Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
BMW E30 320
976 besök totalt
Orthas
Bankeryd (jönköping)
Här sen Dec 2005
Inlägg: 59


Trådstartare
Ja tänke jag skulle ta tag i detta me en projekt tråd..
bilen i fråga är en bmw e30 320 -89 som har trasskat 25500 luna mil men de ska väl de bli ändring på.

de som har legat i fokusjust nu var att få bilen lackerad även göra enligt mig förfiningar av karosslinjerna .

lista på de som gjorts

Rostlaning (X)
Igenäggning av emblem, lister osv. (X)
Förarbete även de gjort och nu str bilen och väntar på lack.
har vart i kontakt me Franzén trevli kille så han och jag ska väl lösa ut vissa delar va gäller chassiet..

tanken me bilen i år är att få så pass bra väghållning, motorn i sig är inge rolig men ska väl bytas ut på sikt , om pengarna räcker då jag går i skolan så är väl de inget överflöd av detta .. nog snackat här är en del bilder så ni ser lite va som är gjort iallafall

(alla bilder är klickbara)
först lite bilder hur den såg ut när jag hämta den
















efter en del förarbete och så så hade vi kommit så här långt.. även här testas ögonlock och nya käppen














sedan efter tag så kom jag över en sänksats till ett förmånlig pris me hålborade skivor och fjädernben från storebror 325






bilen 10 min innan lastning till lack..



byggherren i mössa


fälgarna compomotive 17*8



och sist bussningarna






ge gärna tips och lite feedback vet att detta inte är den enda e30 här men lite åsikter sitter ni säkert inne på

God fortsättning

_________________
Olle Syréhn
Citera
Orthas
Bankeryd (jönköping)
Här sen Dec 2005
Inlägg: 59


Trådstartare
hittade lite bilder från förra ägaren tänkte jag lägger upp dom här så får ni se lite hur den har varit inan jag tog emot den :P

































vissa knaske kom i fel ordning.. men men..

enjoy

_________________
Olle Syréhn
Citera
Våra race- och banåkarbilar
BMW E30 320
976 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande