Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2009-09-12 Kinnekulle med SSI
1885 besök totalt
Benci
Stockholm
Här sen Sep 2003
Inlägg: 1192


Trådstartare
Vill tacka arrangören för en toppen dag! thumbs up

Vi hade tur med vädret och trots oljespill samt glykol-sanering så blev det mycket körning.
Har filmat, min vana trogen, och lagt upp fyra klipp, där jag tror att dem flesta på träffen har råkat fastna.

Min motor började hacka/bluddra i kurvorna efter 2 pass, lät som soppatorsk, fast jag hade full tank.
Trots det lyckades jag sätta 1:03,50s med bluddrande motor, så jag får känna mig ganska nöjd.

Del-1: där Kraft visar spårval och sätter 1:03,85 med full tank och mig i bilen.


Del-2: jag kör/brottas med kurvorna, har svårt att få flyt i tv-kurvan och tv-krönet. 1:04,20 som bäst detta pass


Del-3: Kraft kämpar med att sätta en 1:02-tid men det är alldeles för mycket trafik på banan och motorn börjar bluddra i kurvorna


Del-4: jag kör som en gud, i massor med trafik (något ihopklippt) och alla är med (som statister )


På dem två sista passen orkade jag inte starta kameran (på grund av motorstrulet), självklart så satte jag min bästa tid då.
Men det finns i loggen som tur är, körde med RaceChrono i min nya mobil. thumbs up

_________________
Mvh Benci_Hovanyi

Gotland Ring 1:33,33s
Citera
Lid
Vårgårda
Här sen Jun 2004
Inlägg: 40



Kul filmer.. Du var en lika snabb som vanligt... Känner igen bilen från tidigare banträffar

Jag som kör den vita 106an de första 35sek i film 3
Citera
BaerB
Ösmo
Här sen Mar 2008
Inlägg: 105



Ha ha! Hondan går ju som en skållad råtta.
Verkar ju vara en riktigt grym banbil. Kan du berätta lite om bilen. Vad har ni gjort med den, vikt m.m

_________________
Biörn Bladh
Citera
BaerB
Ösmo
Här sen Mar 2008
Inlägg: 105



BaerB skrev:
Ha ha! Hondan går ju som en skållad råtta.
Verkar ju vara en riktigt grym banbil. Kan du berätta lite om bilen. Vad har ni gjort med den, vikt m.m


Va f-n Kom igen nu berätta lite om bilen..!!! Årsmodell, Hk, moddar m.m.. Vakna!

Snälla!

_________________
Biörn Bladh
Citera
Tobias H
Lidköping
Här sen Apr 2004
Inlägg: 1130



Du hittar allt och lite till här:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5132&highlight=crx


Ingen som har lite bilder från dagen?

_________________
Tobias Hilmersson
944 S2 "Murphy", 968CS
Citera
BaerB
Ösmo
Här sen Mar 2008
Inlägg: 105



ok! Tackar så mycket!

_________________
Biörn Bladh
Citera
Eftersnack
2009-09-12 Kinnekulle med SSI
1885 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande