6   >>
6 besök senaste veckan (21174 totalt)
Bazooka
Värnamo
Här sen Maj 2006
Inlägg: 6


Trådstartare
Tjena, undrar om nån har blider ifrån idag eller film. Lägg gärna upp det..!!!! Annars tackar för en kanon dag.. med bra väder..!!! thumbs up

_________________
Tony Macuka ... Bazooka på www.sporthoj.com
Citera
Diablo SV
Varberg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 5



thumbs up Tackar också för en trevlig eftermiddag.

_________________
Patric Axheden
Citera
Hygge
Borås
Här sen Jun 2006
Inlägg: 30



Hej hej! Jag har en hel del bilder på både mc och bil, en del riktigt bra på dig i din Lambo Patric! Kolla länken http://fredrik.hygren.com/atorp.htm så ser ni alla bilder i småformat. Alla bilder finns i 3456x2304 pixlar. Maila om ni är intresserad av nån bild i större format, så ska vi säkert kunna komma överens om nåt! Mvh Fredrik

_________________
Fredrik Hygren
http://www.hygren.com
Citera
Karl Birgander
Älvängen
Här sen Sep 2003
Inlägg: 2305



Tackar till arrangörerna! Kul att man fick en plats trots att jag inte var anmäld i förväg!

oj vad kul det var att känna på bettan på riktigt!
Lite spårguidning av P.P. under första åket gjorde dunder!
Andra åket gick betydligt fortare (om än ...)

Märkte att det var mer än dags att byta bromsvätska, så det blev inget tredje pass för mig.

Kul att träffa alla rejsa-folk!
(mäcen, nisse, jka...)

Nu ska jag drömma om sena bromspunkter....

_________________
Karl Birgander

Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36
Citera
mäcen
Varberg
Här sen Apr 2004
Inlägg: 2004



Tack för ett bra arrangemang. 30 min var lagom längd på passen. Kul att träffa lite rejsa-folk. Tyvärr var det ju för kort tid, men några hann man träffa iaf.

Usch vad Anderstorp äter bromsar. Mina belägg var nya på Gelleråsen, och där blev det bara en halv dags körning. Men nu efter tre pass på Anderstorp är där bara 1/4 kvar. Vår bli till att beställa nya illa kvickt.

Bilder från min mindre bra kamera ligger i galleriet på min hemsida. Lite film kommer när jag orkar koda om Quicktimen till XviD...

_________________
Marcus Svensson
Mazda RX-7 -95
Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks)
Citera
TobiasRX
Ljungby
Här sen Aug 2003
Inlägg: 217



Mycket trevlig kväll, kul att få träffa lite rejsa folk också.

Jag hade också broms problem, måste byta skivor och belägg(bye bye original skivor från 92 )

_________________
Tobias Pettersson

Kör Mazda RX-7 -84
BMW 325i M-Sport -06
Citera
Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 3410



Javisst var det kul! Tyvärr kom jag lite sent dit... Så jag hann bara köra ett varv på första passet.. eller.. ja två då med rödflagg...

Kul att träffa er rejsafolk! Jag visste inte att du med Lambon var rejsasnubbe? Då hade jag hälsat lite extra!

_________________
Nils Ljung
BMW 325i -87 (banrace edition)
600hk, 800Nm på BANA
Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8815

Hjälpmoderator

308 bilder tagan. Och jag har helt klart tillbringat för mycket tid nära Karl, för det är åt h-vete för många tagna på div. 318iS Nåväl, jag skall "bara" ta mig tid att sortera, förminska och lägga ut dem. Så nån gång efter helgen så...

Någon som har en statusrapport på Monster-åkaren? Känner mig lite illa till mods då jag antagligen var den som stod närmast avåkningen (stod 30 meter innan Gislavedsbron), och jag märkte ingenting förrän en massa mc-åkare började signalera för att gå i depå. Och då hade ju redan ett par andra åkare stannat hos honom. Hade det varit riktigt illa hade ju de 2-3 miuterna kunnat vara livsviktiga. Som sagt, känner mig lite över det.

och den röda 911:an, hur fast satt den? Bör ha tagit ett litet tag att komma upp på asfalt igen efter sista passet...

_________________
mvh Patrik Petersson

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
sleeplezz
Borås
Här sen Apr 2005
Inlägg: 129



Hej!

Fungerade fint igår tycker jag trots att vi blev ganska många ute på banan.

MC killen som gick omkull klarade sig bra, ingen större fara men vi tog dit amubulansen för att vara på den säkra sidan.

Den röda Porschen satt riktigt riktigt fast, vi lyckades inte dra loss honom med rep utan han fick kalla på bärgare.

Vi ses igen den 28 juni!

Mvh Martin

_________________
Martin Johansen
Citera
RATTRacing
Jönköping
Här sen Jul 2004
Inlägg: 412



Mycket trevligt igår! Det var mycket "bra folk" som körde som repekterade varandra ute på banan. Jag hade väldigt roligt.

Jag tycker kanske att man bör ha ett förarmöte inför körningen. Det är många som kommer som aldrig kört på bana tidigare och lite enkla regler vore bra att sätta upp. (Vilket håll man skall flyta sig åt, vilket håll man skall blinka, använd backspegeln, vilka flaggor som används, hur kör man ut och in i depån, säkerhet, hur gör man när man har kört av osv.) Inom alla motorsport så är förarmötet otroligt viktigt och något man bara inte får missa.

För arrangörernas skull så kulle jag även rekommendera att man nogrannare har koll på utsläppet på banan. Det hade inte varit så svårt för en riktig idiot att smita ut på banan och ha ihjäl ett par stycken för attt sedan kunna smita från området. (Nu överdrev jag lite men ni förstår nog vad jag menar).

Hoppas att ni tar detta som konstrutkiv kritik och inte som gnäll. Det är ganska enkla saker som varken kräver mycket tid eller folk men som är väldigt viktiga.

_________________
Johan Rosenquist
SDF ansvarig Audi ClubSport
www.audiclubsport.se

RosenquistAudiTTRACING
www.rattracing.com

www.guldgossarnaracing.se
Citera
johanca
Sundsvall
Här sen Maj 2005
Inlägg: 35



Tack för evenemanget, var kul! jäkla massa fina bilar med var det

Nu vill jag se bilder på Clion "in action"!!!

_________________
Johan Carlsson
Citera
Brothan
Anderstorp
Här sen Maj 2005
Inlägg: 14



Hygge skrev:
Hej hej! Jag har en hel del bilder på både mc och bil, en del riktigt bra på dig i din Lambo Patric! Kolla länken http://fredrik.hygren.com/atorp.htm så ser ni alla bilder i småformat. Alla bilder finns i 3456x2304 pixlar. Maila om ni är intresserad av nån bild i större format, så ska vi säkert kunna komma överens om nåt! Mvh Fredrik


Är du den Fredrik Hygren jag tänker på, "Honda Hygren" ? Isåfall synd att jag inte såg dig igår hade varit trevligt att träffa dig igen.. För övrigt en mycket trevlig kväll även för en åskådare, måste ordna några "tränings hjul" till tävlings bilen det är på tok för lång tid mellan tävlingarna !! Ingen som har ett par billiga 15" fälgar med 4x100 bult cirkel passande BMW E30 ?

_________________
Andreas Anderson
Legacy 2.0 TURBO,Impreza GT WRC 555 edition, E30 325i HT2.
Citera
johanca
Sundsvall
Här sen Maj 2005
Inlägg: 35





haha där var man ju!! (hoppas det var ok att "sno" din bild fredrik..)

_________________
Johan Carlsson
Citera
Diablo SV
Varberg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 5



Nisse977 skrev:
Javisst var det kul! Tyvärr kom jag lite sent dit... Så jag hann bara köra ett varv på första passet.. eller.. ja två då med rödflagg...

Kul att träffa er rejsafolk! Jag visste inte att du med Lambon var rejsasnubbe? Då hade jag hälsat lite extra!


Jo jag läser flitigt inlägg här Vi får snacka mer nästa gång vi träffas thumbs up Hoppas det blir lika bra väder nästa gång..

_________________
Patric Axheden
Citera
Diablo SV
Varberg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 5



Hygge skrev:
Hej hej! Jag har en hel del bilder på både mc och bil, en del riktigt bra på dig i din Lambo Patric! Kolla länken http://fredrik.hygren.com/atorp.htm så ser ni alla bilder i småformat. Alla bilder finns i 3456x2304 pixlar. Maila om ni är intresserad av nån bild i större format, så ska vi säkert kunna komma överens om nåt! Mvh Fredrik


Ja de bilderna får mig att se ut som en riktig rejsare , skämt åsido väldigt bra bilder, jag mailar dig omgående, kommer göra sig bra inramade i garaget

_________________
Patric Axheden
Citera
Alfons
Växjö
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1354



Det var kul igår som vanligt! Körde bara första passet, men ändå. Tack till arrangörerna!
Peppar peppar ta i trä, men alla gånger jag har varit på Anderstorp, så har vädret varit perfekt thumbs up

_________________
Lasse Alfons
Citera
Gulspeedster
Jönköping
Här sen Sep 2005
Inlägg: 64



sleeplezz skrev:


MC killen som gick omkull klarade sig bra, ingen större fara men vi tog dit amubulansen för att vara på den säkra sidan.





Vad skönt att det gick bra för honom, det lägger lite sordi på stämningen när man ser ambulansen komma till banan.

Annars var det en trevlig övning, det var kul att rasta "Gulingen" på Anderstorp och jag ser fram emot att komma tillbaka. thumbs up

_________________
Christoffer Nilforsen
Citera
Diablo SV
Varberg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 5



Gulspeedster skrev:
sleeplezz skrev:


MC killen som gick omkull klarade sig bra, ingen större fara men vi tog dit amubulansen för att vara på den säkra sidan.





Vad skönt att det gick bra för honom, det lägger lite sordi på stämningen när man ser ambulansen komma till banan.

Annars var det en trevlig övning, det var kul att rasta "Gulingen" på Anderstorp och jag ser fram emot att komma tillbaka. thumbs up



Ja det var tur!

Vad trevlig att träffa dig Christoffer, din "Gulingen" går ju som hejsan

_________________
Patric Axheden
Citera
johanca
Sundsvall
Här sen Maj 2005
Inlägg: 35



Sist jag var på anderstorp fotade jag dig Alfons (tror jag) jpeg komprimering har förstört bilden något..


_________________
Johan Carlsson
Citera
Karl Birgander
Älvängen
Här sen Sep 2003
Inlägg: 2305



P.P. skrev:
308 bilder tagan. Och jag har helt klart tillbringat för mycket tid nära Karl, för det är åt h-vete för många tagna på div. 318iS


Även den inbitne killen kan omvändas
(Du var ju inte så liten orsak till 944 ägandet...)

Jag kommer gärna förbi och tankar över alla bilder på mig


Tack för sällskapet och att du körde på vägen hem!

_________________
Karl Birgander

Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36
Citera
Gulspeedster
Jönköping
Här sen Sep 2005
Inlägg: 64



Diablo SV skrev:
Gulspeedster skrev:
sleeplezz skrev:


MC killen som gick omkull klarade sig bra, ingen större fara men vi tog dit amubulansen för att vara på den säkra sidan.





Vad skönt att det gick bra för honom, det lägger lite sordi på stämningen när man ser ambulansen komma till banan.

Annars var det en trevlig övning, det var kul att rasta "Gulingen" på Anderstorp och jag ser fram emot att komma tillbaka. thumbs up



Ja det var tur!

Vad trevlig att träffa dig Christoffer, din "Gulingen" går ju som hejsan


Detsamma Patric, Gulingen går helt ok för att vara en sketen Opel

_________________
Christoffer Nilforsen
Citera
Eftersnack
2006-06-07 Anderstorp
1, 2, 3, 4, 5, 6   >>
6 besök senaste veckan (21174 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande