Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 ... 14, 15, 16 >> 27 besök senaste veckan (33568 totalt) |
Nu är det dags att 5-papp cupen kommer ner till Skåne och kör på Ljungbyheds flygfältet.
Den 24 Februari är det dags och formatet är det kända 5timmars och vill ni ha mer info så hör av er till fredrik@slc.se eller PM:a mig. Sen behöver vi lite hjälp för att få till detta evenemang och om det är någon som kan hjälpa till så uppskattas även det. (KristianAE86, dig räknar jag redan med ![]() |
||||
Välkomna...... men skicka in anmälan sen när ni är säkra på fredrik@slc.se och då vill jag ha kontaktuppgifter på den ansvarige och teamnamn och bilmärke/modell om det är klart (annars så kan man skicka in det senare när det är klart) startavgiften är samma som i sthlm , 2000:- per bil. |
||||
Ljungbyhed? Blir det enbart asfalt då?
Mjukare underlag sänker ju hastigheten lite (men skymmer sikten också). |
||||
tro det eller ej, men vi har tänkt ha lite mjukt underlag ![]() om det är någon som inte sett vår sida för 5papp cupen så PMa mig så får ni adressen, där finns alla regler och sånt. |
||||
Team SMFRF (Skånes mest fantastiska Racer Förare) anmäler sig direkt
Bilvalet är klassificerat - (men det är mest för att vi inte vet vad vi skall köra med ännu...) Men räkna med att det blir något extremt slött & brett - så det blir svårt att ta sig förbi.... Startnummer tar vi gärna nummer 0 - Då vi vet att vi är bättre, snyggare, snabbare, goare & galnare är startnummer 1.... K _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Även du Kristian får skicka in anmälan på Mail....... Och nr 0 kör vi inte med utan vi börjar dela nr 1 och det är samma sak som startplatsen.... Och hittills har det inte kommit in någon officiell anmälan så Pole Position är fortfarande ledigt till den som är snabbast att maila..... (orsaken till att jag absolut vill ha in det på mail är jag lägger in er på våran mailinglista samtidigt och spar ner mailen i datumordning för startordningens skull, och så rättvisans skull att alla ha lika chans till startplatsen långt fram) |
||||
Anmälan mejlad ! Men jag var ju tvungen att på ett finurligt sätt redovisa vårt, av en nobelpristagare i litteratur, framtagna teamnamn ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Inte för att det var avgörande på något sätt, men längre bak i fältet så blev det ju lite trångt senast. Vi stod i tredje startruta, men jag tror att jag kom iväg som åtta, typ... Krånglade med bältet... Det här var nog ungefär vad ledarbilen såg efter första varvet: (Det blev gulflagg) ![]() ![]() _________________ -- |
||||
anmäler sig till Skåne tävlingen!
Bil meddelas senare, troligtvis något lätt som matchar den höga ( ![]() Samtliga förare har lång kör- och tävlingserfarenhet från malmötrafiken. /Mats _________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
||||
skicka ett mail till mig fredrik@slc.se .... med teamnamn och kontaktuppgifter på ansvarige, så lägger jag in dig....... |
||||
_________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
||||
har inte kommit något vad jag vet....... men du kanske har sån där email adress som min mailserver "greylistar", då borde den komma fram om några timmar...... men om du inte fått mailsvar av mig inom ett dygn så PM:a mig istället och så tar vi det den vägen istället då. |
||||
helt rätt ![]() |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 ... 14, 15, 16 >> 27 besök senaste veckan (33568 totalt) |