Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2 besök senaste veckan (7485 totalt) |
OBS!! EN TISDAG.
Hej bäste kund! Vi på Bilcentrum i samarbete med Audi & Goodyear har bokat Ring Knutstorp den 19:e maj för en oförglömlig heldag på en av Nordens bästa racingbanor. Denna inbjudan har skickats Exklusivt till just Dig! På en bana får Du möjlighet att testa din bil, samt lära dig hur både Du & bilen beter sig när man tänjer på gränserna. Vi kommer att dela in förarna i olika grupper beroende på din erfarenhet av bankörning. Upplägget ser ut enligt följande: Vi samlas i depån på Ring Knutstorp kl 8.00 för lite info om banan samt förargenomgång. Kl 9.00 får vi tillgång till banan då vi börjar med att åka några varv efter instruktör. Mellan 12.00 och 14.00 serveras lunch. Vi lunchar i omgångar så att vi utnyttjar tiden på banan till max. Under eftermiddagen serveras kaffe med kaka och dagen avrundas kl 16.00 då banan stänger. Denna fantastiska heldag på Ring Knutstorp inklusive lunch kostar Dig endast 1000 kr inkl moms! Först till kvarn gäller! Anmälan är bindande! om Du vill ta med en vän betalar denne 200 kr inkl moms för mat & kaffe. Din anmälan behöver vi innan den 19:e April!! Vi vill att du skriver följande i anmälan Namn: Företag: Adress: Telefon: Mail: Bil samt reg.nr: Erfarenhet av bankörning: "Ingen alls", "Någon gång", eller "kört mycket bana" Tar med vän: Anmälan görs via mail till: mattias.andersson@bilcentrumgruppen.se _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||||||||
Visst går de bra, men du bör veta att alla "Verktyg" provkörs innan dom släpps ut på banan av mig, en ren säkerhets detalj ![]() ![]() ![]() ![]() jag kan väl få åka iaf? ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||||||||
Är väl bara att fråga arrangör! mattias.andersson@bilcentrumgruppen.se Vad jag förstår är det ett företagsevent från lokal VAG handlare... ![]() _________________ ![]() |
||||||||||||
Jo, så är det, men för att fylla upp med folk så släpptes det lite mer fritt med ansökan, så det är ju fritt att prova ansöka tills det är fullt, inget licenskrav på detta event. MVH Narin _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||||||||
Måste bara lägga in en varning!
För att vara ett VAG-event så kommer det att närvara väldigt många Porschar*.. Personer som är extra känsliga när det gäller att bli frånåkta i sin Audi bör därför, i förebyggande syfte, ta något "lyckohöjande" som frisätter stora mängder endorfiner, må-bra och lycko- hormoner.. Bara ett tips i all välmening.. vill ju inte att folk går omkring o deppar ihop.. ![]() ![]() ![]() ![]() *extra snabb bil _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||||||||
*extra snabb bil som är VAG's största delägare, så du kör ju också en VAG! ![]() ![]() Sedan har vi vårt secret weapon, Narins grabb på ATV, skrämmer skiten ur vem som helst! ![]() Vi skall göra allt vi kan för att ge påsssarna en någorlunda fight, ni får väl köra på halvgas på rakan ;-) _________________ ![]() |
||||||||||||
Porschar*extra snabb bil. Snällt att du varnar för dina polare ![]() ![]() Men jag lovar att hålla koll i backspeglen och flytta mig om du kommer farandes......... .......förmodligen då jag kör mina avkylningsvarv ![]() "lyckohöjande" som frisätter stora mängder endorfiner, må-bra och lycko- hormoner.." Varför tror du att vi sitter i våra Audisar på bana? ![]() ![]() ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||||||||
Narins grabb skall man passa sig för.
Han kör med precis allt som det går att köra med.. ![]() Klart som korvspad att det inte hänger på bilen, var bara jag som försökte "få upp ångan" lite så här innan.. ![]() ![]() Med din lättviktsurQuattroräser så lär man få jobba järnet för att hänga med. Vad var det nu du sa..1280hk o 380kg? Det är skillnad det mot min tvåtonsparksoffa.. ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||||||||
APAPAP! Får nog hämta nycklarna! ![]() _________________ Magnus "mrBOND" Bondesson Glider: Audi Cabriolet -92 Gasar: Audi urquattro 20v -90 www.sportquattro.nu |
||||||||||||
Det lät trevligt ![]() ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||||||||
HE-HE-HE ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||||||||
Gör det och ta med luftmadrass! ![]() Är BYo party.... _________________ ![]() |
||||||||||||
Nu blev det kortslutning av mina två celler ![]() ![]() ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||||||||
![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2 besök senaste veckan (7485 totalt) |