Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Om hård- och mjukvara för loggning & video
Gelleråsen - Loggad data
10813 besök totalt
jbergin
Stockholm
Här sen Jul 2005
Inlägg: 415


Trådstartare
Banprofiler och varv, spårval med mera. Allt är samlat för nedladdning.

_________________
Johan Bergin
Citera
jbergin
Stockholm
Här sen Jul 2005
Inlägg: 415


Trådstartare
Banprofil till Gelleråsen till Circuit overlays i DriftBox Tools.
https://rejsa.nu/im/_log_general/cicuit_overlay_gellerasen_2007-07-11_ . . . .

Start/mål-split till Boxen innan banträffen.
https://rejsa.nu/im/_log_general/sectors_gellerasen_2007-06-27_u5345_d . . . .

_________________
Johan Bergin
Citera
jbergin
Stockholm
Här sen Jul 2005
Inlägg: 415


Trådstartare
Ännu ett varv med en BMW M3 CSL på Cupdäck en torr dag på åsen.
https://rejsa.nu/im/_log_general/logfile_gellerasen_2007-06-27_u5345_g . . . .

_________________
Johan Bergin
Citera
jbergin
Stockholm
Här sen Jul 2005
Inlägg: 415


Trådstartare
Ännu en välkänd BMW, men röd den här gången...

https://rejsa.nu/im/_log_general/logfile_gellerasen_2008-05-23_u5345_p . . . .

_________________
Johan Bergin
Citera
Petter

Här sen Mar 2003
Inlägg: 881



jbergin skrev:
Ännu en välkänd BMW, men röd den här gången...

https://rejsa.nu/im/_log_general/logfile_gellerasen_2008-05-23_u5345_p . . . .


Tyvärr verkar jag ha fipplat bort mitt snabbaste varv på 1.13.9 så då det inte är bevisbart får jag lov att redovisa näst bästa varvet

Som man ser på mina loggar så släpper jag oftast på gasen tidigt på långrakorna för att motorbromsa och spara lite på bromsarna, javisst jag är lite snål

Bilen är en M3 e46 smg med kompressor från ess och performancefrictionskivor runt om samt öhlins-dämpare.

_________________
/Petter Ledin
Citera
Göte RS6 Sjögren
stockholm
Här sen Maj 2004
Inlägg: 2737



Petter skrev:
jbergin skrev:
Ännu en välkänd BMW, men röd den här gången...

https://rejsa.nu/im/_log_general/logfile_gellerasen_2008-05-23_u5345_p . . . .


Tyvärr verkar jag ha fipplat bort mitt snabbaste varv på 1.13.9 så då det inte är bevisbart får jag lov att redovisa näst bästa varvet

Som man ser på mina loggar så släpper jag oftast på gasen tidigt på långrakorna för att motorbromsa och spara lite på bromsarna, javisst jag är lite snål

Bilen är en M3 e46 smg med kompressor från ess och performancefrictionskivor runt om samt öhlins-dämpare.

Petter jag kan gå i god för att du är kapabel till 1.13,9

_________________
Mvh/Göte Sjögren
Citera
DaViper
Stockholm, Sverige
Här sen Apr 2004
Inlägg: 145



En fråga bara:
Varför sitter inte start/mål-punkten på mållinjen?


Hälsningar

Martin

_________________
Martin Czernik

Dodge Viper RT/10 1994
Chevrolet Corvette C5-FRC 2000

www.tiocylindrar.se
www.åttacylindrar.se
Citera
Petter

Här sen Mar 2003
Inlägg: 881



DaViper skrev:
En fråga bara:
Varför sitter inte start/mål-punkten på mållinjen?


Hälsningar

Martin


Menar du i filen här ovan eller vad menar du? om det är filen ovan så kan det hända att den inte är exakt på start/mållinjen då man ska sitta och trycka i farten och jag inte tycker det är hela världen om den diffar lite. Men har du en bättre start/mål-fil så kan säkert johan ladda upp den.

_________________
/Petter Ledin
Citera
jbergin
Stockholm
Här sen Jul 2005
Inlägg: 415


Trådstartare
Petter skrev:
DaViper skrev:
En fråga bara:
Varför sitter inte start/mål-punkten på mållinjen?


Hälsningar

Martin


Menar du i filen här ovan eller vad menar du? om det är filen ovan så kan det hända att den inte är exakt på start/mållinjen då man ska sitta och trycka i farten och jag inte tycker det är hela världen om den diffar lite. Men har du en bättre start/mål-fil så kan säkert johan ladda upp den.


Ja, något sådant... Det viktiga (från min synvinkel) är att alla använder samma fil och inte exakt var på banan den klockar. Anledningen att vi satt den där är inte konstigare än att man får lite tid på sig att kika på tiden då det ändå bara går rakt fram och kan man ta det lite lugnt.

Vill man ha start/mål någon annanstans går det busenkelt att ändra i mjukvaran.

_________________
Johan Bergin
Citera
jbergin
Stockholm
Här sen Jul 2005
Inlägg: 415


Trådstartare
Ett av alla varv från den snart legendariska drabbningen "Pro vs Joe" på Gelleråsen den 21/5 - 09. Bilarna kom från Bohlin Racing och är, såvitt jag vet, Volvo C30 med standardmotor (1,8l?), justerad upphängning samt avsaknad av inredning. Stämmer?

https://rejsa.nu/im/_log_general/logfile_gellerasen_2009-05-25_u5345_v . . . .

_________________
Johan Bergin
Citera
Asse
Karlstad
Här sen Jun 2004
Inlägg: 513



1.15.1 med fwd. 1050kg (exkl förare), 292hp, 225 Kuhmo K60 rdäck.
http://www.autolife.se/Download.taf?Mode=Laptime&LaptimeId=1425

_________________
Erik Lindgren
Honda
Integra Type R K24 -98
Accord -04
Citera
Om hård- och mjukvara för loggning & video
Gelleråsen - Loggad data
10813 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande