Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 5029 besök totalt |
Tänkte pröva att få till lite folk!
Vid för lite folk blir det inget... Kostar 6000:- att hyra banan den dagen så det blir 6000 delat i dom som kommer! Jag är ingen arangör för detta, jag tar ifrån mig allt ansvar!! shell finns i närheten, tror dom har V-power.. Plats mittsverigebanan härnösand tid 10-18 Ta med eget ficka suntförnuft, som att bilen ska vara i god ordning,Hjälm det är förarträning och ingen tävling. Det vore bra om dom som är intreseade anmäller sig så fort som möjligt. OBS glöm ej att byta bromsvätskan! anmälan till mig via PM eller mail rogga_b@hotmail.com bilar som visat intresse hittils! Dom som är rätt säker är Volvo 242 turbo ( Roger brorsson) Golf VR6 Syncro (Daniel Selling) Corrado VR6 (andreas thungren) Toyota MR2 (Mikael Hörnlund) Impreza WRX (kristoffer avila) Megabusan (Niklas Libell) EVo (Anders Berglund) Alfa 75turbo (Patrik Nilsson) toyota yaris (myles dean) Alfa 75 (Daniel Garcia) EVo XII (Mats Fryklund ) Inte riktigt säker mazda Rx7 Skyline Gts-25T _________________ MVH Roger Brorsson |
||
Jag ska köra, även hornlund här på rejsa ska dit. Sen så jagar jag fler körsugna härikring, i skrivande stund ca har jag tot 5 ekipage, inkl hornund och mig själv. Jakten fortsätter...
_________________ /Daniel Selling e man tillräckligt galen, så har man int vett att va rädd |
||
Som Selling sa, så är jag också på, om vi blir tillräckligt många så priset blir humant..
Vi var ett gäng från Ö-Vik som tänkt boka banan den dagen, så de ligger som i startgroparna redan! Fast de är många som tyvärr inte kan köra, av olika anledningar.. Så detta var ju perfekt ![]() _________________ / Mikael Hörnlund AW11 - XE10 |
||
Ja hoppas du får till dom, blir vi upp mott 10 så blir det ju inte så fasligt dyrt iaf... _________________ MVH Roger Brorsson |
||
|
||
Aha det va ju synd, skulle vilja se den där jag ![]() Japp vi kör väl flera ggr... _________________ MVH Roger Brorsson |
||
När bokades banan? Eftersom det är lågsäsong på banan nu så är det ju halva priset, dvs 3000 istället för 6000... Så då blir det ju kanon pris...
_________________ Micke Wennberg oversteer - when passanger screams. Understeer - when driver screams. Idrott luktar svett, sport luktar bensin! |
||
Jag hade också för mig att 6000 kr var fullpris under sommaren.. _________________ Anders Berglund |
||
Sista minuten-priserna "Gäller endast vardagar under dagtid under perioden 1/5 - 15/9." tyvärr
![]() http://www.mittsverigebanan.se/info. _________________ /Daniel Selling e man tillräckligt galen, så har man int vett att va rädd |
||
Enligt SMHI blir det fint på lördag, regnar i dag men ska klarna upp i morgon..
SMHI "På lördag blir det soligt och varmt med dryga 20 grader i landets södra och mellersta del i samband med en högtrycksrygg" ![]() _________________ MVH Roger Brorsson |
||
Hej,
Tyvärr har jag ingen möjlighet att köra nåt i helgen! Däremot pratades det här ovanför om att eventuellt göra om detta fler gånger och jag vill bara uppmuntra till det! Är väldigt, väldigt sugen på att haka på någon annan gång/nästa säsong! Tummen upp till alla sådana här initiativ! /Johan _________________ Johan Israelsson Opel Speedster #4083 Miljöbil -10 |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 5029 besök totalt |