Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
Träffas o kolla på varandras bilar i Stockholm?
<<   1, 2, 3
11631 besök totalt
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615



dude skrev:
Fredrik - SLC skrev:
Vad sägs om samling ute på ÖsWe och så lite körning där för dom hågade och sen färd in till glasskiosken på djurgård (så anders får sin mjukglass).... Och då kan ju dom som vill och törs bytlåna varandras bilar under den färden....

Klockslag? Öswe 18 ? Djurgårn 20?


öswe 18.30 så man slipper köer. f.ö. luktar det som en komplott med alla som bor norr om stan inblandade
vad sägs om tuvängen annars

Varför inte säga Huddinge centrum så har du ganska nära iaf
Citera
Turbo²

Här sen Jan 2003
Inlägg: 1803



vart sjutton är öswe??

_________________
Mathias Lövdblad
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13523



Turbo² skrev:
vart sjutton är öswe??


en 4-5 km norr om Upplansdväsby mcdonalds

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9850

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Andrew Petrykowski skrev:
dude skrev:
Fredrik - SLC skrev:
Vad sägs om samling ute på ÖsWe och så lite körning där för dom hågade och sen färd in till glasskiosken på djurgård (så anders får sin mjukglass).... Och då kan ju dom som vill och törs bytlåna varandras bilar under den färden....

Klockslag? Öswe 18 ? Djurgårn 20?


öswe 18.30 så man slipper köer. f.ö. luktar det som en komplott med alla som bor norr om stan inblandade
vad sägs om tuvängen annars

Varför inte säga Huddinge centrum så har du ganska nära iaf


iofs har dom ju en cartbana utanför heron i skärharlem.
det är väl i dina hemtrakter. det är dessutom grymt dåligt med banor i huddinge thumbs down thumbs down .
fast om nån är sugen att ta hojen ut på endurospåret, så kan jag visa vägen

_________________
Dodge pickup -58
Dodge Dart -67
Plymouth Cuda -71
Plymouth Cuda Conv -70
VaGinetta G20
Opel Speedster
Ford Cortina

Anders Bisting
Citera
PeterF
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1531

Namndispens
Namndispens

Turbo² skrev:
vart sjutton är öswe??



* E4 avfart mot Upplands Väsby

* Sväng vänster vid trafikljus ( McDonalds )

* Sväng höger vid andra trafikljuset ( skylt Gokartbana Almungev. )

* Följ vägen ca: 5 kilometer och sväng höger vid skylt "Gokartbana"
Citera
PeterF
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1531

Namndispens
Namndispens

Turbo² skrev:
vart sjutton är öswe??


http://www.gokartstadion.com/
Citera
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615



dude skrev:
Andrew Petrykowski skrev:
dude skrev:
Fredrik - SLC skrev:
Vad sägs om samling ute på ÖsWe och så lite körning där för dom hågade och sen färd in till glasskiosken på djurgård (så anders får sin mjukglass).... Och då kan ju dom som vill och törs bytlåna varandras bilar under den färden....

Klockslag? Öswe 18 ? Djurgårn 20?


öswe 18.30 så man slipper köer. f.ö. luktar det som en komplott med alla som bor norr om stan inblandade
vad sägs om tuvängen annars

Varför inte säga Huddinge centrum så har du ganska nära iaf


iofs har dom ju en cartbana utanför heron i skärharlem.
det är väl i dina hemtrakter. det är dessutom grymt dåligt med banor i huddinge thumbs down thumbs down .
fast om nån är sugen att ta hojen ut på endurospåret, så kan jag visa vägen


oj oj, att kalla det där för GOCartbana är nog att ta i
Visserligen är den inte allt för pjåkig (nu har jag bara kört på en bana, och det var i malaysia, den var gigantisk så jag har lite perspektiva problem skulle man kunna säga), men hur kul är det att pröjsa 100spänn för 7minuter delat med massor småbarn? Dessutom tror jag att dom där GOCartsen är aningen undermotoriserade (såg inte ut att gå särskillt fort alls, typ 50-60km/h), men nu frågade jag inte då det var en lång kö med barnfamiljer där sist jag var där
Fast vägmässigt ligger väl ändå dom flesta roliga vägarna söder om stan?
Utåt mot södertäljetrakten typ?
Citera
AndersY
Täby
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3674



dude skrev:
Fredrik - SLC skrev:
Vad sägs om samling ute på ÖsWe och så lite körning där för dom hågade och sen färd in till glasskiosken på djurgård (så anders får sin mjukglass).... Och då kan ju dom som vill och törs bytlåna varandras bilar under den färden....

Klockslag? Öswe 18 ? Djurgårn 20?


öswe 18.30 så man slipper köer. f.ö. luktar det som en komplott med alla som bor norr om stan inblandade
vad sägs om tuvängen annars

Det kommer väl fler tisdagar i sommar.

_________________
/Anders Ytterström
#24, #64, #88
Citera
joakim_adolfson

Här sen Mar 2003
Inlägg: 471



Låter kul, hänger på om jag hinner.


_________________
Joakim Adolfson
Citera
Daniel Nihlén
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1347



AndersY skrev:
Kan förstås förstöra trovärdigheten i vissa historier... Men man kan ju alltid köra med att man är skadad. Daniel B. brukar väl bl.a. ha ont i axeln, eller hur det nu är?


Anders, om du skulle ha så ont i axeln som jag har så vore det enda du klarar att ligga och vrida dig av smärta på Danderyds IVA. Jag testade faktiskt att köra lite go-kart på race town och det gick väl sådär trots krigsskadan. Så jag kommer att köra om tillfälle ges!

Måste säga att det är ju en utmärkt plan ni kokat ihop då jag sitter i Jfälla och jobbar och ändå ska in till stan på kvällen! thumbs up thumbs up

_________________
Daniel Nihlén
Porsche 964 C2 såld...
PCS 8040
"Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche
Citera
PelleM
Stockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 487



Som jag skrev i den andra tråden.
Jag kommer om jag hinner.

_________________
Pelle Mattsson
Btg: 9:04:8
Scuderia Hanseat våren -09
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41501

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Vi slutar den här tråden eftersom vi har den här: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=3374


_________________
Magnus Thomé
Citera
AndersY
Täby
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3674



Daniel Bengtsson skrev:
AndersY skrev:
Kan förstås förstöra trovärdigheten i vissa historier... Men man kan ju alltid köra med att man är skadad. Daniel B. brukar väl bl.a. ha ont i axeln, eller hur det nu är?


Anders, om du skulle ha så ont i axeln som jag har så vore det enda du klarar att ligga och vrida dig av smärta på Danderyds IVA.

Eller om jag redan hade gett upp hoppet om livet och lagt mig ned för att dö.

När vi byggde vårt hus för några år sedan lyckades jag få vansinnigt ont i handleden efter för mycket snickrande, vilket höll i sig i drygt 8 månader. Men det gick över när jag fick för mig att fjällvandra några dagar med betydligt bättre tränade kamrater. 14 timmars hårt vandrande om dagen i 4 dagar medförde 5 dagars hög feber som påbackning och därefter var de efterhängsna handledsbesvären helt borta. Märklig feber för övrigt, inga som helst andra sjukdomssymptom, annat än 39-40 graders feber och en ofantligt värkande kropp. Kan dock som sagt rekommenderas för efterhängsna ledbesvär.

Bytte ämne istället...

_________________
/Anders Ytterström
#24, #64, #88
Citera
Inför träffar
Träffas o kolla på varandras bilar i Stockholm?
<<   1, 2, 3
11631 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande