Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2 besök senaste veckan (2522 totalt) |
Nu är det dags igen!
För fjärde gången i ordningen så anordnar vi en resa till Gotland och den roliga banan som finns där. Gotland Ring! Vi kommer även denna gång ha en gräns på 50 bilar. Det har på dom tidigare evenemangen funkat utmärkt. Så, rutinerad som orutinerad, kille som tjej, skynda att anmäla er. På banan kommer det att finnas ett flertal duktiga och rutinerade instruktörer som kommer att erbjuda hjälp med spårval mm, genom att antingen åka med, eller köra er bil. Mer info och anmälningsformulär kommer att komma upp på våran hemsida vilken dag som helst nu. Sidan byggs as we speak. Håll ut! www.stacc.se _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
_________________ Andreas Håkansta |
||||
Vilket dåligt sug det var här den här gången.
Brukar vara ett bra gäng härifrån som åker med oss, vart är ni ![]() Titta på deltagarlistan, kanske ger lite sug, iaf om man gillar PORSCHE ![]() _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
Jag vet inte hur det är med andra men för mig är det lite för tidigt. //Tobbe... som brukar ringar fel till dig på mobilen. _________________ Tobias Carlsson Suzuki Swift Sport Porsche Boxster S (Såld) |
||||
Ny här bara så ni vet...
![]() Är detta evenemang till för vanliga personer med vanliga gatreggade personbilar eller är det för riktiga racebilar??? Har nämligen köpt mej en Renault Megane Sport -06 och är riktigt sugen på att köra bana med den... ![]() MVH Mikael Rang _________________ Mikael Rang Cupra Ateca -20 |
||||
Du är självklart välkommen med din bil. Vi är allt ifrån clio sport till ulrima gtr. De flesta åker japanska tuner bilar som evo och impreza men det brukar bli en hel del porschar. Kolla in på stacc.se /evenemang där kan du se under gotland vilka bilar som är anmälda! Välkommen! _________________ Andreas Håkansta |
||||
Synd! Vi var där exakt samma datum förra året... Hade sjukt fint väder och det var fullt ös med folk både härifrån och från andra ställen. Det borde börja rycka lite i banåkatarmen nu när det börjar bli vår ![]() _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
Förutom att det regnade under natten och lite på morgonen var det som sagt kanonväder sist. Regn kan man ju råka ut för på andra datum också. Såg att en av mina bilder var med på er sida också ![]() _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Just ja, d va ju liite blött på morgonkvisten där...Men som du söger blev det "slickväder" sen iaf. Vilken bild menar du, är till 99% säker på att bilderna kommer från min brors kamera _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
Eh lille vän, har du glömt våran resa på söndag ![]() ![]() RINGEN, HERE WE COME ![]() Synd bara att du Niklas kommer vara lite ![]() ![]() _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
Den som är innifrån RX-7:an på bilarna när vi ställer upp utanför http://www.martinoberg.se/foto/gotla Det här helt ok alltså inget jag bryr mig om ![]() _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Som alternativ, kan du ju köra med GRC den 19 maj... Fint vårväder garanteras! ;-) |
||||
Inget draftande från våran träff nu, seså!!! ;-) _________________ Andreas Håkansta |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2 besök senaste veckan (2522 totalt) |