| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Alfa 155 gatreggad banbil *såld*
|
5028 besök totalt |
|
Alfa 155 2.0 T.Spark -92
Byggd 05-06 som konbane- och banåkabil. * Bur * 2 x Sparco kevlarstolar (ej FIA-märkta) med justerbara underreden. * FIA-bälte (och 3p för gata) * Mockaratt * Rensad och lättad med bla lexanrutor. 1100kg fulltankad. * Bromskylning och roligare belägg gör att bromsarna räcker långt. * R-däck. Slitna (men användbara) 888 sitter på bilen nu. Beg. yokisar, slicks och gat-däck medföljer. En extra uppsättning fälgar. * FIA-huvudströmbrytare * Bytta dämpare/fjädrar "sport". Inga fullrace-prylar men funkar fint på bana, lagom hård och bra kommunikation. * Rak o fin i plåten. Osmälld och rostfri. * Problemfri under mitt ägande, tanka och kör! Hela elsystemet finns kvar i bilen, ingen "Händige harry" som kapat friskt... * Bra "lull-lull" från fabrik. Oljetemp- och tryckmätare, oljekyl, kort styrväxel (2,5 varv) och givetvis rosso-röd! Reggad och klar i SBP som den står med bur dock inte vagnbok. Ej utrullad från garaget och bes. för året ännu pga. fotskada och tidsbrist. Ev. kan byte mot kart vara intressant Hör av er vid frågor.
_________________ /Kristian Elisson |
||||||
|
en perfekt bil för 5-papp plus som körs 15 juni mantorp första gången..... (då i kl.2)
|
||||||
|
Re:
Du måste offentliggöra förslaget för att vi ska kunna påverka Kristian.
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
|
Re:
Jag slände in dig i sparkdräkt i dealen _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Re:
Jag vet och tycker så klart att det är bättre om bilen säljs så Kristian kan fylla på med nåt annat kul istället... för att låta platsen vara tom tror jag han har svårt för..
_________________ /Anton Lillsund |
||||||
|
Re:
Lycklig och lomhörd efter 35 mil på söndagskvällen med denna väldigt tysta och behagliga bil
Skönt med servicemedvetna säljare. Fick både öronproppar och en stor flaska med isvatten till resan hem _________________ Bartek "Berra" Brejski |
||||||
|
Re:
Härligt! Gratulerar! Nu är jag nog en smula avundsjuk!
|
||||||
|
Re:
Ingen fara Daniel du kan få ett bra pris på öronpropparna
_________________ Bartek "Berra" Brejski |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
5028 besök totalt |