Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Välkomna till Gotland Ring 22/4!
6806 besök totalt
Seb
Visby
Här sen Feb 2003
Inlägg: 111


Trådstartare
Hej!

Jag vill att ni skall känna er välkomna till våran dag på Gotland Ring 22/4. Jag har jobbat som instruktör på GR i flera år nu och finns till hands för tips och råd ang. spårval mm under dagen.

Priset för dagen på GR är 800:-/bil och vi har banan 09.00-17.00. Billigare körning på GR finns inte!! Sista betalningsdagen är 4/4 för att vi skall få det att funka.

För er som är intresserade, skicka omgående eran mailadress till oss så mailar vi betalningsinfo. Eller meddela oss här i tråden.
Detaljer om betalning m.m. finns i det mailet. Skulle det bli så att vi inte får ihop 20 bilar måste vi ställa in. Då betalas naturligtvis varenda öre tillbaka.

Boende ordnas lättast på "Grannen", vandrarhemmet i Lärbro, bara ett par kilometer ifrån banan.

Här är deras hemsida: http://www.grannen.se/
Tfn: 0498-22 50 33


Båtbiljetter bokas på: http://www.destinationgotland.se/publish/dg/upplevgotland.htm

Uppläggt för dagen ser i stora drag ut så här:

* Vi samlas på banan runt 08.30. Jag kommer då att hålla en snabb genomgång om säkerhet mm.

*Sen delar vi in oss i grupper efter bil och förmåga. 2-3 grupper, beroende på hur mång vi blir.

*Finns det intresse så tar vi några varv "följa John" så att alla får se idealspår.

* Vi jobbar på att det kommer att finnas en korvkiosk på plats som har det mesta.

* Jag kommer att finnas tillgänglig för spårvalsvisning mm om det finns nån som vill lära sig mer. Jag har jobbat som instruktör på GR i 4 år nu och har uppskattningsvis 3000 varv körda i olika bilar

Har ni några andra frågor, så tveka inte att kontakta mig eller Mange.

sebastian.stein@bj-konsult.se
mange369@gmail.com

mvh Seb & Mange.

_________________
-Sebastian Stein-

Porsche 968 CS -93 M030 M220
Ett par Alfor åxå...

Gotland Ring-instruktör och transaxelfantst
Citera
Allmänt banåkaforum
Välkomna till Gotland Ring 22/4!
6806 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande